Vitesse88 Geplaatst 22 juni 2015 Share Geplaatst 22 juni 2015 Wat je zegt over De Sa zal wel kloppen. Al is hij ook een hele poos geblesseerd geweest, toch? Ligeon heeft het prima gedaan bij NAC. En dan noem je Zivkovic wel een lekkere aanwinst? Zegt ook weer genoeg over hoe jij tegen het spelletje aan kijkt. Klopt volgens mij inderdaad, weet niet precies wat die had. Maar Zivkovic is in potentie wel veruit de beste speler van die 3. De Sa en met name Ligeon hebben nou niet wekelijks potten gebroken in het afgelopen seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 22 juni 2015 Share Geplaatst 22 juni 2015 Ligeon heeft een prima half jaar gedraaid, leek alleen niet helemaal tegen de spanning van de play-offs te kunnen. Was die wedstrijden wel matig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 juni 2015 Share Geplaatst 22 juni 2015 (bewerkt) Met name Ligeon zegt die weer, die was juist afgelopen seizoen de beste van de 3. Ligeon is een prima back voor veel clubs in de Eredivisie. De Sa is een Lukoki, kan wat meer met een bal maar wel slomer dan Lukoki (en die draait toch gewoon leuk mee bij PEC) , alleen veel pech gehad natuurlijk bij GAE met veel blessureleed, is gewoon een aardige speler voor Willem 2. 22 juni 2015 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 22 juni 2015 Share Geplaatst 22 juni 2015 Koppers en Ligeon heel blij mee. Stiekem hoop ik nog dat er een spits bijkomt, wellicht Armenteros als Anderlecht 'm in augustus nog niet heeft kunnen slijten. De Sa prima voor erbij, zal vooral speelminuten pakken in de eerste seizoenshelft, totdat Ondaan terugkomt van z'n blessure. Moet eigenlijk nog wel een goeie winger bijkomen. Stiekem hoop ik nog op Sahar. Gaan geruchten dat Falkenburg ook rond is. Zou hier prima functioneren op 10 denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 24 juni 2015 Share Geplaatst 24 juni 2015 De Tilburgse club heeft - naast een afkoopsom van naar verluidt één miljoen euro - bedongen dat Ruben Ligeon (die afgelopen seizoen werd verhuurd aan NAC Breda en zijn contract met Ajax tot medio 2017 verlengde), Lesly de Sa en Richairo Zivkovic op huurbasis van Amsterdam naar Willem II komen. Bron: VI Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 24 juni 2015 Share Geplaatst 24 juni 2015 Haaaaa huilen :r Miljoen + drie spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 24 juni 2015 Share Geplaatst 24 juni 2015 Op huurbasis ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 24 juni 2015 Share Geplaatst 24 juni 2015 Dat kost normaal ook geld toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 24 juni 2015 Share Geplaatst 24 juni 2015 Ligeon hebben ze speciaal nog een jaar contract gegeven zodat hij op huurbasis naar Willem II kan. Kunnen ze het salaris delen, anders kon Willem II hem transfervrij niet genoeg salaris betalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 27 juni 2015 Share Geplaatst 27 juni 2015 Lezen is ook een vak hé heren. Een miljoen voor Dijks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 (bewerkt) http://www.vi.nl/radio/willem-ll-vreest-voor-scenario-go-ahead-eagles-.htm Dennis de stoker heeft wat te zeggen jongens Ik maak er een samenvatting van: Willem II kan in de Juup binnenkort spelen als ze verkeerde spelers halen. Ok Dennis. Dat wisten we niet. [MENTION=8759]E2E[/MENTION]; 1 juli 2015 bewerkt door Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 Als je zo selectief luistert krijg je inderdaad altijd gelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 Beetje onzinnig stukje ja. Het enige wat Berry doet is janken over het stadion en worstenbroodjes uitdelen, laat hem nou maar lekker wat sponsors binnentrekken en zorgen dat Kingside een staantribune wordt. En Streppel gaat altijd uit van het slechtste dus dat is ook niks nieuws. En volgens mij is Willem II ook niet te vergelijken met het Go Ahead dat degradeerde. Van wat ik weet teerde die vooral op de snelle vleugels met Houtkoop en Antonia en toen die weggingen werd er gewoon niks vergelijkbaars voor teruggehaald. Willem II moet het meer hebben van het collectief en minder van individuele uitspattingen, bovendien zijn er nu ook weer goede spelers binnengehaald. Tuurlijk heeft die Van Bergen wel een punt maar hetzelfde geldt voor 6/7 andere teams in de Eredivisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 Haha Sanel heeft toch helemaal niks met VI of die Dennis te maken joh? Die man vertelt gewoon wat hem wordt vertelt door de beleidsbepalers daar bij Willem 2. Hij zegt gewoon dat Willem 2 weinig doet bij het stadion (marketing) en dat de gemeente de huur van de stadion niet wilt verlagen. Hoezo is dat stoken :D Overigens luister ik ook vaak naar VI radio en was deze man geweldig positief over Willem 2 bij de laatste audio fragment namelijk hier: http://www.vi.nl/radio/willem-ll-mooi-podium-voor-ontwikkeling-zivkovic.htm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 Haha Sanel heeft toch helemaal niks met VI of die Dennis te maken joh? Die man vertelt gewoon wat hem wordt vertelt door de beleidsbepalers daar bij Willem 2. Hij zegt gewoon dat Willem 2 weinig doet bij het stadion (marketing) en dat de gemeente de huur van de stadion niet wilt verlagen. Hoezo is dat stoken :D Overigens luister ik ook vaak naar VI radio en was deze man geweldig positief over Willem 2 bij de laatste audio fragment namelijk hier: http://www.vi.nl/radio/willem-ll-mooi-podium-voor-ontwikkeling-zivkovic.htm Omdat het onzinnige stukjes zijn, het is open deuren intrappen. VI Radio is soms net voetbalnieuws voor mijn neefje van 8. Ik ben serieus. Van Bergen is soms kritisch waar het niet hoeft. Natuurlijk is degradatie mogelijk voor een club als ze de verkeerde spelers halen, en al helemaal als de halve selectie vernieuwd moet worden. Ik zie niet echt in waarom je hiervoor een heel nieuwsitem moet maken. Die info over het stadion is wel relevant, maar de rest niet. Bovendien heeft heel Tilburg ook geen hoge verwachtingen van volgend seizoen, hij doet nu net alsof wij voor volgend seizoen voor de EL gaan. Het duurt wel een aantal jaar totdat je een stabiele middenmoter bent in de Eredivisie. En over dat andere fragment, ja daar is hij wel positief, opvallend ook. Dat moet 'ie vaker doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 30 juli 2015 Share Geplaatst 30 juli 2015 Krijgt Justin Mathieu komend seizoen een kans bij Willem II of wordt hij opnieuw verhuurd? Was vorig jaar toch een van de uitblinkers in de JL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 31 juli 2015 Share Geplaatst 31 juli 2015 Krijgt Justin Mathieu komend seizoen een kans bij Willem II of wordt hij opnieuw verhuurd? Was vorig jaar toch een van de uitblinkers in de JL. Gaat zeker een kans krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 1 augustus 2015 Share Geplaatst 1 augustus 2015 Jordens Peters bijgetekend tot 2018 (d) (d) Jordens Peters heeft besloten om Willem II voorlopig trouw te blijven. De aanvoerder van de Tilburgers had nog maar een contract voor een jaar, maar zaterdag maakt Willem II bekend dat de samenwerking met twee seizoenen is verlengd, tot de zomer van 2018. De 28-jarige Peters tekende in 2012 zijn eerste tweejarige contract bij Willem II, brak die verbintenis met twee jaar open en doet dat nu dus opnieuw. “Ondanks interesse van andere clubs heb ik besloten bij Willem II te blijven”, zegt hij op de website van zijn werkgever. “Ik heb het goed naar mijn zin bij de club en ik heb vertrouwen in de toekomst.” Technisch manager Carlos Aalbers is dolgelukkig dat Peters heeft besloten om bij te tekenen. “We zijn er trots op dat een belangrijke speler als Jordens zo vroeg aangeeft vertrouwen te hebben in de komende jaren bij Willem II”, aldus de sportbestuurder. Peters speelde tot dusver precies 100 officiële wedstrijden voor Willem II en miste in het afgelopen seizoen geen enkel competitieduel . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 5 augustus 2015 Share Geplaatst 5 augustus 2015 Wie zullen komend seizoen in de basis spelen op het middenveld denken jullie? Wuytens, Haemhouts? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 5 augustus 2015 Share Geplaatst 5 augustus 2015 Wie zullen komend seizoen in de basis spelen op het middenveld denken jullie? Wuytens, Haemhouts? Wuytens en Falkenburg, 3e word nog gissen. Dat kan ook Ojo worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 5 augustus 2015 Share Geplaatst 5 augustus 2015 Prima teampje wel hoor. Lamprou; Ligeon, Wuytens, Peters, Koppers; Ojo, Wuytens, Falkenburg; De Sa/Mathieu, Zivkovic, Andrade. Willem II zelf ook meer gaan volgen sinds ik meer mensen heb leren kennen die voor Willem II zijn, mooie club met prachtige supporters. Vond Willem II eerst maar niks (pa is voor RKC, seizoenkaart van gehad en tot een paar jaar terug nog wel een beetje fan), maar sinds ik er objectief naar ben gaan kijken vind ik het wel een leuke club. Hopen dat ze het dit jaar weer zo goed gaan doen als afgelopen seizoen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 5 augustus 2015 Share Geplaatst 5 augustus 2015 Falkenburg moet je niet willen man. Speelt vooral verstoppertje, je ziet hem vrijwel nooit het spel maken zoals een 10 het zou moeten doen. Aantal doelpunten van hem valt ook wel mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 5 augustus 2015 Share Geplaatst 5 augustus 2015 Falkenburg moet je niet willen man. Speelt vooral verstoppertje, je ziet hem vrijwel nooit het spel maken zoals een 10 het zou moeten doen. Aantal doelpunten van hem valt ook wel mee. Hmm oké, heb hem niet heel vaak zien spelen, dacht dat hij wel goed was. Zou dan Andrade op '10' zetten, De Sa rechts (en zodra Ondaan fit is Ondaan i.p.v. De Sa) en Mathieu links. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 6 augustus 2015 Share Geplaatst 6 augustus 2015 Ik dacht dat Mathieu een spits is, geen buitenspeler? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 6 augustus 2015 Share Geplaatst 6 augustus 2015 (bewerkt) Ik dacht dat Mathieu een spits is, geen buitenspeler? Meer een buitenspeler, voor de spitspositie komt hij simpelweg fysiek te kort. Zowel in lengte als in kracht. Mathieu kan weleens de relevatie van het seizoen worden a la Misidjan, maar het is in mijn ogen geen toptalent. Voor Willem II begrippen meer dan prima. Falkenburg moet je niet willen man. Speelt vooral verstoppertje, je ziet hem vrijwel nooit het spel maken zoals een 10 het zou moeten doen. Aantal doelpunten van hem valt ook wel mee. Het is ook geen 10 die het spel maakt.. meer een aanvallende middenvelder die meedoet. Niet alles moet via hem bijv. Hij deed 't bij NAC prima en met de instelling zit het ook wel goed. 6 augustus 2015 bewerkt door Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten