Jump to content

Willem II

Joost_10

Recommended Posts

• Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ben Sahar :( zucht. Mag hopen dat ze nog even met zwaar geschut komen ipv deze B-namen. In de Juup allemaal toffe spelers halen, kom je in de Eredivisie, wil niemand. :cab:

Sahar is toch een prima naam voor Willem II joh. Ben allang blij dat ze niet met Donny de Groot en Geert den Ouden komen.

Sahar is toch een prima naam voor Willem II joh. Ben allang blij dat ze niet met Donny de Groot en Geert den Ouden komen.

Het is toch geen goalgetter ofzo.. :cab: Donny wel, hihi. Word die Griek nou eerste keep btw?

[MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION];

Edited by Sanel

Wel prima spits voor een laagvlieger, ook goed voor op de counter ;c En zoals Rik zegt vaak halen net gepromoveerde clubs spitsen als Donny, Den Ouden, Lieder en weet ik veel binnen terwijl die helemaal de Eredivisie niet aankunnen ;c

Die Griek kan er niet zoveel van, Swinkels prima toch?

Wel prima spits voor een laagvlieger, ook goed voor op de counter ;c En zoals Rik zegt vaak halen net gepromoveerde clubs spitsen als Donny, Den Ouden, Lieder en weet ik veel binnen terwijl die helemaal de Eredivisie niet aankunnen ;c

Die Griek kan er niet zoveel van, Swinkels prima toch?

Swinkels speelde als amateur bij WII en WII heeft hem laten vertrekken. Las ook ergens dat 'ie wil stoppen, hij is maar 27. Ik weet overigens al wat voor jaar het word als namen zoals Zeefuik en Lamprou basis staan. :r

Het is toch geen goalgetter ofzo.. :cab: Donny wel, hihi. Word die Griek nou eerste keep btw?

Lamprou is ook gewoon een prima stabiele keeper man. Ondanks dat ie een halve meter korter is dan Meul is ie wel 300x zekerder.

Mag jij mij gaan vertellen waar Willem II een gegarandeerde goalgetter vandaan kan halen. Ben je alweer vergeten dat we 2 jaar geleden fucking Joachim als enige spits hadden :r:r Zeefuik mag er van mij ook echt wel bij als aanspeelpunt. Bij NEC was ie gewoon beest + Streppel is een koning als het om motiveren gaat, en dat is nou juist het probleem bij Zeefuik.

Ben Sahar :( zucht. Mag hopen dat ze nog even met zwaar geschut komen ipv deze B-namen. In de Juup allemaal toffe spelers halen, kom je in de Eredivisie, wil niemand. :cab:

Gewoon prima speler voor Eredivisie-niveau lijkt me toch? Mannen als Malki en Altidore hadden veel minder gepresteerd en waren revelaties in Nederland.

Lamprou is verder wel waardeloos, sympathieke kerel, maar die man komt gewoon te kort voor profniveau, elke standaardsituatie is een doelpunt met hem, zijn reflexen kunnen zijn lengte niet compenseren en hij maakt vaak een hele dommige indruk.

Van wat ik van hem heb gezien bij Feyenoord, ben ik ook niet echt gecharmeerd van hem, nee. Ik ben eigenlijk sowieso niet kapot van keepers die nog niet eens de lat aan kunnen tikken en die hun gebrek aan lengte moeten overcompenseren met reflexen, wat er vaker beter en spectaculairder uitziet dan het is. Los ervan dat die onmogelijk goed kunnen heersen in hun doelgebied aangaande hoge ballen, ook omdat ze body missen als ze hun vijf meter uitgaan.

Trainingskamp in Frankrijk

22-07-2014 De selectie reist zaterdag af naar Frankrijk, waar het een trainingskamp belegd in Albertville. De ploeg van Jurgen Streppel is uitgenodigd om oefenwedstrijden te spelen tegen Olympique Marseille en Saint Etienne. Op donderdag 31 juli keert de selectie huiswaarts.

Op zondag 27 juli speelt Willem II om 19.00 uur tegen Olympique Marseille in het Henri-Dujol stadion in Albertville. Deze Franse topploeg heeft in de voorbereiding al tegen Bayer Leverkusen gespeeld (4-1 winst) en speelt ook nog tegen Benfica, AS Bari en Chievo Verona. Woensdag 30 juli nemen de Tricolores het op tegen Saint Étienne. Inmiddels is het 33 jaar geleden dat zij het Franse landskampioenschap binnen haalden, maar geen enkele Franse club haalde meer landstitels binnen dan Saint-Étienne. Deze wedstrijd wordt gespeeld om 19.00 uur in het stadion van Chambéry.