Maldini Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 Zulke afspraken mogen contractueel niet vastgelegd worden, maar bij een mondelinge overeenkomst is er geen probleem. Bij Brands had Willem II het mondeling geregeld met Telstar, dus neem aan dat ze dit bij Sanusi en Deckers ook op die wijze hebben gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 Zulke afspraken mogen contractueel niet vastgelegd worden, maar bij een mondelinge overeenkomst is er geen probleem. Bij Brands had Willem II het mondeling geregeld met Telstar, dus neem aan dat ze dit bij Sanusi en Deckers ook op die wijze hebben gedaan. Serieuze vraag: Wat wil de KNVB doen als het contractueel is vastgelegd? Als club zijnde ga je toch akkoord met een contract, dus ik snap het probleem eerlijk gezegd niet. Dat van mondeling geregeld wist ik wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 De eerste keer zou dan een boete worden, alleen bij consequent verbreken van de regels gaan ze denken aan puntenmindering. Sanusi/Deckers/Brands zouden dan worden gezien als 'de eerste keer', maar wanneer ze zulke clausules vastleggen in een volgende transferperiode wordt dit dan de 'tweede keer'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 Ook lekker als je lekker op maandagavond naar de film wilde zeg :mrgy: helemaal lekker als je toevallig moet werken en dat dat nog geen 5 minuten van de heuvel vandaan ligt ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 Mooi feestje was het :) Leuk om meegemaakt te hebben. Heel anders ook dan een huldiging van Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bully Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 Mooi feestje was het :) Leuk om meegemaakt te hebben. Heel anders ook dan een huldiging van Ajax. Helemaal mee eens! Ben zelf ook Ajacied maar als Tilburger heb ik natuurlijk ook het beste voor met Willem II. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 Goed dat Willem II volgend jaar weer Eredivisie speelt, hoort ook gewoon in de Eredivisie imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 Nu Sparta nog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luke. Geplaatst 23 april 2014 Share Geplaatst 23 april 2014 Een ploeg die na de winterstop 5 punten in de Jupiler League haalt hoort niet in de Eredivisie, Soof. Welkom terug, denk alleen dat t nog een staartje krijgt met die spelers die zogenaamd niet mochten spelen. Ook heeft jullie aanvoerder een beloning van 10k aan den Bosch beloofd las ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 23 april 2014 Share Geplaatst 23 april 2014 Dat laatste is toch niet illegaal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JorisvdMeer Geplaatst 23 april 2014 Share Geplaatst 23 april 2014 Winstpremies mogen inderdaad gewoon. Gebeurt wel vaker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 23 april 2014 Share Geplaatst 23 april 2014 Mooi feestje was het :) Leuk om meegemaakt te hebben. Heel anders ook dan een huldiging van Ajax. Helemaal mee eens! Ben zelf ook Ajacied maar als Tilburger heb ik natuurlijk ook het beste voor met Willem II. Begin nu wel te begrijpen waar de uitspraak "we willen het Ajax van het zuiden worden" op sloeg.;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 23 april 2014 Share Geplaatst 23 april 2014 Nu Sparta nog Ja Sparta hoort er ook in, maar wat [MENTION=3677]Luke.[/MENTION]; zegt, die zijn wel heeeeeeel erg slecht op t moment. Gefeliciteerd trouwens Willem II supporters, prima club om er bij te hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 25 april 2014 Share Geplaatst 25 april 2014 Nou, KNVB geef maar lekker 6 punten aftrek voor dat gedoe met die huurspelers. Kampioen op doelsaldo dan en dan hebben die huillies uit Dordrecht ook niets meer te zeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 25 april 2014 Share Geplaatst 25 april 2014 Eerste overtreding (deze collectieve ellende met Brands, Sanusi e.d. is 1 kwestie) hierin is een boete zoals ik heb begrepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 2 mei 2014 Share Geplaatst 2 mei 2014 [YOUTUBE]Nh2P1h-XKwI&[/YOUTUBE] HOE VET IS DIT DAN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 mei 2014 Share Geplaatst 5 mei 2014 Haha, supervet inderdaad :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 18 mei 2014 Share Geplaatst 18 mei 2014 TILBURG - Voor Willem II hebben de play-offs om promotie en degradatie gisteren in financiele zin gunstig uitgepakt. Door de promotie van Excelsior en FC Dordrecht schuiven de Tilburgers twee plaatsen op in het klassement op basis waarvan de (FOX-)tv-gelden worden verdeeld. Dat levert Willem II 183.000 euro extra op. Als alleen Excelsior of FC Dordrecht het had gered, dan waren de Tricolores slechts een plaatsje gestegen en dan zou het voordeel voor de Tilburgers 'slechts' 37.000 euro hebben bedragen. hophophop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 mei 2014 Share Geplaatst 18 mei 2014 Neem aan dat [Jup] in de titel nu ook weg mag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 20 mei 2014 Share Geplaatst 20 mei 2014 Volgens de clubwatcher van AZ wordt Heymans weer verhuurd aan Willem II en wordt Boymans sowieso verkocht. Ook heeft Willem II zich officieel gemeld voor Boymans. Als Streppel dit kan fixen : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 mei 2014 Share Geplaatst 20 mei 2014 Neem aan dat [Jup] in de titel nu ook weg mag. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bully Geplaatst 20 mei 2014 Share Geplaatst 20 mei 2014 Nieuws over Heymans heb ik ook vernomen. Verder zelfs geruchten gehoord over Wesley Verhoek op huurbasis. Wat hier van waar is weet ik echt niet maar zag het ergens voorbij komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 20 mei 2014 Share Geplaatst 20 mei 2014 Neem aan dat [Jup] in de titel nu ook weg mag. Het seizoen is officieel nog niet voorbij :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 20 mei 2014 Share Geplaatst 20 mei 2014 Als Boymans en Verhoek komen :< denk dat Boymans niet zo moeilijk doet over een definitieve overstap, aangezien hij bevriend is met Messaoud nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bully Geplaatst 20 mei 2014 Share Geplaatst 20 mei 2014 Verhoek zou idd een prima versterking zijn maar zoals ik al zei weet ik niet wat er nou echt van waar is. Verder ben ik wel benieuwd naar de aankopen die er gedaan gaan worden voor komend seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten