Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Willem II

Joost_10

Recommended Posts

Zulke afspraken mogen contractueel niet vastgelegd worden, maar bij een mondelinge overeenkomst is er geen probleem. Bij Brands had Willem II het mondeling geregeld met Telstar, dus neem aan dat ze dit bij Sanusi en Deckers ook op die wijze hebben gedaan.

• Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zulke afspraken mogen contractueel niet vastgelegd worden, maar bij een mondelinge overeenkomst is er geen probleem. Bij Brands had Willem II het mondeling geregeld met Telstar, dus neem aan dat ze dit bij Sanusi en Deckers ook op die wijze hebben gedaan.

Serieuze vraag: Wat wil de KNVB doen als het contractueel is vastgelegd? Als club zijnde ga je toch akkoord met een contract, dus ik snap het probleem eerlijk gezegd niet. Dat van mondeling geregeld wist ik wel.

De eerste keer zou dan een boete worden, alleen bij consequent verbreken van de regels gaan ze denken aan puntenmindering. Sanusi/Deckers/Brands zouden dan worden gezien als 'de eerste keer', maar wanneer ze zulke clausules vastleggen in een volgende transferperiode wordt dit dan de 'tweede keer'.

Een ploeg die na de winterstop 5 punten in de Jupiler League haalt hoort niet in de Eredivisie, Soof.

Welkom terug, denk alleen dat t nog een staartje krijgt met die spelers die zogenaamd niet mochten spelen. Ook heeft jullie aanvoerder een beloning van 10k aan den Bosch beloofd las ik.

Mooi feestje was het :) Leuk om meegemaakt te hebben. Heel anders ook dan een huldiging van Ajax.

Helemaal mee eens!

Ben zelf ook Ajacied maar als Tilburger heb ik natuurlijk ook het beste voor met Willem II.

Begin nu wel te begrijpen waar de uitspraak "we willen het Ajax van het zuiden worden" op sloeg.;c

TILBURG - Voor Willem II hebben de play-offs om promotie en degradatie gisteren in financiele zin gunstig uitgepakt. Door de promotie van Excelsior en FC Dordrecht schuiven de Tilburgers twee plaatsen op in het klassement op basis waarvan de (FOX-)tv-gelden worden verdeeld.

Dat levert Willem II 183.000 euro extra op. Als alleen Excelsior of FC Dordrecht het had gered, dan waren de Tricolores slechts een plaatsje gestegen en dan zou het voordeel voor de Tilburgers 'slechts' 37.000 euro hebben bedragen.

hophophop