Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Groningen

Niels

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 3,2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

[MENTION=16229]Juca[/MENTION]; [MENTION=139]Niels[/MENTION]; Wie denken jullie dat Groningen heeft betrokken in de spelersruil met Antonia. Ik vermoed zelf (helaas) Hieraje oid

Ik weet het niet, wellicht een keeper. Maar ik hoop op Hiariej :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Komt helemaal niemand, Antonia is verkocht voor €200.000 door een gelimiteerde afkoopsom in zijn contract. Dus gelukkig geen Hiariej of Zeefuik.

Misschien dat er nog wel iemand komt van Groningen, maar dat zou dan niets met deze transfer te maken hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Opstelling tegen Aberdeen donderdag:

Basis:

Kostic - Hoesen - Van der Velden

Lindgren - Chery - Kieftenbeld

Burnet - Kappelhof - Botteghin - Hateboer

Padt

Overigens is Van der Vlag gehaald als 2e doelman. Die keepte bij Veendam toen ik een seizoenskaart van ze had, dus dat vind ik wel leuk. Was toen altijd wel degelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Opstelling tegen Aberdeen donderdag:

Basis:

Kostic - Hoesen - Van der Velden

Lindgren - Chery - Kieftenbeld

Burnet - Kappelhof - Botteghin - Hateboer

Padt

Overigens is Van der Vlag gehaald als 2e doelman. Die keepte bij Veendam toen ik een seizoenskaart van ze had, dus dat vind ik wel leuk. Was toen altijd wel degelijk.

Keept nog altijd degelijk, de 2 seizoenen dat hij bij ons heeft gezeten ook. Goed om hem achter Padt te hebben, doet geen rare dingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind Van der Vlag echt een dramatische keeper. Was toen vaak bij Eagles en vond ik echt een dramatische keeper. Velen om mij heen waren het met mij eens. Niet mijn type keeper.

Verder heeft Groningen wel weer een leuk elftal staan. Goede mix van jong en oud en heel wat Nederlanders erbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prima ploeg. Gaat Chery nog weg?

Heb het voor je gevraagd, post het antwoord wel. Ik weet iig niks van interesse op dit moment.

Ben benieuwd naar Islamovic, lekker wisseltje achter Hoesen. Wat ik tot nu toe heb gezien was behoorlijk goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Europa League kwalificatiewedstrijd Aberdeen – FC Groningen wordt donderdag 17 juli in Schotland niet live uitgezonden op televisie. Aberdeen heeft vandaag aan FOX Sports laten weten dat er donderdag geen live tv signaal beschikbaar is in Schotland. Dat betekent logischerwijs dat de wedstrijd dus ook in Nederland niet rechtstreeks te volgen is. De return volgende week donderdag 24 juli in Groningen is wel live op FOX Sports te zien. Om 19.30 wordt er dan afgetrapt in Euroborg.

Aldus Fox Sports.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eindstand bij Aberdeen - Groningen 0-0. Aberdeen had het betere van het spel. Nu in een volle Euroborg knallen. Ik vrees dat het voor deze voorhoede nog te vroeg komt, en het linke is dat één tegendoelpuntje direct zwaar weegt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites