Juca Geplaatst 19 juni 2014 Share Geplaatst 19 juni 2014 Kan natuurlijk alsnog. Van Groningen mag hij best weg, maar niet zonder financiële zekerheid. Het is wel te hopen ja, zeker voor zo'n bedrag. Valt wel een betere / goede vervanger voor te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 19 juni 2014 Share Geplaatst 19 juni 2014 [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; [MENTION=139]Niels[/MENTION]; Wie denken jullie dat Groningen heeft betrokken in de spelersruil met Antonia. Ik vermoed zelf (helaas) Hieraje oid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 19 juni 2014 Share Geplaatst 19 juni 2014 [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; [MENTION=139]Niels[/MENTION]; Wie denken jullie dat Groningen heeft betrokken in de spelersruil met Antonia. Ik vermoed zelf (helaas) Hieraje oid Ik weet het niet, wellicht een keeper. Maar ik hoop op Hiariej :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 19 juni 2014 Share Geplaatst 19 juni 2014 Ik weet het niet, wellicht een keeper. Maar ik hoop op Hiariej :D Daar ben ik dus ook bang voor. Keeper niet denk ik, hebben we al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 20 juni 2014 Share Geplaatst 20 juni 2014 Daar ben ik dus ook bang voor. Keeper niet denk ik, hebben we al. Hiariej ontkent het zelf, schijnt nu om een aanvaller te gaan. Zeefuik wellicht, of Hagenauw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 20 juni 2014 Share Geplaatst 20 juni 2014 Komt helemaal niemand, Antonia is verkocht voor €200.000 door een gelimiteerde afkoopsom in zijn contract. Dus gelukkig geen Hiariej of Zeefuik. Misschien dat er nog wel iemand komt van Groningen, maar dat zou dan niets met deze transfer te maken hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 juni 2014 Share Geplaatst 23 juni 2014 Groningen in de Europa League tegen het Schotse Aberdeen of FC Daugava Riga uit Letland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 23 juni 2014 Auteur Share Geplaatst 23 juni 2014 Ik hoop Aberdeen, leuk tegen de Schotten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 23 juni 2014 Share Geplaatst 23 juni 2014 Is zowaar een relatief moeilijke loting denk ik, al moet je ze toch kunnen hebben. Wel een club met historie(mocht het Aberdeen worden) Sterker nog, het is een oud-kampioen :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 23 juni 2014 Share Geplaatst 23 juni 2014 Kan die Bizot een beetje keepen?;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 23 juni 2014 Share Geplaatst 23 juni 2014 Aardige keeper. Vind hem persoonlijk geen topper Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 juni 2014 Share Geplaatst 23 juni 2014 Eins. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 24 juni 2014 Auteur Share Geplaatst 24 juni 2014 Aardige keeper. Vind hem persoonlijk geen topper Voor Groningen vond ik het wel een puntenpakker. Niveautje hoger moet ik het nog maar zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 15 juli 2014 Auteur Share Geplaatst 15 juli 2014 Opstelling tegen Aberdeen donderdag: Basis: Kostic - Hoesen - Van der Velden Lindgren - Chery - Kieftenbeld Burnet - Kappelhof - Botteghin - Hateboer Padt Overigens is Van der Vlag gehaald als 2e doelman. Die keepte bij Veendam toen ik een seizoenskaart van ze had, dus dat vind ik wel leuk. Was toen altijd wel degelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 15 juli 2014 Share Geplaatst 15 juli 2014 Eigenlijk best een leuk team, qua naam (verdediging iets minder) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 15 juli 2014 Share Geplaatst 15 juli 2014 Opstelling tegen Aberdeen donderdag: Basis: Kostic - Hoesen - Van der Velden Lindgren - Chery - Kieftenbeld Burnet - Kappelhof - Botteghin - Hateboer Padt Overigens is Van der Vlag gehaald als 2e doelman. Die keepte bij Veendam toen ik een seizoenskaart van ze had, dus dat vind ik wel leuk. Was toen altijd wel degelijk. Keept nog altijd degelijk, de 2 seizoenen dat hij bij ons heeft gezeten ook. Goed om hem achter Padt te hebben, doet geen rare dingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 15 juli 2014 Share Geplaatst 15 juli 2014 Ik vind Van der Vlag echt een dramatische keeper. Was toen vaak bij Eagles en vond ik echt een dramatische keeper. Velen om mij heen waren het met mij eens. Niet mijn type keeper. Verder heeft Groningen wel weer een leuk elftal staan. Goede mix van jong en oud en heel wat Nederlanders erbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 15 juli 2014 Auteur Share Geplaatst 15 juli 2014 Prima ploeg. Gaat Chery nog weg? Heb het voor je gevraagd, post het antwoord wel. Ik weet iig niks van interesse op dit moment. Ben benieuwd naar Islamovic, lekker wisseltje achter Hoesen. Wat ik tot nu toe heb gezien was behoorlijk goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 17 juli 2014 Share Geplaatst 17 juli 2014 Jammer dat Groningen zo niet wordt uitgezonden :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 17 juli 2014 Share Geplaatst 17 juli 2014 Bizar zelfs, ook omdat de persconferentie van v Gaal wel werd uitgezonden :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 17 juli 2014 Share Geplaatst 17 juli 2014 De Europa League kwalificatiewedstrijd Aberdeen – FC Groningen wordt donderdag 17 juli in Schotland niet live uitgezonden op televisie. Aberdeen heeft vandaag aan FOX Sports laten weten dat er donderdag geen live tv signaal beschikbaar is in Schotland. Dat betekent logischerwijs dat de wedstrijd dus ook in Nederland niet rechtstreeks te volgen is. De return volgende week donderdag 24 juli in Groningen is wel live op FOX Sports te zien. Om 19.30 wordt er dan afgetrapt in Euroborg. Aldus Fox Sports. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 17 juli 2014 Share Geplaatst 17 juli 2014 Britse clubs merken het vaak hard aan de toeschouwersaantallen als er een live wedstrijd op tv is, daarom willen de Lower League clubs ook zo veel mogelijk op zaterdagmiddag spelen. Aberdeen idem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 18 juli 2014 Auteur Share Geplaatst 18 juli 2014 Eindstand bij Aberdeen - Groningen 0-0. Aberdeen had het betere van het spel. Nu in een volle Euroborg knallen. Ik vrees dat het voor deze voorhoede nog te vroeg komt, en het linke is dat één tegendoelpuntje direct zwaar weegt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 juli 2014 Share Geplaatst 18 juli 2014 Ghehe waar zijn de mensen die het Schotse competitievoetbal belachelijk maken nou :-D? Wel heel erg jammer dat de Nederlandse clubs weer teleurstellend beginnen. Een overwinning was meer dan welkom geweest in verband met de coëfficiënten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 juli 2014 Share Geplaatst 18 juli 2014 Het is de nummer 7 tegen de nummer 3 he. Laat Ajax, PSV, Twente of Feyenoord maar tegen ze spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten