Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Groningen

Niels

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 3,2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

8 minuten geleden zei Tim':

Wat een kneus. Die moet je toch als club eeuwig willen weren uit je stadion.

Ben vooral benieuwd of het nog zo’n stoere meneer is als die halve tribune voor z’n neus staat. Dan laat hij waarschijnlijk al z’n ‘maten’ naar voren komen en doet hij zelf 4 stappen naar achteren. Dit soort gedrag moet je als club meteen keihard (kunnen) afstraffen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ooit wel eens in een stadion geweest? Uitpubliek uitdagen gebeurt letterlijk in elk voetbalstadion in Europa. Is voetbalcultuur!

Liever een klein hitlergroetje of een middelvingertje dan dat ze met fakkels gooien!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Beppu:

Ooit wel eens in een stadion geweest? Uitpubliek uitdagen gebeurt letterlijk in elk voetbalstadion in Europa. Is voetbalcultuur!

Liever een klein hitlergroetje of een middelvingertje dan dat ze met fakkels gooien!

Zit je hier nu een hitlergroet goed te praten? :cab:

Of is dit weer een nieuw gebbetje uit je humor-koker?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Fantasy:

Zit je hier nu een hitlergroet goed te praten? 

Ik zeg dat je dit vijftig keer per wedstrijd ziet, vooral in Nederland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Beppu:

Ik zeg dat je dit vijftig keer per wedstrijd ziet, vooral in Nederland.

Je zegt dat je liever een hitlergroet (of middelvinger) ziet dan een fakkel op het veld. Letterlijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Fantasy:

Je zegt dat je liever een hitlergroet (of middelvinger) ziet dan een fakkel op het veld. Letterlijk. 

Ik zie inderdaad liever een obsceen gebaar dan dat het fysiek wordt en er spelers/toeschouwers in gevaar komen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Normale mensen zien het allebei liever niet. Als iemand zo anderen denkt uit te moeten dagen, dan hoort een club hier niets mee te maken te willen hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Djurovski:

cove.jpeg

10 uur geleden zei timpy00:

Klasse. Zal de jeugdigheid zijn.

2 redenen waarom ik er dus he le maal niets mee heb. Het eerste plaatje, moeten we nu gaan sidderen van angst? Marginaal provincieclubje in de categorie Heerenveen, Vitesse of de Graafschap. Gewoon een van de vele.

En die boomer met zijn Hitlergroet gun je gewoon een hele plaatselijke aardbeving met veel schade aan zijn huis.

Ik denk oprecht dat ik het de meest verschrikkelijke club van Nederland vind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei rich ruzzian:

@Arezoik denk dat er bij jouw cluppie ook wel van dit soort marginalen rondlopen

Dat sowieso, maar ik noem de club marginaal hè. Niet de supporters. Bij Feyenoord lopen ook genoeg kneuzen in de rondte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Arezo:

Dat sowieso, maar ik noem de club marginaal hè. Niet de supporters. Bij Feyenoord lopen ook genoeg kneuzen in de rondte.

Nouja, het is 1 van de redenen voor jou om de club marginaal te vinden: Het gedrag van deze supporter. Dus vind je dan Feyenoord ook deels marginaal door soms de debiele dingen die de supporters doen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei rich ruzzian:

Nouja, het is 1 van de redenen voor jou om de club marginaal te vinden: Het gedrag van deze supporter. Dus vind je dan Feyenoord ook deels marginaal door soms de debiele dingen die de supporters doen? 

Nee ik vind een club als Groningen überhaupt vrij marginaal, en dan zo'n afbeelding van een supporter als ' we are back bitches', terwijl je gewoon los van Ajax, Feyenoord, PSV en misschien AZ en Twente pure competitievulling bent. Niet meer en niets minder. Tevens zijn ze de afgelopen jaren (net als Feyenoord) vrij negatief in het nieuws geweest. En wat ik gisteren Al zei: zo'n pitch invasies die al in de 80e minuut begint vind ik vrij kansloos. Het is geregisseerd en weinig tot niet spontaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Fantasy:

Zit je hier nu een hitlergroet goed te praten? :cab:

Welke hitlergroet? Dacht hij naar iemand zwaaide en jeuk aan zijn neus had.

2 uur geleden zei Arezo:

Nee ik vind een club als Groningen überhaupt vrij marginaal, en dan zo'n afbeelding van een supporter als ' we are back bitches', terwijl je gewoon los van Ajax, Feyenoord, PSV en misschien AZ en Twente pure competitievulling bent. Niet meer en niets minder. Tevens zijn ze de afgelopen jaren (net als Feyenoord) vrij negatief in het nieuws geweest. En wat ik gisteren Al zei: zo'n pitch invasies die al in de 80e minuut begint vind ik vrij kansloos. Het is geregisseerd en weinig tot niet spontaan.

Krijgen ze in Rotterdam nu na een paar redelijke jaren nare Amsterdamse trekjes? Wat een arrogantie. Zonder die opvulling stelt die hele zogenaamde top ook geen ruk voor.

En als we gaan klagen over dingen die geregisseerd zijn, daar zijn ze op Zuid, na Amsterdam, de beste in. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Arezo:

2 redenen waarom ik er dus he le maal niets mee heb. Het eerste plaatje, moeten we nu gaan sidderen van angst? Marginaal provincieclubje in de categorie Heerenveen, Vitesse of de Graafschap. Gewoon een van de vele.

En die boomer met zijn Hitlergroet gun je gewoon een hele plaatselijke aardbeving met veel schade aan zijn huis.

Mogen de supporters hier niet blij zijn met hun promotie dan? Of ze 'competitievulling' zijn of niet doet er toch helemaal niet toe? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei Mansveld:

Welke hitlergroet? Dacht hij naar iemand zwaaide en jeuk aan zijn neus had.

Je bent echt niet zo achterlijk als je nu doet voorkomen. Wat een ongelooflijk boude en domme opmerking dit ;e 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Urbeto:

Mogen de supporters hier niet blij zijn met hun promotie dan? Of ze 'competitievulling' zijn of niet doet er toch helemaal niet toe? 

Tuurlijk wel, iedereen mag blijven zijn van mij. Lekker laten genieten die mensjes. Ik geef alleen aan waarom ik er niks mee heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Arezo:

Gelukkig denk ik net zo over jouw club. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beetje misplaatste opmerking ook van de Areez. Al mag ik dat misschien niet zeggen met mijn opmerkingen over die Hitler groet:uhoh:.

Je zag aan die beelden voor de wedstrijd alleen al wat een grote club Groningen is met die enorme mars richting het stadion en hoe ziek veel mensen er om dat stadion hingen. Vond dat echt mooie beelden. Doet wat 'marginaliteit' van de supporters eind vorig jaar op de lange termijn niet zo heel veel afbreuk aan vind ik als je het vrijdag dan weer ziet.

Daarnaast zijn clubs als de Graafschap, Go Ahead, Willem II, Zwolle, Nac etc. etc. ook gewoon hele mooie clubs die enorm leven in de omgeving en waar wekelijks gewoon meer dan 10 000 man op af komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites