Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

FC Groningen

Niels

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 3,2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Moet je wel een goede vervanger hebben. Chabot en Reis weg. Matusiwa hebben ze als vervanger voor Reis, ga je er denk ik niet op achteruit. Chabot is ook wel te vervangen denk ik. Geen idee wat er in de KKD qua talent rondloopt, vast wel wat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei 007mark:

Bizar dat Reis zoveel geld oplevert eigenlijk, toch?

Chabot ook voor een paar miljoen?

Vind je. Vind 3 miljoen voor het grootste talent en beste speler nog vrij weinig hoor. Chabot is gekocht voor 1,2 dus daar maken ze in een jaar wel een mooie winst op. Als de bedragen kloppen die rond gaan 3,7 miljoen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei delichris:

Ik kon niets vinden, maar Groningen zou wel een doorverkoopclausule erbij hebben gedaan. Hoe hoog die is weet ik niet die wilde Nijland niet bekend maken.

Doorverkoopclausule heeft in principe niks met bonussen te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Pino:

Van FC Groningen ja, het is geen Ajax he. En hoelang had hij nog een contract?

Had nog een contract voor 2 jaar.  Nee het is geen Ajax maar Ajax betaald wel  5 miljoen voor Pierie. 2 miljoen voor Schuurs die nog geen wedstrijd in de eredivisie had gespeeld. Dan vind ik 3,25 gewoon slecht onderhandeld als het grote Barca zich meld. Sowieso laat Groningen zich regelmatig afschepen met lage transfersommen. Zullen het geld wel hard nodig hebben. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Normaal gesproken doet Groningen het toch vrij aardig als het gaat om spelers verkopen, of geloof ik dan iets te zeer in de mythe van Hans Nijland als slimme onderhandelaar?

Ik denk dat je iets te veel in de mythe gelooft. Natuurlijk zijn wij maar Groningen. Maar als je kijkt naar wat voor prijzen bijvoorbeeld Heerenveen zijn spelers verkoopt en Groningen dan zit daar een behoorlijk verschil in. 

Zo even een paar voorbeeldjes. Juninho Bacuna 2,5 miljoen, Idrissi 2 miljoen. Sorloth 450 k vertrekt een jaar later voor 10 miljoen naar Palace.. Linssen 1 miljoen ( gekocht voor 850 k) Kieftenbeld 250 k. Chery 2,3 miljoen. En dan nog Tibbling voor 1,3 mil halen en transfervrij de deur uit. Drost hetzelfde verhaal. En zo zijn er nog genoeg spelers die ze uit contract lopen maar toch voor betaald hebben. Heb toch het idee dat er meer in zat dan wat er altijd wordt uitgehaald 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet niet of ie een beetje kan ballen, maar is Aissaidi niet een goede vervanger voor Mahi? 
Gaat bij ons ook rond in de wandelgangen. Heb zelf een vermoeden het tijdperk Assaidi klaar is en een eredivisionist er niet aan moet beginnen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites