Jump to content
Niels

FC Groningen

Recommended Posts

Als PEC-aanhanger valt het mij trouwens op dat je Jesper Drost zo laag jureert. Is hij daadwerkelijk zo afgezakt? Hij was bij ons namelijk een meer dan prima speler.

Drost was bij Zwolle idd een prima speler . Echter is hij bij Groningen geen schim er van . Heeft het blijkbaar ook mentaal zwaar . Maar die 4 is eigenlijk nog te hoog

Heb er wel vertrouwen in, maar zal ongetwijfeld ten onrechte zijn :D

Zonder gekheid, wel tevreden met de aankopen. Zeefuik en Doan waren de twee beste aan de kant van Groningen, plus met Cassierra hopelijk een betere spits dan Van Weert. We'll see.

Ik vind die Chabot wel een goede, snel binnenhalen voor die weg is.

Groningen is er niet uitgekomen met Sparta . Duitse club uit de 2.e BL bood meer

collega die voor Köln is is vrij lyrisch over hem . Ben benieuwd

Waarom speelde hij dan maar 12 wedstrijden......

Waarom speelde hij dan maar 12 wedstrijden......

Omdat hij Duits international Jonas Hector voor zich heeft

Het klinkt in ieder geval als een interessante aankoop. Hector is Köln trouw gebleven na de degradatie (op zich ook lovenswaardig), dus ik snap best dat die jongen elders speeltijd gaat zoeken. Ik laat me verrassen.

Lyrisch zijn over een reservespeler vind ik wat apart.

In de wedstrijden die hij speelde in het eerste speelde hij prima . Waaronder een zeer goede wedstrijd tegen Leverkusen ( zelf live gezien in het stadion ) . Speelde toen meer als linker ( aanvallende middenvelder) . Als je prima speelt in de BL kan ik mij wel voorstellen dat die collega zegt dat het een zeer goede aanwinst voor de eredivisie is . Köln is dan wel gedegradeerd maar die club is in alles groter dan de meeste eredivisie clubs

Ik heb tegen Ajax een paar positieve dingen gezien - weliswaar ook dankzij Ajax zelf - maar tegelijkertijd ook een paar minpunten.

Ik ben er van overtuigd dat Groningen nog veel punten gaat pakken. Ik ga er niet vanuit dat we gaan degraderen.

Ik ga daar ook niet van uit en vermoedelijk de spelers ook niet dus dat kan nog wel eens gevaarlijk worden.. Maar verwacht dat we ergens rond plek 12 eindigen

Ben tijdens tweede helft ingeschakeld. Ze houden AZ nog redelijk tegen, maar moet zeggen dat de concentratie bij FC soms echt matig is. Zo'n Warmerdam staat bijvoorbeeld 2x binnen korte tijd gewoon te slapen, zijn mentaal niet 100% dus.

​​​Edit: Tijdens het typen valt de 1-2 en rode kaart. Gaat lekker daarzo

Edited by Chiemel