Jump to content
Niels

FC Groningen

Recommended Posts

Tja, dat gaat hem gewoon lekker zijn plek in het NL elftal kosten hoor.

Kan maar zal wel hypocriet zijn. Het is iets wat in privé tijd is gebeurd. Vind het ook prima dat Groningen hem niet straft

Kan maar zal wel hypocriet zijn. Het is iets wat in privé tijd is gebeurd. Vind het ook prima dat Groningen hem niet straft

Voorselectie zojuist bekendgemaakt, zit er dus niet bij ;)

Voorselectie zojuist bekendgemaakt, zit er dus niet bij ;)

Ze hebben nu ook een topper als zijn vervanger.........

Edited by Pino

Hypocriet dus.. Maar was wel te verwachten

De vraag is, of het om die reden is, of odmat hij gewoonweg niet goed genoeg is. Ik denk het tweede.

De vraag is, of het om die reden is, of odmat hij gewoonweg niet goed genoeg is. Ik denk het tweede.

Volgens mij speelde padt een hele sterke pot tegen AZ. Speelt sowieso weer sterk dit seizoen. Vind het wel heel opvallend dat hij van 3e keeper een maand geleden nu ineens 5e keeper is terwijl hij absoluut niet minder is gaan presteren

Koeman heeft het licht gezien, Bizot en Bijlow zijn ook jonger en hebben veel meer potentie.

Koeman heeft het licht gezien, Bizot en Bijlow zijn ook jonger en hebben veel meer potentie.

Bizot wel een jaar jonger ja dat scheelt een hoop.... Bijlow kan beter worden maar vind hem nu nog niet beter. Bizot is echt minder..

Ik vind Bizot ook veel minder goed. Maar Padt vind ik ook niet NL elftal waardig. Gelukkig maar 3e keus.. 

Goede wedstrijd tegen Heerenveen vandaag! Echt de dikverdiende winnaar. Had eigenlijk direct na de 2-0 al 3-0 moeten worden. Goal van Doan was een erg mooi schot. Ben benieuwd of Ajax / PSV m nog oppikt. 

Twee overwinningen op rij is wel even lekker en poeh, dat was ook wel even nodig he. Opluchting bij de fans is (logischerwijs) groot. Nu maar hopen dat ze een beetje doorpakken en dat het trio voorin (Doan, Mahi, Cassierra) beetje fit blijft.

Ergste lek lijkt boven. Komende 3 wedstrijden winnen ( moet te doen zijn) en wie weet wat er dan nog mogelijk is dit seizoen. Maar goed het kan ook maar zo zijn dat je nog 3 of 4 punten pakt. Mahi en Doan zijn wel erg belangrijk de laatste weken. Hopelijk tekend mahi snel bij 

Belangrijk dat vooral Mahi en Doan fit blijven en ook te behouden blijven. Rest komt qua niveau niet in de buurt. 

Mahi wil bijtekenen. Zal dan van de zomer wel vertrekken. En hopelijk weten ze Doan ook te behouden in de winter. Reis vind ik wel een groot talent maar daarna wordt het rap minder. Al vind ik de verdediging niet slecht voor ons niveau. Memisevic speelt ook stuk beter nu die op het middenveld staat. 

Hoe zit het met het contract van Padt? Denk dat daar inmiddels weinig interesse voor is in ieder geval :classic_biggrin:. Die stond afgelopen zondag weer bijzonder matig te keepen. 

2 uur geleden zei Chiemel:

Hoe zit het met het contract van Padt? Denk dat daar inmiddels weinig interesse voor is in ieder geval :classic_biggrin:. Die stond afgelopen zondag weer bijzonder matig te keepen. 

Was zondag niet best idd. Maar goed wedstrijden ervoor was hij weer erg sterk bezig. Denk dat clubs zeker nog wel interesse hebben. Contract tot 2021 dus verkopen hoeft zeker nog niet. 

Padt is na dat incident wel matiger gaan keepen in ieder geval. Die indruk heb ik tenminste.

Het systeem an sich is prima. Probleem is dat er geen capabele mensen zijn die de functies kunnen invullen, en dan krijg je situaties zoals die in het afgelopen weekend hebben plaatsgevonden. 

Systeem is natuurlijk erg goed, alleen is er nog veel op te merken over de interpretatie van een ieder. Dit was gewoon een rode kaart van VVV, denk dat een grote groep daar het wel mee eens was. Helaas de scheids en de VAR uiteindelijk niet.

Was ook geen aanval op de var in het algemeen maar wel op wie daar zat. Hoezo die rode kaart in twijfel trekken. En de scheids had gewoon zijn poot stijf moeten houden