MD. Geplaatst 14 mei 2014 Share Geplaatst 14 mei 2014 Fitness/Krachttraining 2 kilo vind ik persoonlijk niks. Ben zelf met 4 begonnen. Zit nu op 6. Niet veel. Maar ga wel stuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 20 mei 2014 Share Geplaatst 20 mei 2014 Ik wil een beetje in een vast ritme komen in verband met de studie en daarbij eigenlijk als ik opsta even wat sporten om meteen goed wakker te worden. Wat kan ik hier dan het best aanhouden? Push ups, sit-ups enz? Ik heb verder niks in huis maar wil wel alle spieren een beetje trainen. [MENTION=6154]Kweekie[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 20 mei 2014 Share Geplaatst 20 mei 2014 Ik wil een beetje in een vast ritme komen in verband met de studie en daarbij eigenlijk als ik opsta even wat sporten om meteen goed wakker te worden. Wat kan ik hier dan het best aanhouden? Push ups, sit-ups enz? Ik heb verder niks in huis maar wil wel alle spieren een beetje trainen. [MENTION=6154]Kweekie[/MENTION]; Pull-ups (optrekken), push-ups (opdrukken), bodyweight squats, sit-ups, planks Zoiets? T zal meer zijn om je bezig te houden dan dat het daadwerkelijk iets gaat doen, maar ach, als je dat leuk vindt ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 20 mei 2014 Share Geplaatst 20 mei 2014 Anyone? Red ik het met die simpele dingetjes van 2 kg of zal ik iets met afschroefbare schijven moeten kopen? Misschien een winkel inlopen in de buurt die zulke producten verkoopt en dan proberen wat voor jouw zwaar of goed genoeg is? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 20 mei 2014 Share Geplaatst 20 mei 2014 Pull-ups (optrekken), push-ups (opdrukken), bodyweight squats, sit-ups, planks Zoiets? T zal meer zijn om je bezig te houden dan dat het daadwerkelijk iets gaat doen, maar ach, als je dat leuk vindt ;c Ja, kan me alleen nergens aan optrekken. Wat is een oplossing om het ook te laten lijken alsof ik iets doe ipv bezighoudstherapie :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 20 mei 2014 Share Geplaatst 20 mei 2014 Ja, kan me alleen nergens aan optrekken. Wat is een oplossing om het ook te laten lijken alsof ik iets doe ipv bezighoudstherapie :cab: Naar een echte sportschool gaan ipv je tijd te verspillen aan wat nutteloze thuis oefeningen ;c Ga dan voor een uurtje/half uurtje hardlopen ofzo per dag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 20 mei 2014 Share Geplaatst 20 mei 2014 Misschien een winkel inlopen in de buurt die zulke producten verkoopt en dan proberen wat voor jouw zwaar of goed genoeg is? :) Ben niet zo van de winkels, ik koop 90% online. Ik dacht misschien is er een standaard gewicht wat voor iedereen wel effect zal hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 20 mei 2014 Share Geplaatst 20 mei 2014 Ik zou als ik jou was met schijven nemen, kan je ze zo licht/zwaar maken als je zelf wil en bovendien kan je ze verzwaren op moment dat je vooruitgang begint te tonen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zitterd boy Geplaatst 27 mei 2014 Share Geplaatst 27 mei 2014 Vanavond naar de nieuwe basicfit in Sittard, ben benieuwd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 2 juni 2014 Share Geplaatst 2 juni 2014 30 day Ab Challenge aan het doen via Facebook, omdat ik op de fitness eigenlijk nooit buikspieren train. Benieuwd hoelang ik het volhoud. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 5 juli 2014 Share Geplaatst 5 juli 2014 Vandaag begonnen met Insanity. Na de Fit Test kon ik helemaal niks meer :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 6 juli 2014 Share Geplaatst 6 juli 2014 30 day Ab Challenge aan het doen via Facebook, omdat ik op de fitness eigenlijk nooit buikspieren train. Benieuwd hoelang ik het volhoud. Zware shit is dat hè :-D Wil er hier ook aan gaan beginnen, maar zag dat schema en het leek me beter om te wachten tot de vakantie. Met die laatste ben ik 4 uur bezig hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 6 juli 2014 Share Geplaatst 6 juli 2014 Zware shit is dat hè :-D Wil er hier ook aan gaan beginnen, maar zag dat schema en het leek me beter om te wachten tot de vakantie. Met die laatste ben ik 4 uur bezig hoor. 5 dagen volgehouden. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 6 juli 2014 Share Geplaatst 6 juli 2014 Zit aan dag 2 van Insanity. Vind het eigenlijk best leuk :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 6 juli 2014 Share Geplaatst 6 juli 2014 Woensdagavond ook weer ingeschreven bij de sportschool, gelijk 3 dagen achter elkaar getraind. Dom natuurlijk, vette spierpijn en alles. Ben van plan om zo'n 3 keer per week te gaan, heb vrijdag ook samen met de fitnessinstructeur een schema voor 3 dagen gemaakt. Dag 1 borst, triceps en buik, dag 2 rug, biceps en buik, dag 3 benen, schouders en buik en iedere keer beginnen met 10 minuutjes cardio (fietsen, vind crosstrainer niets aan en rennen mag ik niet ivm knieblessure). Mijn doel is om af te vallen en wat spieren te kweken, maar wil geen spierbundel of iets worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 6 juli 2014 Share Geplaatst 6 juli 2014 Woensdagavond ook weer ingeschreven bij de sportschool, gelijk 3 dagen achter elkaar getraind. Dom natuurlijk, vette spierpijn en alles. Ben van plan om zo'n 3 keer per week te gaan, heb vrijdag ook samen met de fitnessinstructeur een schema voor 3 dagen gemaakt. Dag 1 borst, triceps en buik, dag 2 rug, biceps en buik, dag 3 benen, schouders en buik en iedere keer beginnen met 10 minuutjes cardio (fietsen, vind crosstrainer niets aan en rennen mag ik niet ivm knieblessure). Mijn doel is om af te vallen en wat spieren te kweken, maar wil geen spierbundel of iets worden. Beetje het standaard doel dus, schroom alsnog niet om gewoon flinke gewichten te pakken! Een spierbundel ben je echt niet zomaar.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 6 juli 2014 Share Geplaatst 6 juli 2014 Thanks, zal ik zeker doen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alpha Geplaatst 6 juli 2014 Share Geplaatst 6 juli 2014 Zit aan dag 2 van Insanity. Vind het eigenlijk best leuk :mrgy: Na 30 dagen kon ik die Shaun T echt niet meer uitstaan, heb zelf ook het idee dat Insanity gewoon letterlijk té insane is. Je verbrandt zoveel calorieën dat je, aangezien je geen gewichten gebruikt naast vetmassa ook spiermassa kwijt raakt. Conditioneel is het natuurlijk wel super goed voor je. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 7 juli 2014 Share Geplaatst 7 juli 2014 Na 30 dagen kon ik die Shaun T echt niet meer uitstaan, heb zelf ook het idee dat Insanity gewoon letterlijk té insane is. Je verbrandt zoveel calorieën dat je, aangezien je geen gewichten gebruikt naast vetmassa ook spiermassa kwijt raakt. Conditioneel is het natuurlijk wel super goed voor je. Volgens mij zijn de eerste 30 dagen vooral op cardio gericht en de 30 dagen erna meer op kracht. Althans, als ik 2 vrienden van mij kijk die 60 dagen hebben volgehouden, zijn zeker veel gegroeid in spiermassa. Daarnaast ligt het ook wel een beetje aan je voeding denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aat Geplaatst 7 juli 2014 Share Geplaatst 7 juli 2014 Beetje het standaard doel dus, schroom alsnog niet om gewoon flinke gewichten te pakken! Een spierbundel ben je echt niet zomaar.. [MENTION=7669]Evers[/MENTION]; Wat Mitashi zegt klopt inderdaad, ik train zelf al jaren fanatiek 4x per week en ben inmiddels 193 cm en rond de 90 kg(met een laag vetpercentage). Trainen moet niet te makkelijk gaan, op het moment dat je het gevoel hebt dat het wel erg makkelijk gaat gewoon zwaarder pakken. Daarnaast kun je gaan werken met een schema(afhankelijk van je doel kun je kiezen voor een schema puur gericht op massa of op kracht), en wat betreft jouw doel om af te vallen is eigenlijk de belangrijkste tip VOEDING! Je voeding is zo'n 70%, de rest kun je met trainen aanvullen, ik vreet me suf aan eieren, kipfilet, kwark en Whey shake(voor de eiwitten). Als je meer wilt weten mag je altijd PM'en.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 7 juli 2014 Share Geplaatst 7 juli 2014 Aardige kast ben je dan [MENTION=1329]aat[/MENTION]; :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aat Geplaatst 7 juli 2014 Share Geplaatst 7 juli 2014 Aardige kast ben je dan [MENTION=1329]aat[/MENTION]; :D Haha dank je wel, doe mijn best! Train er hard voor, let op mijn voeding, zorg dat ik mijn vetten, eiwitten en koolhydraten in de juiste hoeveelheden binnen krijg. Er komt dus nog best een hoop bij kijken, iedereen wil wel een slank en/of getraind lijf hebben maar dat is nog best lastig hoor, zeker nu met het voetbal waarbij het bier en de snacks toch vaak heeeel lastig te weerstaan is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 7 juli 2014 Share Geplaatst 7 juli 2014 [MENTION=7669]Evers[/MENTION]; Wat Mitashi zegt klopt inderdaad, ik train zelf al jaren fanatiek 4x per week en ben inmiddels 193 cm en rond de 90 kg(met een laag vetpercentage). Trainen moet niet te makkelijk gaan, op het moment dat je het gevoel hebt dat het wel erg makkelijk gaat gewoon zwaarder pakken. Daarnaast kun je gaan werken met een schema(afhankelijk van je doel kun je kiezen voor een schema puur gericht op massa of op kracht), en wat betreft jouw doel om af te vallen is eigenlijk de belangrijkste tip VOEDING! Je voeding is zo'n 70%, de rest kun je met trainen aanvullen, ik vreet me suf aan eieren, kipfilet, kwark en Whey shake(voor de eiwitten). Als je meer wilt weten mag je altijd PM'en.. Thanks man. De instructeur bij de sportschool zei zelf ook dat ik gewoon zwaarder moet pakken als het makkelijk gaat, dus dat doe ik zeker. (y) Ik let sinds een tijdje ook een stuk beter op m'n voeding en dat merk je ook direct. :) Mocht ik nog vragen hebben dan hoor je het wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 7 juli 2014 Share Geplaatst 7 juli 2014 Haha dank je wel, doe mijn best! Train er hard voor, let op mijn voeding, zorg dat ik mijn vetten, eiwitten en koolhydraten in de juiste hoeveelheden binnen krijg. Er komt dus nog best een hoop bij kijken, iedereen wil wel een slank en/of getraind lijf hebben maar dat is nog best lastig hoor, zeker nu met het voetbal waarbij het bier en de snacks toch vaak heeeel lastig te weerstaan is. Zwaar respect man. In hoeverre merk je het feit dat je zo goed afgetraind bent het met voetballen? Vergeleken met bijvoorbeeld 4 jaar geleden toen je nog niet fitnesste Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aat Geplaatst 8 juli 2014 Share Geplaatst 8 juli 2014 Zwaar respect man. In hoeverre merk je het feit dat je zo goed afgetraind bent het met voetballen? Vergeleken met bijvoorbeeld 4 jaar geleden toen je nog niet fitnesste Momenteel voetbal ik niet meer, toen ik dit nog wel deed merkte ik vooral dat ik met mijn fysieke kracht bijna al mijn duels won, samen met een goede conditie is dat natuurlijk wel een goede basis voor het voetbal. Ik merk het wel in mijn dagelijks functioneren(werk etc), je bent minder snel moe, beter uithoudingsvermogen. Het vergt veel discipline om goed op je voeding te letten en trouw 4x per week naar de gym te gaan maar het betaald zich zeker terug als je merkt dat je beter in je vel gaat zitten en je op den duur ook complimenten gaat krijgen. Belangrijkste tip is volhouden, het duurt echt even voordat je resultaat gaat zien maar het loont zeker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten