Jump to content

Oldskool

Leden
  • Posts

    4,173
  • Joined

  • Last visited

Reputation

6 Neutral

About Oldskool

  • Birthday 08/20/1989

Personal Information

  • Woonplaats
    Epe
  • Opleiding/Werk
    HBO FM
  • Favoriete CM/FM
    2001/2002
  • Favoriete Club
    Feyenoord
  • Managerstijl
    Bouwer

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Oldskool

    [FM20/21] X-FM

    Mooie update. Heeft Leemans ook qua stats stappen vooruit gemaakt? Heb je toevallig een voor en na screentje van hem?
  2. Oldskool

    [FM20/21] X-FM

    Wat een fantastisch concept, ga vooral zo door!
  3. Apart, ik heb altijd begrepen dat je vrijwel nooit langer dan 120 seconden rust moet houden. Toch maar eens verder over gaan lezen dan als ik weer tijd heb :)
  4. Of gewoon de oefeningen afwisselen, zodat je spieren op een andere manier belast worden. Ook het aantal reps veranderen kan goed helpen, gewoon afwisselen en uiteindelijk pak je dan hoger gewicht.
  5. 's ochtends eet ik een bak met havermout en halfvolle melk (75 gram met iets van 250 ml melk) en een halve bak magere kwark (250 gram) Dat is ongeveer 450-500 kcal. Dan tussendoor een banaan (80kcal). Als lunch vaak een maaltijdsalade van de ah (ongeveer 500 kcal), of ik maak zelf een bak met paprika, pasta, tonijn, wat feta etc (600+ kcal) en later nog 4 boterhammen met kipfilet (4 boterhammen = 300kcal, kipfilet = 150 kcal). Dus dan zit je al voor je avondeten op 1500 kcal minimaal. Dan avondeten dus een grote maaltijd, tussen de 800 en 1100 kcal gok ik, en dan nog evt een toetje, een handje amandelen, en later op de avond een halve bak kwark. Dus als ik 2500 kcal op een dag heb ben ik blij, maar meestal is het aanzienlijk meer.
  6. Haha onmogelijk, bij mij is het juist vaak een probleem om daaronder te blijven.. Alleen avondeten is altijd al wel 1k kcal.
  7. Koop 2 van die bakjes waar je ook wel eens voedsel mee invriest (lekdicht). Neem 100 gram gekookte pasta of rijst, voeg een blikje tonijn of een gebakken kipfilet in stukjes toe, voeg daar wat bonen (zwarte, kidney), kikkererwten, mais, paprika, komkommer, of iets dergelijks aan toe. Beetje peper en zout, of chilisaus bijvoorbeeld en je hebt een goede maaltijd die je makkelijk mee kunt nemen.
  8. In bananen zitten geen eiwitten (Y) (of in ieder geval een verwaarloosbare hoeveelheid).
  9. Je kunt niet plaatselijk vet verbranden. Als jij aankomt wordt jij blijkbaar dikker op je buik, verschilt per mens maar bij mannen is het vaak op de buik. Wat je moet doen is dus of minder eten (minder calorieen naar binnen werken) of meer bewegen (om meer calorieen te verbranden). Dus sport meer of eet minder (Y)
  10. Onzin, je kunt alles op lichaamsgewicht trainen, echter zul je dan misschien niet 'massa' krijgen maar spier-uithoudingsvermogen. Als je je beenspieren wilt trainen kan dat uitstekend met lunges en squats. Je kunt ook gaan oefenen met 'pistol squats' of box jumps. Voor blessuregevoelige mensen is het sowieso een aanrader om niet meteen vol gewicht te gebruiken bij oefeningen zoals lunges en squats, omdat je vaak denkt: er kan wel meer gewicht bij.
  11. Oldskool

    FIFA Carrière

    Weet iemand hoeveel prijzengeld je krijgt als je kampioen wordt in de eredivisie?
  12. Je hebt een mooie bouwstijl! En je maakt ook wel bizar veel winst, ik maak ook wel winst maar nooit boven de 15k.
  13. Thanks Vdb. Het begint me langzaam aan duidelijk te worden. Paar uurtjes gespeeld nu en het speelt erg lekker! Helaas morgen druk maar hopelijk avonds weer even verder.
  14. Iemand die mij uit kan leggen wat je met die districts kunt, farming/foresting ed. Want ik snap het niet.
  15. Mijn download ging gewoon met 4 mb per seconde, in totaal nog geen 10 minuten gedownload denk ik.
×
×
  • Create New...