Oldskool Gepost May 15, 2008 Author Share Gepost May 15, 2008 Zijn er hier toevallig, tussen alle voetballers, ook nog mensen die aan fitness/krachttraining doen? Ik ben nu een jaartje redelijk serieus bezig en vroeg me af of er hier op het forum nog wat mensen zijn die zich hiermee bezig houden.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oldskool Posted May 15, 2008 Share Posted May 15, 2008 Zijn er hier toevallig, tussen alle voetballers, ook nog mensen die aan fitness/krachttraining doen? Ik ben nu een jaartje redelijk serieus bezig en vroeg me af of er hier op het forum nog wat mensen zijn die zich hiermee bezig houden.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost May 15, 2008 Share Gepost May 15, 2008 Tip, neem een trainer aan die minimaal 17 heeft voor conditie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fellaini Gepost May 15, 2008 Share Gepost May 15, 2008 Tijdje gedaan, ja. Motivatie was na een tijdje echter weg, dus nu nog maar af en toe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karelax Gepost May 15, 2008 Share Gepost May 15, 2008 Nee is niet te combineren met roeien. Maar in de zomer ga ik wel weer beetje pompen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oldskool Gepost May 15, 2008 Author Share Gepost May 15, 2008 Nee is niet te combineren met roeien. Maar in de zomer ga ik wel weer beetje pompen. Wat heb jij voor training voor roeien dan? Is toch ook veel rug/benen lijkt me. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristian Gepost May 15, 2008 Share Gepost May 15, 2008 Ja ik doe nu krachttraining voor me kruisband weer optimaal te versterken. Daar zal ook wel wat fitness bij zitten maar niet zo veel denk ik. Ik deed het niet als ik ook niet was geblesseerd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karelax Gepost May 15, 2008 Share Gepost May 15, 2008 Wat heb jij voor training voor roeien dan? Is toch ook veel rug/benen lijkt me. Ja voor seizoen in de winter is uren maken op de roei machine dat zou je mss. als krachttraining kunnen zien. In de boot roeien kost natuurlijk ook heel veel kracht maarja dat is de sport gewoon. Vooral sterke rug, buikspieren en benen krijg je van roeien idd. Maar echt fitnessen, zit er door onze best wel pikante trainingen niet in. Wel doen we vaak stabillisatie training (met zo een ronde bal), veel buikspier oefeningen enzo. Maar niet pompen met gewichten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stevehh Gepost May 15, 2008 Share Gepost May 15, 2008 Ik heb het 2 maand gedaan, toen geen zin meer en nu loopt abbo bijna af. Zonde van 't geld weet ik, maar weet nu wel dat het niets voor mij is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oldskool Gepost May 15, 2008 Author Share Gepost May 15, 2008 Ja ik doe nu krachttraining voor me kruisband weer optimaal te versterken. Daar zal ook wel wat fitness bij zitten maar niet zo veel denk ik. Ik deed het niet als ik ook niet was geblesseerd. Train je dan je knieen? Onder begeleiding van fysio ofzo? Wat doe je dan voor oefeningen? Mijn knieen zijn ook niet al te sterk.. :cab: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Waust0r Gepost May 15, 2008 Share Gepost May 15, 2008 Tip, neem een trainer aan die minimaal 17 heeft voor conditie :D Fitnessen is niet echt aan mij besteed, vind het ook niet echt leuk om te doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristian Gepost May 15, 2008 Share Gepost May 15, 2008 Uhm ik doe stabiliteits oefeningen. Verder fiets is 20 min, loop ik 20 min op loopband. en zit ik op de rotex( soort staand fietsbeweging maken) En de apparaten die ik nu gebruik,(ben net 2 maand onderweg dus zijn er nog niet zo veel) zijn leg press, legg curl, leg extension en de glut max( die is voor je bil spieren ofzo) Owja ik train me knieen ( daar zit je kruisband he:P) en bovenbeen spieren hamstrings, kuit spieren enz. En met een fysio erbij grotendeels. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oldskool Gepost May 15, 2008 Author Share Gepost May 15, 2008 Dus niet hele aparte oefeningen ofzo.. Ik heb vaak bij het squatten last van m'n knieen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jordy Gepost May 15, 2008 Share Gepost May 15, 2008 Ik fitness ook al een tijdje, heb het alleen al lang op een lager pitje staan. Vanaf volgende week ben ik van plan weer minstens 2x per week te gaan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jelle. Gepost May 15, 2008 Share Gepost May 15, 2008 Tip, neem een trainer aan die minimaal 17 heeft voor conditie Hehe, droog. Ik doe het nog niet, maar ben wel van plan om over een tijdje te beginnen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost May 15, 2008 Share Gepost May 15, 2008 Ik heb wat spul thuis staan. Maar doe er vrijwel niks mee. Waarom? Voor me sport niet echt nodig en laksheid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frisian Gepost May 15, 2008 Share Gepost May 15, 2008 Ik heb hetzelfde als stevehh, twee maand gedaan, maar nu geen motivatie meer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dorgath Gepost May 15, 2008 Share Gepost May 15, 2008 Heb het een jaartje geleden 3 maandjes gedaan. Vond het opzich wel leuk maar goed ik had er geen tijd meer voor omdat ik baantje kreeg + begin nieuwe voetbalseizoen en te duur om maar 1x in de week te gaan. Ik weet nog niet zeker of ik volgend jaar doorga met voetbal en als ik stop ga ik denk ik ook weer serieus fitnessen. Maar dan wel samen met een maat want alleen wordt ook snel saai. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goodfella Gepost May 15, 2008 Share Gepost May 15, 2008 Ik heb wat spul thuis staan. Maar doe er vrijwel niks mee. Waarom? Voor me sport niet echt nodig en laksheid. Zelfde hiero, heb een compleet fitness apparaat staan + buikspierbank + crosstrainer maar ben ook nogal laks.. zijn v die preriodes dat ik zin heb en me ertoe aan kan zetten maar meestal fungeert alles alleen als kapstop enzo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Monk Gepost May 15, 2008 Share Gepost May 15, 2008 Yeah net 1 maandje afgerond :) Op naar de volgende 11. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oldskool Gepost May 15, 2008 Author Share Gepost May 15, 2008 Ik train meestal alleen alhoewel ik wel zo'n beetje iedereen in de sportschool ken omdat ik er 4-5 keer per week kom en ik in een dorpje woon :) Maar alleen gaat gewoon beter, anders ga je toch alleen maar lullen.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leroy Gepost May 15, 2008 Share Gepost May 15, 2008 Ik heb vanaf mijn 15e tot 19e in een sportschool gewerkt en heb er toen ook serieus getraind buiten werktijden om, maar nu is dat compleet verwaterd, heb overigens wel enorm veel verstand van fitness en krachttraining want heb papieren voor fitnessinstructeur met vlag en wimpel gehaald :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oldskool Gepost May 15, 2008 Author Share Gepost May 15, 2008 Is dat een jaaropleiding ofzo? Lijkt me opzich wel leuk om dr bij te doen misschien, dan zou ik ook in de sportschool kunnen werken aangezien ze daar vaak invallers zoeken.. Is dat veel werk? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristian Gepost May 15, 2008 Share Gepost May 15, 2008 Ik moet helaas nog 8/10 maand krachttraining doen:( Heb al 4 maand erop zitten maar word wel saai. In me achterhoofd zit dat ik over 9 maand weer voetbal kan spelen:) @ Oldskool: Ga er ma vanuit dat je alles van spieren en de apparaten moet weten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leroy Gepost May 15, 2008 Share Gepost May 15, 2008 Is dat een jaaropleiding ofzo? Lijkt me opzich wel leuk om dr bij te doen misschien, dan zou ik ook in de sportschool kunnen werken aangezien ze daar vaak invallers zoeken.. Is dat veel werk? Ik heb over deze opleiding 2 jaar gedaan, heb de bevoegdheid om groepstrainingen te geven ( behalve steps ) en zaalhulp. Als iemand van 't forum nog hulp moet met hun training ofzo kan je het altijd ff vragen:m: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts