007mark Geplaatst 1 december Share Geplaatst 1 december Op 25-11-2024 om 21:43 zei Whitewolf345: Het is niet toegestaan om een nummer in te zenden dat aan het Eurovisie Songfestival heeft meegedaan. Het MU Worldvisionsongfestival is er om nieuwe muziek te ontdekken, niet om Eurovisiesongs te herkauwen. Noorse inzending heeft in 2021 meegedaan voor Griekenland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 1 december Share Geplaatst 1 december 18 minuten geleden zei 007mark: Noorse inzending heeft in 2021 meegedaan voor Griekenland. Alleen zo te zien niet met dit nummer, dus dan zou het wel moeten kunnen volgens die regel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 1 december Share Geplaatst 1 december Ja dat mag gewoon, onder die interpretatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 december Share Geplaatst 1 december Ah ja, excuus. Stond 'nummer' en niet artiest inderdaad. Dacht ik dan verkeerd! Van de week eens tijd maken om te luisteren. Ken verder niets, zo op het eerste oog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 2 december Share Geplaatst 2 december Hele fijne editie zeg! Voor mij een van de beteren tot zover, waarbij ik slechts 3 nummers echt niet te pruimen vond en 14 nummers een dikke voldoende scoren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 december Share Geplaatst 2 december Prima editie idd hoewel ik 5 nummers echt niets vond de rest zit tussen net niet , aardig en gewoon goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 2 december Share Geplaatst 2 december Ik heb maar 4 minnetjes, dat is niet veel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 3 december Share Geplaatst 3 december 2 nummers die ik echt opnieuw ga luisteren. Weinig echt slechte muziek, maar ik wil een groot deel ook niet goed noemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 4 december Share Geplaatst 4 december Goeie editie ja, en drie echte toppers! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 4 december Share Geplaatst 4 december Ook voor mij een geslaagde editie met drie favorieten waar ik er wel al twee van kende. Slechts vier nummers die ik vreselijk vind, en een hele resem goed zonder er bovenuit te schieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 4 december Share Geplaatst 4 december Laatste zal ik wel niet worden zeker. Betere editie dan de vorige, maar dat was ook niet zo moeilijk. Veel beter! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst Zaterdag at 18:57 Auteur Share Geplaatst Zaterdag at 18:57 Tot nu toe 10 lijstjes binnen. Met nog een week te gaan moet het wel lukken voor de laatste 13 lijstjes toch? Mentions: @Roprop @Urbeto @Sick Blik @Erwin. @chrisje1993 @Chiemel @Rykjvk1 @xanderoo @ivago @bas huijsmans @Djurovski @Tim' @Grote Ree @nasje92 @Satyr @Vreven @Platina32 @aron24 @Aaron21 @Titan @Whitewolf345 @007mark @Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst Zaterdag at 19:30 Share Geplaatst Zaterdag at 19:30 Yess, bijna klaar. Nog 1x luisteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst Zaterdag at 22:34 Share Geplaatst Zaterdag at 22:34 Uitzonderlijk goede editie zeg! Heb gewoon geen één onvoldoende uitgedeeld, dat is in mijn 52 deelnames nog nooit voorgekomen. Ik was en ben een enorme fan van mijn eigen inzending, maar die zou het wel eens heel lastig kunnen gaan krijgen in dit deelnemersveld. Heb nu alles één keer geluisterd, maar er zit nog geen uitgesproken favoriet tussen. Wordt dus een helse puzzel om hier een top 10 uit te smeden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst Zaterdag at 22:40 Share Geplaatst Zaterdag at 22:40 Mijn lijst komt ook ergens in de komende dagen. Wel jammer dat de Canadese inzending 117 (!) miljoen streams op Spotify heeft. Dat vormt niet echt een eerlijk speelveld t.o.v. alle andere inzendingen. Zo moeilijk kunnen de regels toch niet zijn, zou je zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst Zaterdag at 23:16 Share Geplaatst Zaterdag at 23:16 Inderdaad echt een heerlijk lijstje. Slechts een paar nummers die mij niet echt konden bekoren, maar zelfs die vond ik nog meevallen deze editie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst Zaterdag at 23:31 Share Geplaatst Zaterdag at 23:31 51 minuten geleden zei Urbeto: Mijn lijst komt ook ergens in de komende dagen. Wel jammer dat de Canadese inzending 117 (!) miljoen streams op Spotify heeft. Dat vormt niet echt een eerlijk speelveld t.o.v. alle andere inzendingen. Zo moeilijk kunnen de regels toch niet zijn, zou je zeggen. Ja lap, of course stond die hoog op mijn lijstje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst Zondag at 01:15 Share Geplaatst Zondag at 01:15 2 uur geleden zei Urbeto: Mijn lijst komt ook ergens in de komende dagen. Wel jammer dat de Canadese inzending 117 (!) miljoen streams op Spotify heeft. Dat vormt niet echt een eerlijk speelveld t.o.v. alle andere inzendingen. Zo moeilijk kunnen de regels toch niet zijn, zou je zeggen. Dat nummer was toch ook niet heel bijzonder. Maar wel jammer dat zo'n inzending er toch tussendoor komt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst Zondag at 02:45 Share Geplaatst Zondag at 02:45 (bewerkt) Al ingeleverd. Toch wel een top-5 die in mijn playlist komt, dus beter dan gemiddeld. Vooral de bovenste 2 gewoon echt goed. Desondanks verwacht ik voor mezelf wel een top 8 ofzo. Zondag at 02:45 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst Zondag at 05:55 Auteur Share Geplaatst Zondag at 05:55 7 uur geleden zei Urbeto: Mijn lijst komt ook ergens in de komende dagen. Wel jammer dat de Canadese inzending 117 (!) miljoen streams op Spotify heeft. Dat vormt niet echt een eerlijk speelveld t.o.v. alle andere inzendingen. Zo moeilijk kunnen de regels toch niet zijn, zou je zeggen. Die is er helaas tussendoor geschoten bij het controleren. Excuus daarvoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst Zondag at 08:50 Share Geplaatst Zondag at 08:50 Kunnen we niet gewoon een puntenaftrek invoeren voor dat soort nummers? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst Zondag at 09:31 Share Geplaatst Zondag at 09:31 (bewerkt) Nevermind Zondag at 09:34 bewerkt door Vreven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst Zondag at 11:24 Share Geplaatst Zondag at 11:24 2 uur geleden zei Aaron21: Kunnen we niet gewoon een puntenaftrek invoeren voor dat soort nummers? Intrekken van de proflicentie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst Zondag at 11:51 Share Geplaatst Zondag at 11:51 Mooi, ik had een shortlist van 11, maar dan valt Canada af Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst Zondag at 13:44 Share Geplaatst Zondag at 13:44 Ik ga er wel van uit dat de bepaalde persoon dat ook niet bewust doet.. dus om het volledig te gaan afstraffen is misschien wel too much. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten