Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvision Song Contest #53

Whitewolf345

Aanbevolen berichten

Op 25-11-2024 om 21:43 zei Whitewolf345:

• Het is niet toegestaan om een nummer in te zenden dat aan het Eurovisie Songfestival heeft meegedaan. Het MU Worldvisionsongfestival is er om nieuwe muziek te ontdekken, niet om Eurovisiesongs te herkauwen.
  •  

Noorse inzending heeft in 2021 meegedaan voor Griekenland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tot nu toe 10 lijstjes binnen. Met nog een week te gaan moet het wel lukken voor de laatste 13 lijstjes toch?

Mentions: 

@Roprop @Urbeto @Sick Blik @Erwin. @chrisje1993 @Chiemel @Rykjvk1 @xanderoo @ivago @bas huijsmans @Djurovski @Tim' @Grote Ree @nasje92 @Satyr @Vreven @Platina32  @aron24 @Aaron21 @Titan @Whitewolf345  @007mark @Bogatyr 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uitzonderlijk goede editie zeg! Heb gewoon geen één onvoldoende uitgedeeld, dat is in mijn 52 deelnames nog nooit voorgekomen. 

Ik was en ben een enorme fan van mijn eigen inzending, maar die zou het wel eens heel lastig kunnen gaan krijgen in dit deelnemersveld.

Heb nu alles één keer geluisterd, maar er zit nog geen uitgesproken favoriet tussen. Wordt dus een helse puzzel om hier een top 10 uit te smeden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn lijst komt ook ergens in de komende dagen. 

Wel jammer dat de Canadese inzending 117 (!) miljoen streams op Spotify heeft. Dat vormt niet echt een eerlijk speelveld t.o.v. alle andere inzendingen. Zo moeilijk kunnen de regels toch niet zijn, zou je zeggen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei Urbeto:

Wel jammer dat de Canadese inzending 117 (!) miljoen streams op Spotify heeft. Dat vormt niet echt een eerlijk speelveld t.o.v. alle andere inzendingen. Zo moeilijk kunnen de regels toch niet zijn, zou je zeggen. 

Ja lap, of course stond die hoog op mijn lijstje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Urbeto:

Dat nummer was toch ook niet heel bijzonder. Maar wel jammer dat zo'n inzending er toch tussendoor komt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al ingeleverd. Toch wel een top-5 die in mijn playlist komt, dus beter dan gemiddeld. Vooral de bovenste 2 gewoon echt goed.

Desondanks verwacht ik voor mezelf wel een top 8 ofzo.

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Urbeto:

Die is er helaas tussendoor geschoten bij het controleren.  Excuus daarvoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites