Marius Geplaatst 13 december Share Geplaatst 13 december Lekker om ook de titel te pakken! Dik verdiend. Zeker als je ook naar die voorsprong kijkt. Wat had Kopenhagen uiteindelijk toch een tegenvallend seizoen trouwens ook zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 december Auteur Share Geplaatst 14 december Seizoen 2025 - 2026 Wat een seizoen hebben wij weer meegemaakt. Kwartfinale Champions, winnaar Deense beker en de Deense titel gepakt. Volgend seizoen ga ik weer voor de dubbel en ik hoop op succes in de Champions League. Zo kan ik miljoenen pakken en dan zorgen dat de club goede talenten gaat ontwikkelen, want dat schort er nog aardig aan. Ik ga denk ik voor volgend seizoen ook een andere taktiek gebruiken. Eens zien of ik daar ook succes mee ga hebben. Maar voor nu de update van de statistieken en feiten. En we gaan het stadion ook uitbreiden en ook het trainingscomplex wordt verbeterd. Uitbreiding stadion Trainingscomplex Ranglijsten competities en clubs Commercieel overzicht Terugblik Statistieken Individuele prijzen Financien Antwoorden op posts van users @Djurovski Het was heerlijk om de titel te pakken. @Marius Kopenhagen lijkt niet meer zo sterk als in het begin. Nu wil ik gaan heersen in Denemarken. @Mordurette @himan @Lensherr @MNie @Thymen @Gert @timpy00 @Erwin Santini @Kevinreijnen @Elano @Satioz @Michaelinho* @keano77 @KayDeManaager @Netzwerk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 december Share Geplaatst 14 december Mooie statistieken en mooi dat het stadion wordt uitgebreid. Wel jammer dat je tijdelijk ergens anders moet ballen maar goed dan zien ze daar ook eens topvoetbal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 14 december Share Geplaatst 14 december Delort blijft aardig op dreef zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 december Auteur Share Geplaatst 15 december Seizoen 2026 - 2027 We gaan beginnen aan mijn vierde seizoen bij de club. Ik wil weer dit seizoen gaan voor de titel en de beker. In de Champions League zie ik wel hoe ver we gaan komen. Dit hangt ook allemaal af van de loting. We zijn wel gelukkig geplaatst voor het hoofdtoernooi. Dit scheelt toch zeker wat wedstrijden. Maar om geen modderfiguur te slaan in Europa wil ik doorselecteren en kijken wat voor goede spelers wij nu kunnen gaan halen. Daarom begin nu eerst met de transfers. Uiteraard start ik met de uitgaande transfers. Ik behandel alleen de belangrijke transfers. De rest moeten jullie maar zien op de screen. Valdemar Lund Jensen was het zat om op de reservebank te zitten en hij vertrekt naar Watford voor 3,5 miljoen. Jota wilde ook weer weg na een goed seizoen. Southampton betaald ons 24 miljoen. Manu Fuster vertrekt ook alweer bij ons en gaat naar Cardiff City voor 9,25 miljoen. Daniel Podence vindt de reservebank niet lekker zitten en gaat naar Anderlecht voor 5 miljoen. Luca Mazzitelli vertrekt ook weer en hij gaat naar Club Brugge voor 4,6 miljoen. Patrick Olsen gaat er ook alweer vandoor en hij vertrekt naar Sint Truiden voor 1,1 miljoen. Marcelo Curbelo zou op de derde plank verdwijnen en hij gaat naar Westerlo voor 3,8 miljoen. Timothy Fosu-Mensah gaat naar Ajax voor 6 miljoen. Matias Abaldo gaat naar Burnley voor 9,75 miljoen. Voor de rest heb ik nog wat spelers verhuurd en gratis laten vertrekken. En dan nu de inkomende transfers. Dertien nieuwe spelers komen naar Silkeborg toe. De ene is een topper en de ander een speler voor de breedte. Ik heb per direct een nieuwe eerste keeper. Dennis Seimen komt over van Stuttgart. Wij betalen hun 12,25 miljoen. Cristian Buccella is een jonge talentvolle rechter winger en komt over van Estudiantes en kost ons 5,75 miljoen. Alexis Saelmaekers is een rechter winger en komt gratis over van AC Milan. Rory Wilson is een spits die ooit de eerste spits bij ons moet worden en hij komt gratis over van Aston Villa. Saïd Benrahma komt definitief naar ons toe. Hij komt gratis over van West Ham United. Christian Eriksen wilde ik vorig jaar al halen, maar hij koos toen voor Aston Villa. Hij komt gratis naar ons toe. Hij is misschien niet meer de beste speler, maar altijd handig om te hebben voor de competitie. Ruben Vezo is een centrale verdediger en hij komt transfervrij. Lazar Samardzic is een middenvelder die ook transfervrij naar ons toe komt. Kodai Sano is gehaald voor de linker winger kant en hij komt over van NEC en kost ons 14,5 miljoen. Tyrell Malacia komt over van Everton en is gehaald voor de linksback positie. Hij kost ons 10 miljoen. Jannik Vestergaard komt over van Leicester en gaat onze centrale verdediging versterken. Hij kost ons 1,2 miljoen. Skye Vink is gehaald voor de spits positie en wordt gehuurd van Inter. Lewis Pierie is ook gehaald voor de spits positie. Hij wordt gehuurd van Leeds United. Ik heb besloten om dit seizoen een andere taktiek te gaan spelen. Ik wil de Amorim taktiek doen. Puur om te kijken of wij zo nog beter worden. We zullen de oude taktiek niet weg doen, want daar kan ik altijd nog op terug vallen. Ook is er geloot voor de Champions League. We hebben het niet getroffen. We moeten tegen Anderlecht, Feyenoord, Bayern, Chelsea, Sparta Praag, Monaco, Real Madrid en RB Salzburg. Tevens is ons jeugdcomplex ook verbeterd. Hopelijk worden de jeugdspelers hier beter van. Doelstellingen Jeugdcomplex Transfers uit Transfers in Spoiler Selectie Silkborg IF Taktiek Loting Champions League Antwoorden op posts van users @Djurovski Ik ben blij dat wij een uitbreiding krijgen. Zo kunnen wij meer geld vangen. Dat we ergens anders heen moeten is wel zonde. @Marius Hij loopt wel op zijn einde helaas. @Mordurette @himan @Lensherr @MNie @Thymen @Gert @timpy00 @Erwin Santini @Kevinreijnen @Elano @Satioz @Michaelinho* @keano77 @KayDeManaager @Netzwerk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 december Share Geplaatst 15 december Leuke transfers hoor. Team ziet er goed uit. Nationaal zal je zeker weer heersen benieuwd wat je Europees kunt laten zien met deze namen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 15 december Share Geplaatst 15 december Je toont nog maar eens dat je een keizer van de transfermercato blijft. Saelemaekers en Eriksen natuurlijk als opvallendste nieuwkomers. Je kan haast niet anders concluderen dan dat je er sterker op geworden bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst Maandag at 12:38 Share Geplaatst Maandag at 12:38 Interessante tactiek! Heel benieuwd naar je resultaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst Dinsdag at 16:14 Auteur Share Geplaatst Dinsdag at 16:14 Seizoen 2026 - 2027 We starten met een vrij eenvoudige voorbereiding. Ik wilde niet al te moeilijke tegenstanders hebben, want we moeten 11 nieuwe spelers invoegen. En de taktiek is nieuw en dan heb ik liever een eenvoudige voorbereiding. In juli gaan we spelen tegen AC Horsens en Vejle. Helaas krijgen wij ook een tegenvaller. Nieuwkomer Bucucella raakte geblesseerd voor zo'n vier maanden. Blessure Bucucella Voorbereiding Vejle - Silkeborg Superliga Juli Stand Superliga Overzicht Financien Antwoorden op posts van users @Djurovski Ik ben zeer tevreden over de transfers en nu moet ik er een team van maken. @Marius Ik ben zeer tevreden over mijn transfers. Ervaring en talent halen is wel erg fijn. @Elano Ik ben ook zeer benieuwd hoe de taktiek gaat uitpakken. @Mordurette @himan @Lensherr @MNie @Thymen @Gert @timpy00 @Erwin Santini @Kevinreijnen @Elano @Satioz @Michaelinho* @keano77 @KayDeManaager @Netzwerk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst Dinsdag at 17:07 Share Geplaatst Dinsdag at 17:07 Altijd goed om de voorbereiding niet te complex te maken met zo veel nieuwkomers. Zo'n langdurige blessure bij een nieuwkomer is natuurlijk altijd balen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst Dinsdag at 19:05 Share Geplaatst Dinsdag at 19:05 Zonde van de blessure maar je bent goed gestart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst Woensdag at 14:12 Share Geplaatst Woensdag at 14:12 Mooi team hoor. En financieel zit het wel snor. Je bouwt zo een mooie club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst Donderdag at 16:30 Auteur Share Geplaatst Donderdag at 16:30 Seizoen 2026 - 2027 We zijn goed begonnen aan het seizoen en dat stemt mij tevreden. Ik kan deze maand nog meer werken aan het team, want we spelen alleen maar competitiewedstrijden. We gaan spelen tegen Vendsyssel FF, AaB, FC Kopenhagen, FC Nordsjaelland en Lyngby. Allemaal kansen op overwinningen voor ons. AaB - Silkeborg IF Superliga FC Kopenhagen - Silkeborg Superliga Augustus Stand Superliga Loting DBU Pokalen Overzicht Financien Antwoorden op posts van users @Marius Ik baal van die blessure. Want ik heb hem nog niet in actie kunnen zien. @Djurovski Die blessure is echt balen. Van de start ben ik tevreden over. @Gert Alleen transferbudget blijft wat achter vergeleken met de financien. @Mordurette @himan @Lensherr @MNie @Thymen @Gert @timpy00 @Erwin Santini @Kevinreijnen @Elano @Satioz @Michaelinho* @keano77 @KayDeManaager @Netzwerk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst Donderdag at 19:04 Share Geplaatst Donderdag at 19:04 Een zeer sterke maand wederom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst Donderdag at 19:25 Share Geplaatst Donderdag at 19:25 Meer dan prima maand. Je staat weer snel op de plek waar je wil staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thymen Geplaatst 21 uur geleden Share Geplaatst 21 uur geleden Weer even bij gelezen , mooie zomerse window gehad met op het oog hele mooie versterkingen. De start van het nieuwe seizoen is meer dan prima te noemen ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 uur geleden Auteur Share Geplaatst 18 uur geleden Seizoen 2026 - 2027 We laten duidelijk zien dat wij de baas zijn in Denemarken. We zijn vanaf nu ook de te kloppen ploeg. En dat betekend dat de druk nog groter gaat worden. De afgelopen twee maanden waren goed voor ons en het geeft ook veel vertrouwen, maar vanaf nu gaan we echt een vol programma. De Champions League gaat beginnen en dat betekent dat wij tegen Anderlecht en Feyenoord moeten. En weer beginnen wij met twee uitwedstrijden. Wel leuk voor mijzelf om even weer in Nederland te zijn. Want spelen in de mooiste stadion van Nederland is toch een jongensdroom. In de competitie gaan we spelen tegen Randers FC, Brondby en FC Midtylland. Anderlecht - Silkeborg IF Champions League Brondby IF - Silkeborg Superliga Feyenoord - Silkeborg IF Champions League September Stand Superliga Stand Champions League Overzicht Financien Antwoorden op posts van users @Djurovski We geven een duidelijk signaal af aan de rest van de clubs. @Marius We moeten ook wel bovenaan staan met zo'n selectie. @Thymen We hebben een goede transferperiode achter de rug. En ook de start van het seizoen is goed. @Mordurette @himan @Lensherr @MNie @Thymen @Gert @timpy00 @Erwin Santini @Kevinreijnen @Elano @Satioz @Michaelinho* @keano77 @KayDeManaager @Netzwerk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 17 uur geleden Share Geplaatst 17 uur geleden Je blijft fantastisch presteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 15 uur geleden Share Geplaatst 15 uur geleden Lekker om in Europa te starten met een perfect rapport! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 uur geleden Share Geplaatst 11 uur geleden Twee knappe uitoverwinningen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten