Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

[FM24] Jeg elsker dig Silkeborg

delichris

Aanbevolen berichten

67481c0b2c681-bannersilkeborg.png

Seizoen 2025 - 2026

Wat een seizoen hebben wij weer meegemaakt. Kwartfinale Champions, winnaar Deense beker en de Deense titel gepakt. Volgend seizoen ga ik weer voor de dubbel en ik hoop op succes in de Champions League. Zo kan ik miljoenen pakken en dan zorgen dat de club goede talenten gaat ontwikkelen, want dat schort er nog aardig aan. Ik ga denk ik voor volgend seizoen ook een andere taktiek gebruiken. Eens zien of ik daar ook succes mee ga hebben. Maar voor nu de update van de statistieken en feiten. En we gaan het stadion ook uitbreiden en ook het trainingscomplex wordt verbeterd.

Uitbreiding stadion

675d9f6f7543a-uitbreiding_stadion.png

Trainingscomplex

675d9f80d0a9f-trainingscomplex.png

Ranglijsten competities en clubs

675d9f4894c27-competitieranglijst.png

675d9f5867dca-clubsranglijst.png

Commercieel overzicht

675d9fa0a926c-commercieel_overzicht.png

Terugblik

675d9fdf7585f-terugblik.png

Statistieken

675d9ff7def3a-statistieken.png

675da017af63e-seizoenscijfers.png

Individuele prijzen

675da0310d43d-spelervanhetjaar.png

675da04915cf1-topscorer_van_het_seizoen.

Financien

675da058ca65e-uit_de_schulden.png

675da076c5ada-financien.png

Antwoorden op posts van users

@Djurovski Het was heerlijk om de titel te pakken. 

@Marius Kopenhagen lijkt niet meer zo sterk als in het begin. Nu wil ik gaan heersen in Denemarken.

@Mordurette @himan @Lensherr @MNie @Thymen @Gert @timpy00 @Erwin Santini @Kevinreijnen @Elano @Satioz @Michaelinho* @keano77 @KayDeManaager @Netzwerk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 2026 - 2027

We gaan beginnen aan mijn vierde seizoen bij de club. Ik wil weer dit seizoen gaan voor de titel en de beker. In de Champions League zie ik wel hoe ver we gaan komen. Dit hangt ook allemaal af van de loting. We zijn wel gelukkig geplaatst voor het hoofdtoernooi. Dit scheelt toch zeker wat wedstrijden. Maar om geen modderfiguur te slaan in Europa wil ik doorselecteren en kijken wat voor goede spelers wij nu kunnen gaan halen. Daarom begin nu eerst met de transfers.

Uiteraard start ik met de uitgaande transfers. Ik behandel alleen de belangrijke transfers. De rest moeten jullie maar zien op de screen. Valdemar Lund Jensen was het zat om op de reservebank te zitten en hij vertrekt naar Watford voor 3,5 miljoen. Jota wilde ook weer weg na een goed seizoen. Southampton betaald ons 24 miljoen. Manu Fuster vertrekt ook alweer bij ons en gaat naar Cardiff City voor 9,25 miljoen. Daniel Podence vindt de reservebank niet lekker zitten en gaat naar Anderlecht voor 5 miljoen. Luca Mazzitelli vertrekt ook weer en hij gaat naar Club Brugge voor 4,6 miljoen. Patrick Olsen gaat er ook alweer vandoor en hij vertrekt naar Sint Truiden voor 1,1 miljoen. Marcelo Curbelo zou op de derde plank verdwijnen en hij gaat naar Westerlo voor 3,8 miljoen. Timothy Fosu-Mensah gaat naar Ajax voor 6 miljoen. Matias Abaldo gaat naar Burnley voor 9,75 miljoen. Voor de rest heb ik nog wat spelers verhuurd en gratis laten vertrekken.

En dan nu de inkomende transfers. Dertien nieuwe spelers komen naar Silkeborg toe. De ene is een topper en de ander een speler voor de breedte. Ik heb per direct een nieuwe eerste keeper. Dennis Seimen komt over van Stuttgart. Wij betalen hun 12,25 miljoen. Cristian Buccella is een jonge talentvolle rechter winger en komt over van Estudiantes en kost ons 5,75 miljoen. Alexis Saelmaekers is een rechter winger en komt gratis over van AC Milan. Rory Wilson is een spits die ooit de eerste spits bij ons moet worden en hij komt gratis over van Aston Villa. Saïd Benrahma komt definitief naar ons toe. Hij komt gratis over van West Ham United. Christian Eriksen wilde ik vorig jaar al halen, maar hij koos toen voor Aston Villa. Hij komt gratis naar ons toe. Hij is misschien niet meer de beste speler, maar altijd handig om te hebben voor de competitie. Ruben Vezo is een centrale verdediger en hij komt transfervrij. Lazar Samardzic is een middenvelder die ook transfervrij naar ons toe komt. Kodai Sano is gehaald voor de linker winger kant en hij komt over van NEC en kost ons 14,5 miljoen. Tyrell Malacia komt over van Everton en is gehaald voor de linksback positie. Hij kost ons 10 miljoen. Jannik Vestergaard komt over van Leicester en gaat onze centrale verdediging versterken. Hij kost ons 1,2 miljoen. Skye Vink is gehaald voor de spits positie en wordt gehuurd van Inter. Lewis Pierie is ook gehaald voor de spits positie. Hij wordt gehuurd van Leeds United. 

Ik heb besloten om dit seizoen een andere taktiek te gaan spelen. Ik wil de Amorim taktiek doen. Puur om te kijken of wij zo nog beter worden. We zullen de oude taktiek niet weg doen, want daar kan ik altijd nog op terug vallen. Ook is er geloot voor de Champions League. We hebben het niet getroffen. We moeten tegen Anderlecht, Feyenoord, Bayern, Chelsea, Sparta Praag, Monaco, Real Madrid en RB Salzburg. 

Tevens is ons jeugdcomplex ook verbeterd. Hopelijk worden de jeugdspelers hier beter van.

Doelstellingen

675edc7d513af-doelstellingen.png

Jeugdcomplex

675edc9c0685e-jeugdcomplex.png

Transfers uit

675edcac6f31d-transfersuit1.png

675edcbc76c37-transfersuit2.png

675edcd0636cd-transfersuit3.png

Transfers in

675edce112e06-transfersin1.png

675edcf1c259e-transfersin2.png

Spoiler

675edd04ce8e4-seimen1.png

675edd195ed15-buccella2.png

675edd2ee61ce-saelemaekers3.png

675edd3abdb13-wilson4.png

675edd4b6af7e-benrahma5.png

675edd5c2abda-vezo6.png

675edd70ebc59-samardzic7.png

675edd7edda0f-sano8.png

675edda5ea7a6-eriksen6.png

675eddbed9530-malacia10.png

675eddcbdc363-vestergaard11.png

675eddd9486a7-vink12.png

675edde99aa82-pirie13.png

Selectie Silkborg IF

675eddf89d5ad-selectie.png

Taktiek

675ede0827604-taktiek.png

Loting Champions League

675ede21a81fc-loting_cl.png

@Djurovski Ik ben blij dat wij een uitbreiding krijgen. Zo kunnen wij meer geld vangen. Dat we ergens anders heen moeten is wel zonde.

@Marius Hij loopt wel op zijn einde helaas.

@Mordurette @himan @Lensherr @MNie @Thymen @Gert @timpy00 @Erwin Santini @Kevinreijnen @Elano @Satioz @Michaelinho* @keano77 @KayDeManaager @Netzwerk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je toont nog maar eens dat je een keizer van de transfermercato blijft. Saelemaekers en Eriksen natuurlijk als opvallendste nieuwkomers. Je kan haast niet anders concluderen dan dat je er sterker op geworden bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 2026 - 2027

We starten met een vrij eenvoudige voorbereiding. Ik wilde niet al te moeilijke tegenstanders hebben, want we moeten 11 nieuwe spelers invoegen. En de taktiek is nieuw en dan heb ik liever een eenvoudige voorbereiding. In juli gaan we spelen tegen AC Horsens en Vejle. Helaas krijgen wij ook een tegenvaller. Nieuwkomer Bucucella raakte geblesseerd voor zo'n vier maanden.

Blessure Bucucella

6761a20717c14-blessure_buccella.png

Voorbereiding

6761a21995e17-voorbereiding1.png

6761a24c746f9-voorbereiding2.png

Vejle - Silkeborg Superliga

6761a261499ee-vejle_silkeborg.png

Juli

6761a274cd3c7-juli.png

Stand Superliga

6761a28481bd6-stand.png

Overzicht

6761a29391c75-overzicht.png

Financien

6761a2a643956-financien.png

@Djurovski Ik ben zeer tevreden over de transfers en nu moet ik er een team van maken.

@Marius Ik ben zeer tevreden over mijn transfers. Ervaring en talent halen is wel erg fijn.

@Elano Ik ben ook zeer benieuwd hoe de taktiek gaat uitpakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 2026 - 2027

We zijn goed begonnen aan het seizoen en dat stemt mij tevreden. Ik kan deze maand nog meer werken aan het team, want we spelen alleen maar competitiewedstrijden. We gaan spelen tegen Vendsyssel FF, AaB, FC Kopenhagen, FC Nordsjaelland en Lyngby. Allemaal kansen op overwinningen voor ons.

AaB - Silkeborg IF Superliga

6764486f8daed-aab_silkeborg.png

FC Kopenhagen - Silkeborg Superliga

6764493c3950f-kopenhagen_silkeborg.png

Augustus

6764494bb56b2-augustus.png

Stand Superliga

6764495f9c53a-stand.png

Loting DBU Pokalen

67644974a3cea-loting_beker.png

Overzicht

6764498b581f9-overzicht.png

Financien

6764499f52eda-financien.png

@Marius Ik baal van die blessure. Want ik heb hem nog niet in actie kunnen zien.

@Djurovski Die blessure is echt balen. Van de start ben ik tevreden over.

@Gert Alleen transferbudget blijft wat achter vergeleken met de financien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 2026 - 2027

We laten duidelijk zien dat wij de baas zijn in Denemarken. We zijn vanaf nu ook de te kloppen ploeg. En dat betekend dat de druk nog groter gaat worden. De afgelopen twee maanden waren goed voor ons en het geeft ook veel vertrouwen, maar vanaf nu gaan we echt een vol programma. De Champions League gaat beginnen en dat betekent dat wij tegen Anderlecht en Feyenoord moeten. En weer beginnen wij met twee uitwedstrijden. Wel leuk voor mijzelf om even weer in Nederland te zijn. Want spelen in de mooiste stadion van Nederland is toch een jongensdroom. In de competitie gaan we spelen tegen Randers FC, Brondby en FC Midtylland. 

Anderlecht - Silkeborg IF Champions League

6766ae391159e-anderlecht_silkeborg.png

Brondby IF - Silkeborg Superliga

6766ae4d3ec58-brondby_silkeborg.png

Feyenoord - Silkeborg IF Champions League

6766ae62ce551-feyenoord_silkeborg.png

September

6766ae83d81a1-september.png

Stand Superliga

6766ae981b777-stand_comp.png

Stand Champions League

6766aea73ed4d-stand_cl.png

Overzicht

6766aebbb503b-overzicht.png

Financien

6766aecd4aaab-financien.png

@Djurovski We geven een duidelijk signaal af aan de rest van de clubs.

@Marius We moeten ook wel bovenaan staan met zo'n selectie.

@Thymen We hebben een goede transferperiode achter de rug. En ook de start van het seizoen is goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites