Mordurette Geplaatst Vrijdag at 18:11 Share Geplaatst Vrijdag at 18:11 Knappe prestatie om bij de eerste acht te eindigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst Vrijdag at 18:23 Share Geplaatst Vrijdag at 18:23 Met een half huurleger de top 8 bestormd. Netjes hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst Vrijdag at 18:45 Share Geplaatst Vrijdag at 18:45 Schitterende zeges in de CL zeg! De top acht halen is eigenlijk waanzin. Ook qua transfers lijk je weer goede zaken te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thymen Geplaatst Zaterdag at 12:53 Share Geplaatst Zaterdag at 12:53 En alles zat mee , mooie directe plaatsing voor de knock out fase ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst Zaterdag at 13:58 Auteur Share Geplaatst Zaterdag at 13:58 Seizoen 2025 - 2026 Deze maand spelen wij geen tussenronde omdat wij ons heel verrassend bij de beste acht van de Champions League hebben geplaatst. We spelen deze maand vier wedstrijden. Ik heb twee oefenwedstrijden ingepland en in de competitie gaan we spelen tegen Hobro en AGF. Silkeborg IF- Hobro IK Superliga Februari Stand Superliga Loting Champions League Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @Mordurette Ik stond er van te kijken dat wij dit geflikt hebben. @Djurovski Valt mee hoor. Ik huur er maar drie. Ik heb nu wel wat ervaring en dat scheelt wel natuurlijk. @Marius Het is ook belachelijk dat wij de top acht haalden. Dat komt vooral door de overwinningen op Juventus en Dortmund. Die gaven me extra bonuspunten waardoor dit lukte. @Thymen Het zat letterlijk mee en dat is mooi, want zo krijgen wij wel heel veel geld. @himan @Gert @timpy00 @Erwin Santini @MNie @Kevinreijnen @Elano @Lensherr @Satioz @Michaelinho* @keano77 @KayDeManaager @Netzwerk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst Zaterdag at 14:04 Share Geplaatst Zaterdag at 14:04 9-1 dat hakt er wel ff in bij de tegenstander. Pittige tegenstander in de CL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst Zaterdag at 16:14 Share Geplaatst Zaterdag at 16:14 Zware loting maar dat was te verwachten als je kijkt naar alle mogelijke tegenstanders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst Zondag at 09:41 Share Geplaatst Zondag at 09:41 Wat een manier om de competitie te herstarten! De loting in de CL is aartsmoeilijk, maar je krijgt wel een geweldige affiche natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst Zondag at 10:24 Auteur Share Geplaatst Zondag at 10:24 Seizoen 2025 - 2026 We gaan deze maand verder in de Champions League. Als club hebben wij een droom affiche gekregen. We mogen tegen FC Barcelona en ik ga er van uit dat deze rond onze eindstation is. Want FC Barcelona is gewoon vele malen beter dan dat wij zijn. In de competitie gaan wij spelen tegen Lyngby, FC Mitdylland en AC Horsens. Er komen nog twee spelers naar ons toe. Guga is een middenvelder die meteen in de basis zal gaan starten en Kenny Tete is een rechtback die ook basis kan starten. Beide spelers komen transfersvrij naar ons. Er komt ook een nieuwe jeugdlichting, maar daar zit niet heel veel goede spelers bij. En ik mag mijn contract weer verlengen. Mijn contract liep af in 2027 en ik heb hem verlengd tot en met 2030. Hier spreekt veel waardering uit. Transfervrije spelers Jeugdlichting Nieuw contract FC Barcelona - SIlkeborg IF Silkeborg IF - FC Barcelona AC Horsens - Silkeborg IF Maart Stand Superliga Loting Champions League Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @Djurovski Het was een hele mooie overwinning van ons. En met Barcelona hebben wij een hele mooie loting te pakken. @Mordurette Het zijn sterke tegenstanders die wij konden krijgen. @Marius We blijven goed presteren en dat had ik niet verwacht. En met Barcelona hebben wij een hele mooie tegenstander gekregen. @Thymen @himan @Gert @timpy00 @Erwin Santini @MNie @Kevinreijnen @Elano @Lensherr @Satioz @Michaelinho* @keano77 @KayDeManaager @Netzwerk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst Zondag at 10:30 Share Geplaatst Zondag at 10:30 Een 7,5 soms is FM wel heel onrealistisch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst Zondag at 10:50 Share Geplaatst Zondag at 10:50 Even 0-3 gaan winnen in Camp Nou! Wat een prestatie! Je zou al durven gaan dromen en zeggen dat ook Arsenal dan te pakken is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst Zondag at 11:30 Share Geplaatst Zondag at 11:30 sublieme resultaten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst Zondag at 13:32 Share Geplaatst Zondag at 13:32 Twee rode kaarten in Camp Nou zorgen voor een klinkende zege maar het blijft toch wel lekker om daar 0-3 te winnen zeg. Denk dat Arsenal wel een maat te groot is als zij met 11 spelers op het veld blijven staan, maar zoals @Marius zegt durf te dromen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst Zondag at 16:47 Share Geplaatst Zondag at 16:47 Je werd wel enorm geholpen door de rode kaarten maar het blijft een geweldige prestatie om Barcelona te verslaan. Op naar Londen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst Zondag at 18:45 Share Geplaatst Zondag at 18:45 Wat een stunt om Barca te verslaan. Benieuwd of je tegen Arsenal ook kunt stunten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst Maandag at 19:11 Auteur Share Geplaatst Maandag at 19:11 Seizoen 2025 - 2026 Ik stond met verbazing te kijken hoe Barcelona hun eerste wedstrijd tegen ons ompleet verknalden. Dat wij maar 3-0 wonnen vond ik wel jammer, maar die overwinning verraste vriend en vijand. Dat wij daarna wel verloren maakte mij niet uit. We waren door en dat telde. En nu wacht Arsenal op ons. En dat gaat deze maand gebeuren. We spelen beide wedstrijden deze maand. In de beker staan beide halve finale wedstrijden tegen AGF op het programma. In de competitie gaan we spelen tegen FC Nordsjaelland, AaB, Randers FC en Odense. Arsenal - SIlkeborg IF Champions League Silkeborg IF - Arsenal Champions League AGF - Silkeborg IF DBU Pokalen Silkeborg IF - AGF DBU Pokalen April Stand Superliga Affiche DBU Pokalen finale Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @himan Ik haal ook regelmatig een 10. @Marius Dat we wonnen kwam vooral door de rode kaarten, maar mij hoor je niet klagen. Arsenal is andere soort club, maar we gaan onze best doen. @Lensherr Ik ben meer dan tevreden. @MNie Met geluk kunnen wij stunten in London en dan zien wat er in Silkeborg gaat gebeuren. @Mordurette Ik had geluk, maar mij hoor je niet klagen hoor. @Djurovski Dit was wel de mooiste overwinning in mijn carriere als manager van Silkeborg. Ik hoop ook op een stunt tegen Arsenal. @Thymen @Gert @timpy00 @Erwin Santini @Kevinreijnen @Elano @Satioz @Michaelinho* @keano77 @KayDeManaager @Netzwerk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst Maandag at 19:14 Share Geplaatst Maandag at 19:14 Helaas geen stunt tegen Arsenal maar nog altijd een grote kans op de dubbel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst Maandag at 19:36 Share Geplaatst Maandag at 19:36 Geen herhaling van het stuntwerk, maar dat is natuurlijk niet erg. Wel mooi dat je nog steeds op koers ligt voor de dubbel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst Maandag at 19:47 Share Geplaatst Maandag at 19:47 Aaaah jammer man, niet weten te stunten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 uur geleden Auteur Share Geplaatst 15 uur geleden Seizoen 2025 - 2026 Helaas was Arsenal net te sterk voor ons. We stunten nog wel in de return, maar ik ben tevreden over onze Champions League avontuur. De kwartfinale is gewoon voor Deense begrippen een heel goed resultaat. En dan nu over naar de finale om de Deense beker. Hierin treffen wij Viborg. Zij spelen een divisie lager en wij zijn verplicht om deze finale te winnen. Aankondiging finale Deense beker Road to the final Silkeborg IF Road to the final Viborg Opstelling Silkeborg IF - Viborg Finale DBU Pokalen Antwoorden op posts van users @Djurovski Stunten had ik niet verwacht, maar wel gehoopt. De dubbel zit er zeker nog in. @Marius We hebben een mooi seizoen gehad in de CL. De dubbel kan zeker. @Mordurette Helaas niet, maar ik ben trots hoever we zijn gekomen. @himan @Lensherr @MNie @Thymen @Gert @timpy00 @Erwin Santini @Kevinreijnen @Elano @Satioz @Michaelinho* @keano77 @KayDeManaager @Netzwerk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 13 uur geleden Share Geplaatst 13 uur geleden Hoppa een mooie prijs weer in de pocket. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 12 uur geleden Share Geplaatst 12 uur geleden Je was het een beetje verplicht zoals je zelf al aangaf, maar dan nog moet je het ook voor mekaar krijgen natuurlijk. Leuke prijs! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 uur geleden Share Geplaatst 12 uur geleden Dat is 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten