delichris Geplaatst 18 oktober Share Geplaatst 18 oktober Heel knap om de groepsfase te halen en wie weet kan je nog wat punten pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 18 oktober Share Geplaatst 18 oktober Volgende keer een tagje graag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iamforce1 Geplaatst 18 oktober Share Geplaatst 18 oktober Das een goed begin meteen wat centen erbij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 18 oktober Share Geplaatst 18 oktober Mooi dat je Europees de groepsfase haalt en ook financieel een stapje kunt maken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 oktober Share Geplaatst 18 oktober Gaat erg goed zeg!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 19 oktober Auteur Share Geplaatst 19 oktober Groepsfase Conference League Wedstrijd 1: Hamrun - AA Gent We zitten in de Conference League. Het is niet helemaal het debuut van Hamrun want in 1992 werd er voor het laatst nog wel in Europa gespeeld maar in de moderne tijd om het zo maar te zeggen maken wij wel ons debuut in Europa. We spelen meteen tegen een ervaren Europese ploeg. Er gebeurt eigenlijk weinig in de wedstrijd maar toch komen de Belgen op een 0-1 voorsprong. Dat doen ze vanuit een corner. AA Gent speelde helemaal niet goed en we zaten er goed in maar een tweede corner werd ons fataal en daarmee werd er met 0-2 verloren Wedstrijd 2: Aris Saloniki - Hamrun In de tweede wedstrijd gingen we naar Griekenland. We starten daar zowaar erg goed en na 24 minuten stonden we 0-2 voor. Wat gebeurt hier toch?? Dacht ik al wel. Maar Aris komt terug. 5 minuten voor tijd wordt het 1-2 en dan weet je dat het een hele lange wedstrijd wordt. Al helemaal met de snelle rode kaart van Prsa in de tweede helft. Aris heeft dan natuurlijk het initiatief en creëert kansen. Het enige wat je dan kan doen als manager is de vingers gekruist houden dat het goed komt. Helaas komen de Grieken op 2-2 en dat was ook terecht. Dan verwacht je wel dat ze er over heen gaan maar 5 minuten voor tijd komen wij onverwachts op 2-3. Een megastunt lijkt in de maak maar helaas gaat het in de blessuretijd toch mis. Wel eindigen we op 3-3 en dat is misschien ook wel een mooie stunt Wedstrijd 3: Maccabi Haifa - Hamrun De derde wedstrijd was weer een uitwedstrijd, dan hebben we die maar gehad. Tegen Maccabi spelen we eigenlijk een hele goede eerste helft en het is gelijkwaardig. Maar we komen 0-1 voor en krijgen dan ineens vleugels. Binnen 4 minuten scoren we 3x en staan we 0-3 voor. Ik kon mijn ogen niet geloven. Helaas komen ze vlak voor de blessuretijd op 1-3. Niet veel later in de tweede helft is het al 2-3 en het is weer een open wedstrijd. Eigenlijk weet je dan al wel wat er gebeurt. Het liet wel lang op zich wachten maar Maccabi creëerde wel heel veel kansen. Helaas konden we geen stand houden en maken ze 3-3. Daar blijft het wel bij. Een goed resultaat maar wel erg zonde als je 0-3 voor hebt gestaan Wedstrijd 4: Hamrun - Maccabi Haifa 2x een gelijkspel in de uitwedstrijden en we doen volop mee in de groep. Nu kunnen we eens kijken wat er in de thuiswedstrijden te halen valt. Andere clubs zullen denk ik niet graag naar Malta komen. Tegen Maccabi Haifa spelen we ook goed. Desondanks komen we wel op achterstand. Maar we gaan niet met 0-1 rusten, we krijgen een penalty en daarmee komen we op gelijke hoogte. In de tweede helft kan het beide kanten op gaan. Wij creëren wel de grotere kansen en in de 69e minuut werd dat beloond. En deze keer lukt het ook nog eens om deze vast te houden. 3 punten zijn binnen en we maken zelfs serieus kans om door te gaan naar de knock-out fase Stand na 4 wedstrijden Dat zie je hier, we maken echt kans om door te gaan. Aris krijgen wij nog thuis en we hebben een behoorlijke voorsprong op Maccabi. Bij winst in eigen huis maken we echt een grote stap @De Raam @delichris Dat is gelukt, misschien zelfs meer @Djurovski @Mordurette Het geld is hard nodig ja @Lensherr Staat er bij deze bij @iamforce1 @ElMarcos @Kyrill Zeker, prima start zo @Sven @KayDeManaager @Kyrill @keano77 @De Raam @Fantasy @Gert @delichris @Mordurette @Djurovski @mannie510 @Marius @DemoN @MNie @Jotew @Lensherr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 19 oktober Share Geplaatst 19 oktober Zo hé dat zijn al flink meer punten dan misschien van tevoren gedacht! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 19 oktober Share Geplaatst 19 oktober Knappe prestaties tot dusver! Thuis winnen van die Grieken en kwalificatie lijkt me binnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DemoN Geplaatst 19 oktober Share Geplaatst 19 oktober Holy crap! Dit toont aan wat voor een topper je bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 oktober Share Geplaatst 19 oktober Dacht aan max 2x een stuntje in eigen huis maar jij doet op het gewoon daar. En dan had er zelfs meer ingezeten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 oktober Share Geplaatst 20 oktober Dit had ik niet verwacht dat je vijf punten zou gaan pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 20 oktober Share Geplaatst 20 oktober Succes in Malta, hopelijk weet je verder te komen dan je San Marino save, waarbij de hoogste plekken buiten je bereik bleven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iamforce1 Geplaatst 20 oktober Share Geplaatst 20 oktober Wat een begin van je eerste Europese cyslus hat veel slechter gekunt goed bezig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober Had deze helemaal gemist.. toffe nieuwe challenge! Second Yellow Card deed op YT/Twitch een vergelijkbare challenge, maar dan met Sirens. Tof om te volgen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 21 oktober Auteur Share Geplaatst 21 oktober Conference League groepsfase Wedstrijd 5: AA Gent - Hamrun In deze speelronde hadden we de lastigste wedstrijd en wat er ook gebeurde het maakte niet uit. Maar ook hier gaven we de Belgen goed partij en ze hadden het moeilijk tegen ons. Het was een wedstrijd met weinig kansen maar de individuele klasse van Hjulsager zorgde toch voor een overwinning voor AA Gent. Maar er had meer in gezeten Wedstrijd 6: Hamrun - Aris Saloniki Maccabi haifa won van Aris en daarmee kan voor ons een gelijkspel al genoeg zijn om door te gaan. Ook hier was het een spannende wedstrijd. Aris ging echt niet zomaar winnen. Sterker nog, wij waren degene die wonnen. In een spannende wedstrijd was 1 goal al genoeg om te winnen. Daarmee gaan we gegarandeerd door naar de knock-out fase Eindstand Het is maar goed ook dat we de laatste wedstrijd wonnen want een gelijkspel was niet genoeg geweest in de laatste wedstrijd. Maccabi Haifa won namelijk wel van Gent. Maar daarmee kunnen we ook nog eens zeggen dat we het op eigen kracht hebben gedaan. 8 punten en door naar de groepsfase, dit Europese seizoen is veel beter gegaan dan van te voren verwacht Financiën En dat doet natuurlijk wonderen voor onze financiën. Hiermee kunnen we mooi vooruit de komende seizoenen. Daarmee kunnen we interessante spelers kopen en kunnen de salarissen meteen flink omhoog Loting 1e knock-out ronde In de knock-out ronde gaan we spelen tegen Union Saint Gilloise @Mordurette Zeker, had dit nog niet verwacht @Marius Dat was inderdaad het geval maar Haifa kwam ook nog even onverwacht om de hoek @DemoN Vind dit vooral veel geluk, in de meeste wedstrijden waren we echt niet de betere @Djurovski Inderdaad maar een voorsprong behouden is nog iets waar we moeite mee hebben @delichris Ik ook niet, laat staan 8 punten @MisterX Daar ga ik wel van uit als ik het langer vol houdt @iamforce1 Dat kon zeker slechter haha @Michaelinho* Die volg ik ook en is de reden van deze save, ik gebruik ook die database. Alleen heb ik dus gekozen voor Hamrun @Sven @KayDeManaager @Kyrill @keano77 @De Raam @Fantasy @Gert @delichris @Mordurette @Djurovski @mannie510 @Marius @DemoN @MNie @Jotew @Lensherr @Michaelinho* @ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober Dat is een knappe prestatie zeg! Hopelijk kun je stunten tegen Union Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DemoN Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober Wat een boost is dit! Biedt je nu al mogelijkheden om te investeren op de langere termijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober Heerlijk om het op eigen kracht te kunnen afmaken. Op het eerste zicht zou je zeggen dat Union nu een maatje te groot is, maar tegelijkertijd kan je ook gewoon vrijuit je kans gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober Verrassend door naar de volgende ronde. Dit had ik niet verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober Op papier is union beter maar je hebt tegen Gent laten zien dat je mee kunt op dat niveau Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober Proficiat met de knock-out fase, een enorme boost voor de reputatie en vooral de financiën. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober Zeer knappe prestatie dit zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 22 oktober Auteur Share Geplaatst 22 oktober 1e knock-out ronde Conference League Union Saint-Gilloise uit België was dus de tegenstander. We zijn al verder gekomen dan we van te voren hadden verwacht dus alles is bonus. Uiteraard waren de Belgen de betere ploeg maar we gaven prima partij. We kwamen zelfs op een 0-1 voorsprong, die zag ik niet aan komen. Union doet er alles aan om weer op gelijke hoogte te komen maar in de tweede helft gebeurt juist het tegenovergestelde. We komen op 0-2 en er lijkt weer een stunt in de maak. Die stunt kwam er ook maar Union maakte in de slotseconde toch nog 1-2 en daardoor zit deze uitslag toch niet helemaal lekker Waarschijnlijk was het onderschatting in de heenwedstrijd want in eigen huis hadden we echt niks te vertellen tegen Union. Ze komen dan ook snel op 0-1 en dat is precies wat je wilt als tegenstander. We komen er gewoon niet uit en het is eenrichtingsverkeer. Maar we houden stand en het blijft 0-1... tot aan de 82e minuut. Daar maakt Union 0-2 en dat was ook dik verdiend. Hierdoor gaat Union door en liggen wij er uit maar deze Europese run is voor ons natuurlijk meer dan geslaagd Coëfficiëntenlijst Het klinkt heel gek wat ik nu ga zeggen want deze lijst is de rode draad in dit verhaal maar deze is voor nu even van minder belang. Eerst wil ik de club Hamrun groter maken en zo de andere clubs in Malta hierin meenemen. In die tussentijd zullen we uiteraard vanzelf stijgen op deze lijst. Dit seizoen was heel goed, 3,625 punten hebben we gepakt voor Malta en dat is in dit stadium natuurlijk wel heel veel. Daarmee zullen we op natuurlijke wijze snel stijgen op de lijst als we zo door gaan En deze is natuurlijk ook leuk meegenomen Competitie Dan de competitie. We zijn elk seizoen geacht kampioen te worden. Deze competitie is ook een verademing trouwens, eindstand is eindstand, punt. Geen stomme play-offs op het eind waar de nummer 12 zich nog kan plaatsen voor Europees voetbal. 23 van de 26 speelronden hadden we nodig om kampioen te worden. Makkelijk ging het niet want het was nou ook niet zo dat we echt door de competitie heen walsten. Maar we werden wel met geruime afstand kampioen. Het vermoeden is dat dit alleen maar erger wordt Dat was het voor dit seizoen, op naar seizoen 2! @ElMarcos Thanks, had het nu nog niet verwacht @Mordurette Zeker, dat maakt de transferperiodes al wat makkelijker @Djurovski We hebben het ze moeilijk gemaakt net zoals we het Gent moeilijk hebben gemaakt @delichris Ik ook niet @Marius Op eigen kracht door gaan is nog lekkerder, we hebben het Union zeker heel lastig gemaakt @DemoN Dat hoop ik ook, als we volgend seizoen weer een groepsfase halen dan kunnen we zeker flinke stappen maken @Fantasy Bedankt, had het nog niet verwacht @Sven @KayDeManaager @Kyrill @keano77 @De Raam @Fantasy @Gert @delichris @Mordurette @Djurovski @mannie510 @Marius @DemoN @MNie @Jotew @Lensherr @Michaelinho* @ElMarcos @MisterX @iamforce1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober Kan gebeuren, het gaat behoorljk lekker, en Malta nu al 44e in de lijst is knap! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober Knap hoor. Ken echt niks van die competitie. Alleen Valletta van de 90s manager games waar t dan in Europa uitkwam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten