La Pulga Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus Nou duidelijk, wie gaan we wel supporten? Seizoen gaat al bijna van start. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 7 augustus Auteur Share Geplaatst 7 augustus Zou wel handig zijn als je nu een polletje in een bericht zou kunnen plaatsen. Vind je niet @La Pulga? Adopteren wij Hajduk Split als nieuwe club? Wel: | Niet: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus Wel: || Niet: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus Wel: ||| Niet: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus Wel: ||| Niet: | Liever een club die niet uitkomt op het hoogste niveau van een land. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus Wel: ||| Niet: || Ik zie ook liever een club van een lager niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus Anders maakt iedereen een eigen topic aan van de club voor wie ze willen supporteren Op deze manier gaat ook nooit iedereen content zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus Dan gaan we toch voor die van Dicky Schreuder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus Jong Genk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 7 augustus Auteur Share Geplaatst 7 augustus Of we pakken het idee wat Yordi Yamali en Jean-Paul Rison ooit in podcast vorm deden: De Wisselbeker. We kiezen 1 club uit die we beginnen met volgen en die houdt de wisselbeker totdat zij een wedstrijd verliezen. De winnaar van deze wedstrijd krijgt de wisselbeker en deze zullen wij vanaf dan volgen. Zo kunnen wij in principe op ieder niveau en ieder land terechtkomen. Het nadeel is alleen dat wij 'vast' kunnen komen te zitten in een bepaald land waarin geen enkel team Europees meer speelt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus Leuk concept, maar dan komen we natuurlijk al heel snel bij het grote Feyenoord uit, en daar blijft het dan tot in den eeuwigheid bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus 3 uur geleden zei Beppu: Leuk concept, maar dan komen we natuurlijk al heel snel bij het grote Feyenoord uit, en daar blijft het dan tot in den eeuwigheid bij. We zullen bij Roma starten, dan is dat al geen probleem meer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 7 augustus Auteur Share Geplaatst 7 augustus 6 minuten geleden zei FlyD: We zullen bij Roma starten, dan is dat al geen probleem meer Die verliezen 1 september van Roma en Feyenoord moet toevallig tegen Juventus in de CL. Waar de Italianen natuurlijk van het kastje naar de muur getikt worden en zo komt die bij Feyenoord terecht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus Wel: |||| Niet: || Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus Boca Juniors Is er in de nacht nog wat bedrijvigheid op speeldagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus Wel: |||| Niet: ||| Een minder voorstel dan FC St. Pauli wat mij betreft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus Wel: |||| Niet: ||| | Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus Wel: |||| Niet: ||||| Ik wil gewoon niet stemmen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 8 augustus Auteur Share Geplaatst 8 augustus Nou dan pitch ik gewoon nog eens een club. US Triestina, actief op het derde niveau van Italië in de Serie C - Girone A. Waarom deze club? Nou er is daar een heuse Nederlandse invasie bezig. Michel Santoni is daar sinds dit seizoen de eindverantwoordelijke na een toch wel succesvolle periode bij Dordrecht. Daarnaast staan er de Nederlanders Kelle Roos, Teun Bijleveld, Rayan El Azrak en Jaron Vicario onder contract. Het is een club die niet actief is op het hoogste niveau, en het is denk ik een competitie die (nog) niemand actief volgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 9 augustus Share Geplaatst 9 augustus Zijn die wedstrijden ergens terug te zien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 9 augustus Auteur Share Geplaatst 9 augustus 2 uur geleden zei Nom de Guerre: Zijn die wedstrijden ergens terug te zien? Denk het wel via: https://www.youtube.com/@USTriestinaCalcio1918 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 9 augustus Share Geplaatst 9 augustus Een ploeg die ik ga volgen en jullie ook aanraad om te volgen is de nieuwe promovendus in de Serie A: Como. Een ploeg met rijke investeerders die hele leuke aankopen hebben gedaan en niet te vergeten; Cesc Fabregas als coach hebben. Varane en Belotti zijn bijvoorbeeld overgekomen. Timothy Fosu Mensah probeert er nu een contract uit te slepen tijdens zijn proefperiode en zo zou het gerucht gaan dat ze Memphis Depay gaan proberen te verleiden voor een nieuw avontuur. Al met al een club met grootse plannen en ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen dit jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 9 augustus Auteur Share Geplaatst 9 augustus Om 21.00 uur speelt ons oude geadopteerde clubje hun openingswedstrijd van het seizoen. Live op Viaplay! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 augustus Share Geplaatst 10 augustus 21 uur geleden zei LouisPSV: Een ploeg die ik ga volgen en jullie ook aanraad om te volgen is de nieuwe promovendus in de Serie A: Como. Een ploeg met rijke investeerders die hele leuke aankopen hebben gedaan en niet te vergeten; Cesc Fabregas als coach hebben. Varane en Belotti zijn bijvoorbeeld overgekomen. Timothy Fosu Mensah probeert er nu een contract uit te slepen tijdens zijn proefperiode en zo zou het gerucht gaan dat ze Memphis Depay gaan proberen te verleiden voor een nieuw avontuur. Al met al een club met grootse plannen en ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen dit jaar. Hier ben ik wel voor! Ook een keer een MU reisje doen naar een Como potje dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 11 augustus Share Geplaatst 11 augustus Op 10-8-2024 om 11:13 zei 007mark: Hier ben ik wel voor! Ook een keer een MU reisje doen naar een Como potje dan? Ik heb gehoord wat er op die reisjes van jou gebeurt. Ik sla over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten