Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Welke buitenlandse club moeten wij met MU adopteren?

bas huijsmans

Aanbevolen berichten

Of we pakken het idee wat Yordi Yamali en Jean-Paul Rison ooit in podcast vorm deden: De Wisselbeker.

We kiezen 1 club uit die we beginnen met volgen en die houdt de wisselbeker totdat zij een wedstrijd verliezen. De winnaar van deze wedstrijd krijgt de wisselbeker en deze zullen wij vanaf dan volgen. Zo kunnen wij in principe op ieder niveau en ieder land terechtkomen. Het nadeel is alleen dat wij 'vast' kunnen komen te zitten in een bepaald land waarin geen enkel team Europees meer speelt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Beppu:

Leuk concept, maar dan komen we natuurlijk al heel snel bij het grote Feyenoord uit, en daar blijft het dan tot in den eeuwigheid bij.

We zullen bij Roma starten, dan is dat al geen probleem meer ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei FlyD:

We zullen bij Roma starten, dan is dat al geen probleem meer 

Die verliezen 1 september van Roma en Feyenoord moet toevallig tegen Juventus in de CL. Waar de Italianen natuurlijk van het kastje naar de muur getikt worden en zo komt die bij Feyenoord terecht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou dan pitch ik gewoon nog eens een club. US Triestina, actief op het derde niveau van Italië in de Serie C - Girone A. Waarom deze club? Nou er is daar een heuse Nederlandse invasie bezig. Michel Santoni is daar sinds dit seizoen de eindverantwoordelijke na een toch wel succesvolle periode bij Dordrecht. Daarnaast staan er de Nederlanders Kelle Roos, Teun Bijleveld, Rayan El Azrak en Jaron Vicario onder contract. Het is een club die niet actief is op het hoogste niveau, en het is denk ik een competitie die (nog) niemand actief volgt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een ploeg die ik ga volgen en jullie ook aanraad om te volgen is de nieuwe promovendus in de Serie A: Como.

Een ploeg met rijke investeerders die hele leuke aankopen hebben gedaan en niet te vergeten; Cesc Fabregas als coach hebben. Varane en Belotti zijn bijvoorbeeld overgekomen. Timothy Fosu Mensah probeert er nu een contract uit te slepen tijdens zijn proefperiode en zo zou het gerucht gaan dat ze Memphis Depay gaan proberen te verleiden voor een nieuw avontuur.

Al met al een club met grootse plannen en ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen dit jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei LouisPSV:

Een ploeg die ik ga volgen en jullie ook aanraad om te volgen is de nieuwe promovendus in de Serie A: Como.

Een ploeg met rijke investeerders die hele leuke aankopen hebben gedaan en niet te vergeten; Cesc Fabregas als coach hebben. Varane en Belotti zijn bijvoorbeeld overgekomen. Timothy Fosu Mensah probeert er nu een contract uit te slepen tijdens zijn proefperiode en zo zou het gerucht gaan dat ze Memphis Depay gaan proberen te verleiden voor een nieuw avontuur.

Al met al een club met grootse plannen en ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen dit jaar.

Hier ben ik wel voor!

Ook een keer een MU reisje doen naar een Como potje dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites