bas huijsmans Geplaatst 15 juli Share Geplaatst 15 juli Dag allemaal weer. Het nieuwe voetbalseizoen staat weer voor de deur en de vraag laait alweer op: Welke buitenlandse club moeten we dit seizoen in de gaten houden? We zoeken een team dat niet alleen spannend is om te volgen, maar ook goed te volgen is vanuit Nederland en België. Denk aan wedstrijden die gemakkelijk op tv of via streamingdiensten te zien zijn, een club met een interessante speelstijl, een paar bekende namen of een mooie geschiedenis. Misschien ook leuk om voor een club te gaan die actief is in een Europese competitie het komende seizoen! Laat weten welke club jouw aandacht trekt en waarom! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 15 juli Share Geplaatst 15 juli Hajduk Split. Ze staan onder leiding van Gattuso en ze gaan voor de zoveelste keer een poging wagen om Dinamo te onttronen als kampioen. (342) MAXSport - YouTube Goed te volgen, zij het in de vorm van samenvattingen. Vage streams zijn vast ook te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 15 juli Share Geplaatst 15 juli 6 uur geleden zei Nom de Guerre: Hajduk Split. Ze staan onder leiding van Gattuso en ze gaan voor de zoveelste keer een poging wagen om Dinamo te onttronen als kampioen. (342) MAXSport - YouTube Goed te volgen, zij het in de vorm van samenvattingen. Vage streams zijn vast ook te doen. Vage streams zijn zeker goed te doen. Heb afgelopen jaar wel een wedstrijd tussen de 5 en 10 gezien van Split. Best een leuke ploeg en worden nu ook nog aangevuld met Rakitic en een eindelijk fitte Perisic. Verder hebben ze ook wel een paar leuke spelers met een Sahiti, Pukstas, Sigur en de oude krijger Livaja. Mooie club, ben wel benieuwd hoe Gattuso het gaat doen daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 15 juli Share Geplaatst 15 juli Hajduk Split een leuke suggestie! Ik moest ook nog denken aan CD Castellón. Ploeg van Dick Schreuder die afgelopen seizoen gepromoveerd zijn naar de La Liga 2 waar ook Mats Seuntjens aankomend seizoen gaat voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 15 juli Share Geplaatst 15 juli 15 minuten geleden zei Lenstra: Hajduk Split een leuke suggestie! Ik moest ook nog denken aan CD Castellón. Ploeg van Dick Schreuder die afgelopen seizoen gepromoveerd zijn naar de La Liga 2 waar ook Mats Seuntjens aankomend seizoen gaat voetballen. Ik ben fan van Schreuder! Ik probeer al een hele tijd een podcastaflevering over zijn speelstijl van de grond te krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 15 juli Share Geplaatst 15 juli (bewerkt) Hajduk Split lijkt me ook leuk. Een Zweedse club ook, maar daar is het seizoen al bezig zeker? 15 juli bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 juli Share Geplaatst 15 juli Sankt Pauli! Top competitie, promovendus, interessante trainer en makkelijk om te volgen, en heerlijke supporters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 15 juli Share Geplaatst 15 juli Allemania Aachen? @Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli Twente? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 juli Share Geplaatst 20 juli KAS Eupen natuurlijk en anders is Aachen wel leuk idd @himan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 20 juli Share Geplaatst 20 juli Real Zaragoza Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 juli Share Geplaatst 20 juli Op 15-7-2024 om 21:53 zei cimbomcu: Sankt Pauli! Top competitie, promovendus, interessante trainer en makkelijk om te volgen, en heerlijke supporters. Had niet door dat deze gepromoveerd waren. Deze ben ik voorstander van, anders Castellon ook wel goed. Maar vorig jaar nog weer in Hamburg geweest en St. Pauli is wel een bijzondere club, met bijzondere aanhang en in een bijzondere wijk. Bovendien zetten ze Hamburg weer op de kaart, de tweede stad van Duitsland. En iets met Big Brother Challenge. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 3 augustus Share Geplaatst 3 augustus Extreem linkse club, geen haar beter dan een rechts club als Lazio Roma of Hansa Rostock wat dat betreft. Ik zou Cambridge United gaan volgen, al was het maar om de shirts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus 13 uur geleden zei Satyr: Extreem linkse club, geen haar beter dan een rechts club als Lazio Roma of Hansa Rostock wat dat betreft. Ik zou Cambridge United gaan volgen, al was het maar om de shirts Ben benieuwd waarom je dit zegt. Bij rechtse/extreemrechtse clubs is het verwijt van dat niet iedereen geaccepteerd wordt. Denk aan donkere spelers of moslims. Of toen bij Lazio een speler een vrijheid lied zong wat tegen de wensen van Mussolini was. Waarom is Sankt Pauli dan net zo erg? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus Omdat Antifa een drijvende kracht is daar en dat is een net zo foute engnekkenclub als extreem rechts. Maar dan 'tegen' extreemrechts. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus In dat geval stem ik ook voor Sankt Pauli. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus Op 15-7-2024 om 18:29 zei Nom de Guerre: Ik ben fan van Schreuder! Ik probeer al een hele tijd een podcastaflevering over zijn speelstijl van de grond te krijgen. Kwam in deze editie goed uit de verf. 3-4-3 met een ruit. Hoog collectief druk zetten. Benieuwd of het in de engine van ‘25 gaat werken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus Stade Brest. Vorig jaar 3e geworden en daarmee voor het eerst in de historie gekwalificeerd voor een Europees toernooi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 augustus Share Geplaatst 5 augustus Op 4-8-2024 om 11:59 zei Satyr: Omdat Antifa een drijvende kracht is daar en dat is een net zo foute engnekkenclub als extreem rechts. Maar dan 'tegen' extreemrechts. En Antifa die heeft een voorkeur voor sommige spelers/medewerkers of juist niet bij de club? Of wat is precies de relevantie hiervan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 5 augustus Share Geplaatst 5 augustus 32 minuten geleden zei cimbomcu: En Antifa die heeft een voorkeur voor sommige spelers/medewerkers of juist niet bij de club? Of wat is precies de relevantie hiervan. Niet voor, maar tegen. Ik zou iig geen club kiezen met een extreme aanhang, of dit nou links of rechts is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 augustus Share Geplaatst 5 augustus 10 minuten geleden zei Satyr: Niet voor, maar tegen. Ik zou iig geen club kiezen met een extreme aanhang, of dit nou links of rechts is. Dus er is wel degelijk een verschil. De achterbannen van extreemrechts willen geen Islamitische spelers, geen donkere spelers, geen homoseksuele spelers en ga zo maar verder. Terwijl de achterban van Sankt Pauli juist voor iedereen is, of je nou homo bent, moslim, donker of super wit. Boeit niet, zoals het hoort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 5 augustus Share Geplaatst 5 augustus 9 minuten geleden zei cimbomcu: De achterbannen van extreemrechts willen geen Islamitische spelers, geen donkere spelers, geen homoseksuele spelers en ga zo maar verder. Terwijl de achterban van Sankt Pauli juist voor iedereen is, of je nou homo bent, moslim, donker of super wit. Boeit niet, zoals het hoort. Jij kent de wetten van Antifa dus niet. Is niet erg, dat willen ze graag zo houden. Stel, een speler heeft ooit voor de gein, op een feestje jaren geleden, na 6 bier een Hitlergroet gedaan. En daar is een foto van gemaakt. Dan is die speler voor Antifa een Nazi en zal nooit voor Pauli mogen spelen. Zo werken ze ook met muziek, als een muzikant ooit iets 'fout' heeft gedaan, zullen ze hem altijd als Nazi blijven zien. Antifa is een extreme organisatie en dat is nooit goed, of het nou links of rechts is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 5 augustus Share Geplaatst 5 augustus 2 uur geleden zei cimbomcu: Terwijl de achterban van Sankt Pauli juist voor iedereen is Tenzij je hun mening niet deelt. Dan zijn ze net zo erg of misschien nog erger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 augustus Share Geplaatst 5 augustus (bewerkt) Jammer dat je niet in gaat op het feit dat wat het te maken zou moeten hebben met de club Sankt Pauli en zijn supporters. Kom eens met een voorbeeld om je punt kracht bij te zetten? Ik hoef dat niet neem ik aan. Of wil je de voorbeelden hier hebben van hoe extreemrechtse supporter reageren op spelers? @Satyr 5 augustus bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 5 augustus Share Geplaatst 5 augustus 32 minuten geleden zei cimbomcu: Jammer dat je niet in gaat op het feit dat wat het te maken zou moeten hebben met de club Sankt Pauli en zijn supporters. Kom eens met een voorbeeld om je punt kracht bij te zetten? Ik hoef dat niet neem ik aan. Of wil je de voorbeelden hier hebben van hoe extreemrechtse supporter reageren op spelers? @Satyr Zie de reactie van Mansveld hierboven. Zolang jij doet wat Antifa wil, is alles koek en ei, maar zet één stap buiten de lijntjes en je bent voor altijd een paria. En de lijntjes bepaalt Antifa naar eigen goedkeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten