Kyrill Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart Gaat erg goed, met Manchester United erg pittige tegenstander geloot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart Vooral die zege tegen Slavia zal natuurlijk deugd gedaan hebben. In de CL een leuke loting, want een zware opponent zou je sowieso wellicht altijd wel getroffen hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart Nationaal ga je gewoon heel goed en het lijkt er op dat je niet te stoppen bent. In de CL een pittige loting gekregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Genkie_06 Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart In de eigen competitie geen vuiltje aan de lucht, wie kan je wat? Knappe prestaties in de CL, Man Utd wel pittige loting, maar niets moet alles mag toch? btw mij mag je een mention geven aub Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart Zeer fraaie prestaties, zowel nationaal als Europees. Hopelijk slaag je erin die vermaledijde Engelsen een pandoering toe te dienen. Good luck! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart Je blijft goed presteren ondanks de nederlaag tegen Kopenhagen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart Je prestaties blijven gewoon zeer goed, maar met Man United heb je echt een zware tegenstander gepakt in de knock-out fase. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 25 maart Auteur Share Geplaatst 25 maart (bewerkt) We zitten in de winterstop dus het is stilaan tijd om de balans op te maken. We draaien een uitstekend seizoen en dat is te zien aan de statistieken. We hebben heel wat spelers die de dubbele cijfers behalen als het aankomt op het verschalken van de doelman. Onze nieuwkomer Victor Olatunji staat verrassend bovenaan. De Nigeriaan speelde minder wedstrijden dan zijn 'conculega' Jan Kuchta, maar wist wel vijftien keer de netten te doen trillen. Ook de flankaanvallers hebben hun duit in het zakje gedaan. Veljko Birmancevic en Lukas Haraslín scoorden respectievelijk twaalf en tien doelpunten. Ook ons talent uit eigen jeugd, Adam Karabec, zien we helemaal doorbreken. Ook hij heeft tien doelpunten gemaakt, en wie weet waar dat aantal gaat eindigen op het einde van dit seizoen. In de assistenlijst zien we dat onze aanvallende vleugelverdedigers samen aan negentien assists zitten. Angelo Preciado en Jaroslav Zeleny terroriseren de flanken van de tegenstanders en kunnen onze spitsen zonder problemen in stelling brengen om een doelpunt te maken. Daarbij komen ook nog een de splijtende passes van onze middenvelders David Pavelka, Adam Karabec en Kaan Kairinen. Het mag duidelijk zijn dat het ouderdomsdeken een onbetwiste leider is in ons elftal. Ik heb het natuurlijk over David Pavelka, het kind van de club, die na enkele omzwervingen in Europa opnieuw zijn weg terugvond naar de mooiste club uit Tsjechië. Samen met Ladislav Krejci & Lukas Haraslin zorgen ze voor een goede sfeer en ze kijken er op toe dat iedere speler van de club zich opperbest in zijn vel voelt. Spoiler Bedankt voor de enthousiaste reacties! Wil je uit de tags, of wil je er juist bij? Laat het weten in de comments. @Glenn08 @Fantasy @MNie @De Raam @Kyrill @Boyzone @keano77 @Matthias. @L.Figo @Netzwerk @chrisje1993 @JoonsterkeBE @delichris @Lensherr @Djurovski @ElMarcos @Steels @Keeza @KayDeManaager @Marius @Titan @ReneLeBlanc @Nom de Guerre @Genkie_06 @Cervantes 25 maart bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart Grafisch een top update! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart Heerlijke cijfers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart Grafisch echt een heerlijke en geweldige update! HEel tof! Prachtige en geode selectie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart Birmancevic lijkt me in alle opzichten een belangrijke speler, bestaat er een kans dat je hem kunt overnemen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart Een mooie update is dit en je laat zien wie je beste spelers op dit moment zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart Zoals je zelf al aangeeft ben je bezig aan een uitstekend seizoen. Heel benieuwd wat je tegen Man Utd kan, da's toch vaak alles of niets. Updates als deze zijn altijd genieten, keer wat anders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart Dat zijn nogal statistieken om mee uit te pakken. Vaak zie je een paar individu's die eruit springen qua doelpunten of assists maar hier heb je op beide vlakken zowat een heel leger die knappe cijfers kunnen voorleggen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Genkie_06 Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart Mooie update man, ziet er echt af uit Preciado lijkt wel goed te presteren bij jou ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 29 maart Auteur Share Geplaatst 29 maart Beste volgers. Ik had een update geïnstalleerd op mijn pc en vandaag kreeg ik plots een crash op mijn FM. Ik kan geen enkel spel meer laden en ik vind geen enkele game meer terug. Ik heb nog raad gevraagd aan een familielid van mij die IT'er is en me nog gaat proberen helpen, maar het kan zijn dat deze novelle dus niet meer zal doorgaan. Wanneer mijn bestanden niet meer te recupereren vallen, dan kom ik waarschijnlijk wel met een nieuwe novelle. Spoiler @Glenn08 @Fantasy @MNie @De Raam @Kyrill @Boyzone @keano77 @Matthias. @L.Figo @Netzwerk @chrisje1993 @JoonsterkeBE @delichris @Lensherr @Djurovski @ElMarcos @Steels @Keeza @KayDeManaager @Marius @Titan @ReneLeBlanc @Nom de Guerre @Genkie_06 @Cervantes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart I will pour one out for your fallen saves, homie. Hopelijk vindt je neef nog ergens een werkende backup. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart 9 minuten geleden zei Bogatyr: Beste volgers. Ik had een update geïnstalleerd op mijn pc en vandaag kreeg ik plots een crash op mijn FM. Ik kan geen enkel spel meer laden en ik vind geen enkele game meer terug. Ik heb nog raad gevraagd aan een familielid van mij die IT'er is en me nog gaat proberen helpen, maar het kan zijn dat deze novelle dus niet meer zal doorgaan. Wanneer mijn bestanden niet meer te recupereren vallen, dan kom ik waarschijnlijk wel met een nieuwe novelle. Toon verborgen inhoud @Glenn08 @Fantasy @MNie @De Raam @Kyrill @Boyzone @keano77 @Matthias. @L.Figo @Netzwerk @chrisje1993 @JoonsterkeBE @delichris @Lensherr @Djurovski @ElMarcos @Steels @Keeza @KayDeManaager @Marius @Titan @ReneLeBlanc @Nom de Guerre @Genkie_06 @Cervantes Rip. Hoop dat je het weer werkend krijgt maat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart Ai mai dat is balen zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 29 maart Auteur Share Geplaatst 29 maart 1 minuut geleden zei Nom de Guerre: I will pour one out for your fallen saves, homie. Hopelijk vindt je neef nog ergens een werkende backup. Zojuist zei ReneLeBlanc: Rip. Hoop dat je het weer werkend krijgt maat. Ik hoop het ook. Anders straks een potje huilen in bed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart Pfoe dat is zuur en zo herkenbaar! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart Dat is mooi gruwelijk zuur en balen zeg. Mij overkomt dat tegenwoordig al ruim een jaar gelukkig niet meer, want ik heb 10-20 save's van exact zelfde tijdstip, juist omdat ik ook altijd dit soort problemen heb en had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart 20 minuten geleden zei Kyrill: Dat is mooi gruwelijk zuur en balen zeg. Mij overkomt dat tegenwoordig al ruim een jaar gelukkig niet meer, want ik heb 10-20 save's van exact zelfde tijdstip, juist omdat ik ook altijd dit soort problemen heb en had. Dus jij slaat elke maand je bestand met 20 andere versies op? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart 1 minuut geleden zei ReneLeBlanc: Dus jij slaat elke maand je bestand met 20 andere versies op? Nee niet elke maand, sla elke dag 20x of vaker op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten