Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

[FM24] Železná Sparta

Bogatyr

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

image.png.b250346aa83434cc68427e2c38447e6a.png

We zitten in de winterstop dus het is stilaan tijd om de balans op te maken. We draaien een uitstekend seizoen en dat is te zien aan de statistieken. We hebben heel wat spelers die de dubbele cijfers behalen als het aankomt op het verschalken van de doelman. Onze nieuwkomer Victor Olatunji staat verrassend bovenaan. De Nigeriaan speelde minder wedstrijden dan zijn 'conculega' Jan Kuchta, maar wist wel vijftien keer de netten te doen trillen. Ook de flankaanvallers hebben hun duit in het zakje gedaan. Veljko Birmancevic en Lukas Haraslín scoorden respectievelijk twaalf en tien doelpunten. Ook ons talent uit eigen jeugd, Adam Karabec, zien we helemaal doorbreken. Ook hij heeft tien doelpunten gemaakt, en wie weet waar dat aantal gaat eindigen op het einde van dit seizoen.

Screenshot_3_9_-removebg-preview.png.ac27b6c02d2306ee9e9ebd91bc75702d.png

Topscorers(5).thumb.png.fabdf5511c48d6e37bc928f3cbf7cd52.png

In de assistenlijst zien we dat onze aanvallende vleugelverdedigers samen aan negentien assists zitten. Angelo Preciado en Jaroslav Zeleny terroriseren de flanken van de tegenstanders en kunnen onze spitsen zonder problemen in stelling brengen om een doelpunt te maken. Daarbij komen ook nog een de splijtende passes van onze middenvelders David Pavelka, Adam Karabec en Kaan Kairinen.

Screenshot_3_7_-removebg-preview(1).png.92d55aeb4881fdbfaebf4b69baf32e67.png

Assists(1).thumb.png.2e33e914fe77af7e86f69d377839a7c5.png

Screenshot_3_11_-removebg-preview.png.d3be74768a67c82f01e223411413d77c.png

Het mag duidelijk zijn dat het ouderdomsdeken een onbetwiste leider is in ons elftal. Ik heb het natuurlijk over David Pavelka, het kind van de club, die na enkele omzwervingen in Europa opnieuw zijn weg terugvond naar de mooiste club uit Tsjechië. Samen met Ladislav Krejci & Lukas Haraslin zorgen ze voor een goede sfeer en ze kijken er op toe dat iedere speler van de club zich opperbest in zijn vel voelt.

Screenshot_4(9).thumb.png.a08c9d5a48c0354bffa62cc5060ec156.png

Spoiler

Bedankt voor de enthousiaste reacties! Wil je uit de tags, of wil je er juist bij? Laat het weten in de comments.

@Glenn08 @Fantasy @MNie @De Raam @Kyrill @Boyzone @keano77 @Matthias. @L.Figo @Netzwerk @chrisje1993  @JoonsterkeBE @delichris @Lensherr @Djurovski @ElMarcos @Steels @Keeza @KayDeManaager
@Marius @Titan @ReneLeBlanc @Nom de Guerre @Genkie_06
@Cervantes

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zijn nogal statistieken om mee uit te pakken. Vaak zie je een paar individu's die eruit springen qua doelpunten of assists maar hier heb je op beide vlakken zowat een heel leger die knappe cijfers kunnen voorleggen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste volgers. Ik had een update geïnstalleerd op mijn pc en vandaag kreeg ik plots een crash op mijn FM. Ik kan geen enkel spel meer laden en ik vind geen enkele game meer terug. Ik heb nog raad gevraagd aan een familielid van mij die IT'er is en me nog gaat proberen helpen, maar het kan zijn dat deze novelle dus niet meer zal doorgaan. Wanneer mijn bestanden niet meer te recupereren vallen, dan kom ik waarschijnlijk wel met een nieuwe novelle.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Bogatyr:

Beste volgers. Ik had een update geïnstalleerd op mijn pc en vandaag kreeg ik plots een crash op mijn FM. Ik kan geen enkel spel meer laden en ik vind geen enkele game meer terug. Ik heb nog raad gevraagd aan een familielid van mij die IT'er is en me nog gaat proberen helpen, maar het kan zijn dat deze novelle dus niet meer zal doorgaan. Wanneer mijn bestanden niet meer te recupereren vallen, dan kom ik waarschijnlijk wel met een nieuwe novelle.

Rip. Hoop dat je het weer werkend krijgt maat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Nom de Guerre:

I will pour one out for your fallen saves, homie. 

Hopelijk vindt je neef nog ergens een werkende backup.

Zojuist zei ReneLeBlanc:

Rip. Hoop dat je het weer werkend krijgt maat.

Ik hoop het ook. Anders straks een potje huilen in bed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is mooi gruwelijk zuur en balen zeg.

Mij overkomt dat tegenwoordig al ruim een jaar gelukkig niet meer, want ik heb 10-20 save's van exact zelfde tijdstip, juist omdat ik ook altijd dit soort problemen heb en had.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Kyrill:

Dat is mooi gruwelijk zuur en balen zeg.

Mij overkomt dat tegenwoordig al ruim een jaar gelukkig niet meer, want ik heb 10-20 save's van exact zelfde tijdstip, juist omdat ik ook altijd dit soort problemen heb en had.

Dus jij slaat elke maand je bestand met 20 andere versies op? :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites