Bolderbast Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari Guess what's back? FM biedt talloze verschillende speelstijlen. In dit topic poneer ik een stelling en jullie kunnen daar eenvoudig op reageren. Makkie toch? Zal om de paar dagen een nieuwe stelling droppen. Stelling 1: Ik maak fanatiek gebruik van de opstellingsplanner. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari Nooit, terwijl ik er wel hele mooie verwachtingen van had. Tis gewoon nog schifting en 3 verschillende kleuren pen voor mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari Stelling 1: Ik maak fanatiek gebruik van de opstellingsplanner. Nee, ouderwets via Word en een tekstdocumentje op de computer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari Stelling 1: Ik maak fanatiek gebruik van de opstellingsplanner. Nee, pen en papier nog steeds! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari Stelling 1: Ik maak fanatiek gebruik van de opstellingsplanner. Bestaat zo'n feature in FM dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari Stelling 1: Ik maak fanatiek gebruik van de opstellingsplanner. Nee, Tactical-board.com gebruik ik om mijn overzicht te behouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari Stelling 1: Ik maak fanatiek gebruik van de opstellingsplanner. nee, gebruik het eigenlijk nooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari Stelling 1: Ik maak fanatiek gebruik van de opstellingsplanner. Ouderwets pen en papier ook voor mij. Zie enkele youtubers er wel gebruik van maken, vermoed dat zij dat vooral doen omdat ze verschillende games afwisselen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari Nee, ik gebruik gewoon het tactiek schermpje In pre-season zet ik de beoogde basis 11 in de line-up, en de tweede keus op de bank (op dezelfde volgorde als de basis). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Zie hierboven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 21 januari Auteur Share Geplaatst 21 januari Zelf gebruik ik het alleen aan het begin van het seizoen om te kijken of mijn selectie compleet is. Verder doe ik er ook weinig mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cervantes Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Hetgeen wat @TheRealOne doet en soms als het seizoen er op zit in kladblok of op pen en papier de namen voor iedere positie noteren inclusief jeugdspelers die in potentie in het eerste elftal kunnen spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari 15 uur geleden zei TheRealOne: Nee, ik gebruik gewoon het tactiek schermpje In pre-season zet ik de beoogde basis 11 in de line-up, en de tweede keus op de bank (op dezelfde volgorde als de basis). Voor mij hetzelfde. En als ik op de fiets naar het werk zit dan overloop ik in mijn hoofd nog regelmatig eens de volledige selectie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Stelling 1: Ik maak fanatiek gebruik van de opstellingsplanner. Fanatiek? Nee dat niet! Maar ik maak er zeker wel gebruik van. Als je dat niet doet, krijg je op recruitment meeting steeds te horen, ja deze speler moeten we transferlisten , want hij staat laag in je squadplanner Terwijl het een van de beste spelers van het team is. Fantatiek nee, zoals ik zei. Maar 2-3x per seizoenen geef ik het wel eens een update, en op de spelers zelf heeft het iig wel 0.0 invloed, je kan switchen wat je wil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Stelling 1: Ik maak fanatiek gebruik van de opstellingsplanner. Wel in het begin naar gekeken, maar nooit effectief gebruik van gemaakt. Meestal komt die niet uit met wat ik in mijn hoofd heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Stelling 1: Ik maak fanatiek gebruik van de opstellingsplanner. Nee, ik gebruik een Kladblokbestandje. Hierin zet ik dan mijn eerste en tweede opstelling, welke contracten aflopen en hoe de selectie er volgend seizoen uitziet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari 6 minuten geleden zei Becks: Stelling 1: Ik maak fanatiek gebruik van de opstellingsplanner. Nee, ik gebruik een Kladblokbestandje. Hierin zet ik dan mijn eerste en tweede opstelling, welke contracten aflopen en hoe de selectie er volgend seizoen uitziet. Spoiler Hier ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Op 20-1-2024 om 11:47 zei Bolderbast: Ik maak fanatiek gebruik van de opstellingsplanner. Neen. Leuke toevoeging, maar ik ben zo gewend om het in Excel of op papier te doen, dat ik dat lekker blijf doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 21 januari Auteur Share Geplaatst 21 januari Eerdere stellingen: Spoiler Stelling 1: Ik maak fanatiek gebruik van de opstellingsplanner. Stelling 2: Ik laat de trainingen over aan mijn assistent. Ik steek daar geen tijd in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari (bewerkt) Stelling 2: Ik laat de trainingen over aan mijn assistent. Ik steek daar geen tijd in. Heb een vast trainingschema. Deze was van een youtuber in 2021 maar werkt voor mij nog steeds. Dat is gewoon een kwestie van plug & play 21 januari bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Stelling 2: Ik laat de trainingen over aan mijn assistent. Ik steek daar geen tijd in. Zelfde als Thomas hierboven. Downloaden die hap. Individuele training doe ik wel zelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Stelling 2: Ik laat de trainingen over aan mijn assistent. Ik steek daar geen tijd in. Ik heb ook wel een vast trainingschema, maar vind het wel irritant dat ik die dus wekelijks er in moet zetten. Is er geen apply all button ofzo? Dat zou wel chill zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Stelling 2: Ik laat de trainingen over aan mijn assistent. Ik steek daar geen tijd in. Moet daar toch eens beter naar gaan kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Stelling 2: Ik laat de trainingen over aan mijn assistent. Ik steek daar geen tijd in. Hij mag ook iets doen. Ik beheer de club. Individueel doe ik wel en dat is al werk genoeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Stelling 2: Ik laat de trainingen over aan mijn assistent. Ik steek daar geen tijd in. De groepstrainingen zijn voor de assistent om te bepalen ja, dat kunnen ze prima volgens mij. De individuele trainingen bepaal ik wel zodat ik spelers kan vormen richting bepaalde posities / rollen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten