Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Hoe speel jij FM?

Bolderbast

Aanbevolen berichten

Guess what's back? FM biedt talloze verschillende speelstijlen. In dit topic poneer ik een stelling en jullie kunnen daar eenvoudig op reageren. Makkie toch? Zal om de paar dagen een nieuwe stelling droppen. 

Stelling 1: Ik maak fanatiek gebruik van de opstellingsplanner.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei TheRealOne:

Nee, ik gebruik gewoon het tactiek schermpje :D In pre-season zet ik de beoogde basis 11 in de line-up, en de tweede keus op de bank (op dezelfde volgorde als de basis).

Voor mij hetzelfde. En als ik op de fiets naar het werk zit dan overloop ik in mijn hoofd nog regelmatig eens de volledige selectie :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fanatiek? Nee dat niet! Maar ik maak er zeker wel gebruik van. Als je dat niet doet, krijg je op recruitment meeting steeds te horen, ja deze speler moeten we transferlisten , want hij staat laag in je squadplanner:5:uhoh: Terwijl het een van de beste spelers van het team is. Fantatiek nee, zoals ik zei. Maar 2-3x per seizoenen geef ik het wel eens een update, en op de spelers zelf heeft het iig wel 0.0 invloed, je kan switchen wat je wil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, ik gebruik een Kladblokbestandje. Hierin zet ik dan mijn eerste en tweede opstelling, welke contracten aflopen en hoe de selectie er volgend seizoen uitziet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Becks:

Nee, ik gebruik een Kladblokbestandje. Hierin zet ik dan mijn eerste en tweede opstelling, welke contracten aflopen en hoe de selectie er volgend seizoen uitziet.

Spoiler

fa6d35d82d0cd4cba832df3450cdfb9b.png

8af766bc6e44c859d6cffe7b1107172c.png

Hier ook :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stelling 2: Ik laat de trainingen over aan mijn assistent. Ik steek daar geen tijd in.

Heb een vast trainingschema. Deze was van een youtuber in 2021 maar werkt voor mij nog steeds. Dat is gewoon een kwestie van plug & play

bewerkt door Thomassje123
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stelling 2: Ik laat de trainingen over aan mijn assistent. Ik steek daar geen tijd in.

Ik heb ook wel  een vast trainingschema, maar vind het wel irritant dat ik die dus wekelijks er in moet zetten. Is er geen apply all button ofzo? Dat zou wel chill zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De groepstrainingen zijn voor de assistent om te bepalen ja, dat kunnen ze prima volgens mij. De individuele trainingen bepaal ik wel zodat ik spelers kan vormen richting bepaalde posities / rollen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites