Elano Geplaatst 11 maart Share Geplaatst 11 maart 4 uur geleden zei rich ruzzian: Bij Tirreno toch paar verkeerde sprinters gekozen. Milan was inderdaad wel een musthave, had hem helaas ook niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 11 maart Share Geplaatst 11 maart (bewerkt) Zo dan, het algemeen klassement zit nog mooi op elkaar nu. Zou iemand mijn score bij Strade Bianche nog ff groen willen maken? Ben toch net zo eerzuchtig dat ik m'n zege wil zien staan. 11 maart bewerkt door Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart Hierbij alle renners met bijbehorende punten voor de grote rondes in 2024. @Lenstra Wil jij die in de openingspost van het Wielerprono 2024 topic zetten? Punten 2024.docx Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart Ik ga de grote rondes wel tellen trouwens, die waren vrijgekomen zag ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart 2 uur geleden zei Satyr: Ik ga de grote rondes wel tellen trouwens, die waren vrijgekomen zag ik Wil ik je eventueel wel mee helpen. Ben handig met Excel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart 1 uur geleden zei Srangaman: Wil ik je eventueel wel mee helpen. Ben handig met Excel. Ik heb een excelsheet voor de scores, plus tijd zat Komt goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart (bewerkt) De mentions waren wat vroeg deze keer, dus ik stuur nog even een reminder voor MSR. Heb al 11 lijstjes intussen @Srangaman @michael16 @FlyD @Justin @aron24 @Hans. @Viktor @Lenstra @007mark @Elano @chrisje1993 @Kelvin @Satyr @delichris @rich ruzzian @Rykjvk1 @Erwin. @Gert @capelle1212 @Richarð. @JorisvdMeer @Djurovski @neva @Michaelinho* @Le Saux @Laki 15 maart bewerkt door Satyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart (bewerkt) Lijstjes MSR 16 maart bewerkt door Satyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart Weer een matige uitslag voor mij denk ik, want mis Matthews (nooit overwogen), Bettiol (mijn reserve) en Van Gils (laatste afvaller). En die zie ik bij anderen wel staan. Laporte viel tegen zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart (bewerkt) Matthews mis ik ook. Wel Bettiol, Zuur ook van Ganna. Die reed lek in de afdaling 16 maart bewerkt door rich ruzzian Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart Ik mis mijn lijstje nog in je overzicht voor MSR Satyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Ik dacht dat ik het aardig voor elkaar had, maar als ik de andere lijstjes zie ben ik bang dat ik niet eens top 10 heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Deadline is morgen voor de Volta Ciclista a Catalunya. Heb nu 7 lijstjes binnen. Spoiler @Srangaman @michael16 @FlyD @Justin @aron24 @Hans. @Viktor @Lenstra @007mark @Elano @chrisje1993 @Kelvin @Satyr @delichris @rich ruzzian @Rykjvk1 @Erwin. @Gert @capelle1212 @Richarð. @JorisvdMeer @Djurovski @neva @Michaelinho* @Le Saux @Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart 2 uur geleden zei Srangaman: Deadline is morgen voor de Volta Ciclista a Catalunya. Heb nu 7 lijstjes binnen. Toon verborgen inhoud @Srangaman @michael16 @FlyD @Justin @aron24 @Hans. @Viktor @Lenstra @007mark @Elano @chrisje1993 @Kelvin @Satyr @delichris @rich ruzzian @Rykjvk1 @Erwin. @Gert @capelle1212 @Richarð. @JorisvdMeer @Djurovski @neva @Michaelinho* @Le Saux @Laki Je moet even wat berichten uit je inbox verwijderen, want ik kan geen PM naar je sturen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart De uitslag van Milaan - Sanremo 2024, de winnaar is geworden.... @michael16@Viktor@Elano@chrisje1993@007mark@Srangaman@FlyD@Lenstra@rich ruzzian@Gert@Hans.@delichris@Justin@Kelvin@aron24 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Mvdp als captain is zuur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart @Satyrje hebt mijn lijstje vergeten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michael16 Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart De gok met Matthews pakte goed uit. Mis nog wel punten van Van Gils volgens mij dus dan zou mn voorsprong nog wat groter zijn, maar leuk om een koers te winnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart 1 uur geleden zei Erwin.: @Satyrje hebt mijn lijstje vergeten MSR 2024 Punten 1e Michael16 1425 2e Viktor 1245 3e Elano 1225 4e Chrisje1993 1195 5e 007mark 1155 6e Srangaman 1155 7e FlyD 1140 8e Lenstra 1140 9e Rich Ruzzian 1080 10e Erwin. 1030 11e Gert 1020 12e Hans. 955 13e delichris 925 14e Justin 925 15e Satyr 855 16e Kelvin 835 17e Aron24 825 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart 4 uur geleden zei 007mark: Je moet even wat berichten uit je inbox verwijderen, want ik kan geen PM naar je sturen. Zou nu moeten lukken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart @Srangaman @michael16 @FlyD @Justin @aron24 @Hans. @Viktor @Lenstra @007mark @Elano @chrisje1993 @Kelvin @Satyr @delichris @rich ruzzian @Rykjvk1 @Erwin. @Gert @capelle1212 @Richarð. @JorisvdMeer @Djurovski @neva @Michaelinho* @Le Saux @Laki Brugge - de Panne staat erop mannen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart MSR viel nog best mee. Top 5! Op naar Catalonië vandaag. Rijden een druk programma hier op MU. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart Ik had G. Thomas er nog bij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart Eindelijk overtuigd geraakt om Van Gils erbij te nemen, valt hij uit na een crash. Zien we morgen niet meer terug. Ook Bernal gevallen, maar die gaat wel door morgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten