delichris Gepost January 21, 2024 Share Gepost January 21, 2024 Compleet weggezakt na de laatste etappe. Gegokt op de sprints, maar de verkeerde kopman. Ach het is niet anders. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elano Gepost January 21, 2024 Share Gepost January 21, 2024 2 uur geleden zei Kelvin: 20 punten voor op de Elano-index, toch wat weggegeven in de laatste etappes. Qua klassementsmannen toch verkeerde keuzes gemaakt.  2 uur geleden zei 007mark: Eerste klap is een daalder waard. Gefeliciteerd Srangaman!  Zelf rustig in de buik van het peleton gefinisht, niet teveel krachten verspeeld in opbouw naar de grote koersen van dit seizoen. Wel lichte achterstand door een paar boni's op klassementsfavoriet Elano, maar nog geen man over boord.  Voer de druk maar lekker op jongens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost January 21, 2024 Share Gepost January 21, 2024 Sprints verkeerd ingeschat. Pech met Plapp maar toch aardig nog gescoord in algemeen klassement Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost January 21, 2024 Share Gepost January 21, 2024 7 uur geleden zei Elano:   Voer de druk maar lekker op jongens Precies, pas op voor die sneeuwmuur Steven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michael16 Gepost January 21, 2024 Share Gepost January 21, 2024 Ben tevreden met mn derde plek. Eigenlijk al boven verwachting. Nu zien of we deze lijn door kunnen zetten. @Srangamangefeliciteerd met je winst Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost January 21, 2024 Share Gepost January 21, 2024 10 uur geleden zei Elano:   Voer de druk maar lekker op jongens  Ja, laten jou lekker het kopwerk doen. 'Eerst het bordje van een ander opeten'. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Srangaman Gepost January 21, 2024 Share Gepost January 21, 2024 Hoppa! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost January 22, 2024 Share Gepost January 22, 2024 Geen laatste, mooi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost January 22, 2024 Share Gepost January 22, 2024 8 uur geleden zei 007mark:  Ja, laten jou lekker het kopwerk doen. 'Eerst het bordje van een ander opeten'.  Parijs is nog lang  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viktor Gepost January 22, 2024 Share Gepost January 22, 2024 *Bergamo is nog ver Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Justin Gepost January 22, 2024 Share Gepost January 22, 2024 Toch nog een mooie opmars goed gekozen mer het klassement en goudhaantje Del Toro. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost January 22, 2024 Share Gepost January 22, 2024 Cadel Evans Great Ocean Road Race 2024 lijstjes mogen naar mij, deadline 27-01,18:00 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elano Gepost January 22, 2024 Share Gepost January 22, 2024 3 uur geleden zei Viktor: *Bergamo is nog ver *Guilin is nog ver Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michael16 Gepost January 27, 2024 Share Gepost January 27, 2024 Was al bijna een ronde vergeten  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost January 27, 2024 Share Gepost January 27, 2024 @Elano @Satyr @Lenstra Ik heb mij bij het tellen van punten eruit gehaald op nog 3 na die nu de eerstvolgende zijn. Jullie mogen ook deze van me overnemen. Dit omdat ik vanaf morgen met een opleiding begin en dus de tijd daar in wil steken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenstra Gepost January 27, 2024 Author Share Gepost January 27, 2024 Ik vond je al heel enthousiast  Begrijpelijk hoor, mocht je willen dan kan ik de Omloop en KBK ook overnemen. UAE gaat me niet lukken. Wellicht dat één van de tellers van vorig jaar het ook leuk vind om nog wat op zich te nemen @007mark @Erwin. @Richarð. @Hans. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost January 27, 2024 Share Gepost January 27, 2024 (edited) 2 minuten geleden zei Lenstra: Ik vond je al heel enthousiast  Begrijpelijk hoor, mocht je willen dan kan ik de Omloop en KBK ook overnemen. UAE gaat me niet lukken. Wellicht dat één van de tellers van vorig jaar het ook leuk vind om nog wat op zich te nemen @007mark @Erwin. @Richarð. @Hans. Als ik de opleiding niet zou gaan beginnen (wat op dat moment nog niet aan de orde was) dan was het geen enkel probleem   Heb je bij Omloop en KBK erbij gezet als de puntenteller. Edited January 27, 2024 by chrisje1993 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost January 28, 2024 Share Gepost January 28, 2024 Ik pik er ook nog wel ff een paar op. Liefst doe ik Parijs - Roubaix ook. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Srangaman Gepost January 28, 2024 Share Gepost January 28, 2024 Ik wil er ook wel een paar doen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans. Gepost January 28, 2024 Share Gepost January 28, 2024 14 uur geleden zei Lenstra: Ik vond je al heel enthousiast  Begrijpelijk hoor, mocht je willen dan kan ik de Omloop en KBK ook overnemen. UAE gaat me niet lukken. Wellicht dat één van de tellers van vorig jaar het ook leuk vind om nog wat op zich te nemen @007mark @Erwin. @Richarð. @Hans.  Ik neem UAE over Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost January 28, 2024 Share Gepost January 28, 2024 Kunnen er wellicht tags gedaan worden bij een race? De meeste koersen heb ik wel wanneer ze zijn. Maar die Ocean Race heb ik totaal gemist nu. Misschien ook eigen schuld Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenstra Gepost January 28, 2024 Author Share Gepost January 28, 2024 9 uur geleden zei Richarð.: Ik pik er ook nog wel ff een paar op. Liefst doe ik Parijs - Roubaix ook. Heb je er bij gezet! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elano Gepost January 28, 2024 Share Gepost January 28, 2024 Oeps, helemaal vergeten deze. Ach ja, moet een ander ook wat gunnen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost January 28, 2024 Share Gepost January 28, 2024 Deze ook gemist vanwegen geen tag ontvangen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost January 28, 2024 Share Gepost January 28, 2024 Excuses voor de niet geplaatste tags, ik ben er een tijdje uit geweest met tellen.  De uitslag van de Cadel Evans Great Ocean Race was spannend, met een aantal mensen met hetzelfde aantal punten. Echter was het @Hans. die er met de zege vandoor ging, gefeliciteerd!  @chrisje1993 @FlyD @michael16 @Srangaman @Lenstra @aron24 @Justin. @Viktor @007mark     Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts