Rykjvk1 Geplaatst 27 december 2023 Share Geplaatst 27 december 2023 Kan me tot nu toe beter bekoren dan de vorige ronde! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 december 2023 Share Geplaatst 27 december 2023 Iets beter dan de vorige geen echte hoogvliegers maar ook weinig diepe dalen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 28 december 2023 Auteur Share Geplaatst 28 december 2023 Belangrijke mededeling: Ik was in de veronderstelling dat alles qua streams en maandelijkse luisteraars al op Spotify én YouTube gecontroleerd was, maar ik heb twee steekjes laten vallen. Dank voor de oplettendheid @xanderoo. Dit heeft tot gevolg dat India en Duitsland nu een andere inzending hebben. Alles staat inmiddels correct in de vorige post. Excuses voor wie al gestemd hebben; ik vraag jullie om deze twee gewijzigde nummers te luisteren en je stemlijst te reviseren waar dat nodig is. Alvast bedankt! Mentions: @ivago @Fabian. @Urbeto @Djordison @Chiemel @bas huijsmans @xanderoo @KayDeManaager @Laki @Vreven @Tim' @Keko @007mark @bas2204 @Grote Ree @Roprop @Satyr @Kyrill @Badmuts @Rykjvk1 @chrisje1993 @aron24 @Erwin. @Titan @Djurovski@Bogatyr@timpy00 @xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Wat een heerlijke lijst tot dusverre. Zelfs de nummers zwaar buiten mijn comfortzone, vind ik heerlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Na eerste beluistering niet laaiend enthousiast, enige dat er wat uit springt is me al zeer bekend. In 2024 nog even alles herbeluisteren. Prettig eindjaar iedereen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Ben juist al wel positief zonder dat ik al alle nummers heb geluisterd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 Ik ga wel goed op Denemarken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari Ik ga de deadline vrijwel zeker niet halen ivm vakantie met vrienden tot en met de 7e. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 4 januari Auteur Share Geplaatst 4 januari (bewerkt) Met de drukke decembermaand inmiddels achter de rug komt de deadline van deze Worldvision met rasse schreden dichterbij. Ik heb tot nu toe 11/26 lijstjes ontvangen, waarvoor dank. De deadline stond eigenlijk op komende zondag 7 januari 12:00, maar op verzoek schuif ik deze nu op naar dinsdag 9 januari 15:00. Geen extreem ruime verschuiving, maar ik zou de eerste ronde graag posten voordat ik een aantal dagen weg ben. Mocht dit echt niet lukken laat het mij dan weten. Mentions: @ivago @Fabian. @Urbeto @Djordison @Chiemel @bas huijsmans @xanderoo @KayDeManaager @Laki @Vreven @Tim' @Keko @007mark @bas2204 @Grote Ree @Roprop @Satyr @Kyrill @Badmuts @Rykjvk1 @chrisje1993 @aron24 @Erwin. @Titan @Djurovski@Bogatyr@timpy00 @xanderoo 4 januari bewerkt door Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari Dit is wat mij betreft één van de allersterkste, misschien zelfs dé sterkste editie van Worldvision ooit. Heb maar liefst zes achten uitgedeeld, ik kan mij niet heugen dat dat ooit eerder is voorgekomen. Daarnaast zijn zes zevens buiten mijn top 10 gevallen. De volgorde van de top 10 samenstellen was ook best lastig, het zat allemaal dicht bij elkaar. Leuk ook dat er relatief veel verschillende stijlen naar voren zijn gekomen. Ik schrijf hierbij mijn eigen inzending alvast af. In dit sterke deelnemersveld ga ik al heel tevreden zijn met een plekje in de middenmoot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari (bewerkt) Vond ook erg sterke editie inderdaad. Zelfs eerst een voorlopige stemlijst doorgestuurd, nog een laatste keer geluisterd en nog wat wijzigingen doorgevoerd. Doe ik normaal nooit, maar geeft wel aan hoe dicht bij elkaar het zat. 5 januari bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari Morgen komt mijn lijst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Mijn lijst volgt morgen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Ik heb alles geluisterd en becijferd. Moet alleen nog even een onderscheid maken tussen nummers met een gelijk cijfer. Lijst komt denk ik ook morgen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 8 januari Auteur Share Geplaatst 8 januari Goedenavond allen! Inmiddels heb ik 18 van de 26 lijstjes binnen. De deadline ligt morgen eigenlijk om 15:00, maar door gewijzigde plannen kunnen de mensen die nog niks hebben opgestuurd dit morgen de hele dag nog doen. Wel wil ik graag woensdag van start zodat we er voordat ik donderdag naar Boedapest vertrek al een update doorheen hebben. Echter, van één van onze trouwe deelnemers zie ik dat hij sinds 27 december niet meer online is geweest. De kans bestaat dus dat hij uit het deelnemersveld weg gaat vallen. Daarom even het volgende: Heb je bij het inleveren van je stemlijstje géén reserveopties genoteerd, doe dit dan z.s.m. nog in onze al bestaande PM. Voor de mensen die hun punten nog op een rijtje moeten zetten heel veel succes gewenst. De deadline is dus morgen ofwel dinsdag 9 januari 23:59. Hopelijk spreken we elkaar snel weer bij de aftrap in Lviv! Mentions: @ivago @Fabian. @Urbeto @Djordison @Chiemel @bas huijsmans @xanderoo @KayDeManaager @Laki @Vreven @Tim' @Keko @007mark @bas2204 @Grote Ree @Roprop @Satyr @Kyrill @Badmuts @Rykjvk1 @chrisje1993 @aron24 @Erwin. @Titan @Djurovski@Bogatyr@timpy00 @xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Mijn punten zijn ook ingestuurd. Ik kan niet anders dan me aansluiten bij mijn voorgangers die schrijven dat dit een uitstekende editie was! Meerdere nieuwe nummers ontdekt voor mijn diverse playlists. Kijk uit naar de uitslagen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Ohjee... ik had al moeite om een top 8 te maken. Ik vond dat er heel veel middle of the road/veilige pop tussen zat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Misschien heeft @ivago contact met @Laki aangezien ze goed overweg kunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Ik geniet echt enorm van de inzendingen van Polen, Denemarken en Zuid-Korea. Aan eigen playlist toegevoegd die ''Repeat Bangers'' heet, en luister ze al bijna week, dagelijks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Ik heb in ieder geval alles geluisterd en zal morgen even de stemmen invullen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari 9 uur geleden zei Kyrill: Ik geniet echt enorm van de inzendingen van Polen, Denemarken en Zuid-Korea. Aan eigen playlist toegevoegd die ''Repeat Bangers'' heet, en luister ze al bijna week, dagelijks Spoilers, nou weet ik al dat ik niet op die 3 landen moet stemmen om jou 12 punten te geven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari 1 uur geleden zei Erwin.: Spoilers, nou weet ik al dat ik niet op die 3 landen moet stemmen om jou 12 punten te geven Hahaahah. Jij komt vast wel achter, welke ik ben Volgende keer zou ik pas zeggen, als iedereen gestemd heeft. Goed punt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Op tijd ingeleverd. Ik deel inderdaad wel het beeld van een sterke editie. Het kon mij meer bekoren en ik heb heel wat cijfers van 7 of meer uitgedeeld. Geen uitgesproken favoriet, dus het was wel enorm zoeken in de volgorde. Morgen had ie waarschijnlijk anders geweest, maar de lijnen sluiten vandaag dus moet ik het hier mee doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Spannend wel! Ik verwacht hier zeker punten van Tim en Mark. Hopelijk kon ik de rest ook verrassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Het is voor mij wel 1 van de eerste keren dat ik voor mijn gevoel echt nummers heb moeten teleurstellen met minder punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten