Kyrill Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari 5 punten maar helaas 2 plaatsen gedaald, toch erg blij met de punten , thnx @Tim' @Urbeto heel attent en lief van je, is beter als ik voor nu idd even oversla dit organiseren, maar later de komende maanden sta ik er zeker voor open, thnx topper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari Ik had zeker rekening gehouden met punten van @Tim', blij dat dit dan ook uitkomt Bedankt! @Urbeto als @Djurovski niet gaat organiseren na deze editie, kan ik gerust opnieuw organiseren. Al weet ik niet of het zo vlot zal gaan als bij de vorige keren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari Magere editie hier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari Boehhhh Rusland! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari @Titan wou geloof ik ook weer eens een keer organiseren dacht ik?. Anders mag jij wel @Bogatyr heb voorlopig mijn handjes vol aan de music challenge Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari Mooi land dat Rusland, gewoon 2 punten van gekregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari 1 uur geleden zei Djurovski: @Titan wou geloof ik ook weer eens een keer organiseren dacht ik?. Anders mag jij wel @Bogatyr heb voorlopig mijn handjes vol aan de music challenge @Titan mag van mij als hij daar zin in heeft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari Kijk @Tim' dat zien we graag. Bedankt voor de 12 puntjes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari Had echt meer verwacht van dit nummer. Maar wacht maar, voor de volgende editie heb ik een potentiële winnaar! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari Willen is een groot woord, maar met plezier organiseer ik een editie hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari 11 minuten geleden zei Titan: Willen is een groot woord, maar met plezier organiseer ik een editie hoor Na de editie van Urbeto dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 15 februari Auteur Share Geplaatst 15 februari Met de finishlijn in zicht is het tijd om op deze donderdagochtend wat Schot in de zaak te brengen. Gelukkig krijgen we hierbij hulp van @Rykjvk1 en zijn inzending uit Schotland. Hij stuurt het nummer I’m a Cuckoo van Belle and Sebastian. Het nummer is afkomstig van het album Dear Catastrophe Waitress uit 2003, net vóór de grote doorbraak van de band. Toch is dit nummer met ruim 14 miljoen streams één van de bekendere nummers van deze editie te noemen. Belle and Sebastian is echter ook al lang geen onbekende groep meer. De groep brengt een mix tussen kamerpop en indierock ten tonele, hetgeen een goede combinatie is gebleken. Dit specifieke nummer gaat onder meer over een verbroken relatie en hoe je daar mee omgaat. I'd like to see you, but really I should stay away And let you settle down I've got no claims to your crown I was the boss of you and I loved you You know I loved you It's all over now De inzichtelijke teksten en comfortabele muziekstijl maken dat Schotland er met 75 punten en een vierde plek uitstekend voorstaat. Gaan de Schotten nog een FC Utrechtje forceren? Wordt de top 3 nu nog eens écht aangevallen? Dit zijn de punten uit Schotland (21/25). Mentions: @ivago @Fabian. @Urbeto @Djordison @Chiemel @bas huijsmans @xanderoo @KayDeManaager @Laki @Vreven @Tim' @Keko @007mark @bas2204 @Grote Ree @Roprop @Satyr @Kyrill @Badmuts @Rykjvk1 @chrisje1993 @aron24 @Erwin. @Titan @Djurovski@Bogatyr@timpy00 @xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari Paar updates gemist en in één keer is de weg naar boven ingeslagen. Moet vaker niet kijken . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari Je bent geweldig @Rykjvk1 hulde, thnx voor de 12 punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari We blijven puntjes sprokkelen, maar verder dan onderkant linkerrijtje lijken we niet te gaan komen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari Ik zorg er nu hoogstpersoonlijk voor dat mijn concurrentie voor de podiumplaatsen bij me weg loopt, maar hey, dat hoort er bij! Geen probleem @Kyrill, mooi nummer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari Bedankt @Rykjvk1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari Iets is beter dan niets Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari 10 minuten geleden zei Djurovski: Iets is beter dan niets Mwoah ietsjes Chalymidia is toch wel minder dan niets Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari Begon bijna gewend te raken aan punten, maar helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 17 februari Auteur Share Geplaatst 17 februari Waar Tim en Mark voorafgaand aan het startschot nog vooral wedijverden over wie de meest onbekende inzending van deze editie te pakken had, is het nu vooral de vraag wie van deze twee kemphanen de beste eindsprint in gaat zetten om de kelder van het klassement op de valreep te ontvluchten. Het is voor beide heren, die doorgaans met gelikte keuzes juist de top bestormen, een moeilijke editie geweest, maar het einde komt in zicht. Goed, naar de Turkse inzending dan. @007mark komt namelijk wel met de meest unieke aanleiding voor een inzending. Hij vertelde mij dat hij Esra Nuray een keer op een festival heeft ontmoet in de tijd dat Nuray enkel wat zangvideo’s op Instagram had staan. Head in the clouds is haar debuutsingle en is uitgebracht in november 2023. Het is een zeer rustig nummer met een ietwat trage zang. Het is wat mij betreft evident dat Nuray echt wel kan zingen, maar voor de organisatie was het in ieder geval niet pakkend genoeg. Als je de zang weghaalt krijg je een knap staaltje wachtmuziek zoals @Elsjorro1990 bij CZ ongetwijfeld een aantal keer heeft mogen aanhoren. Enfin, het onderstreept vooral dat een goede zangeres nog geen succes hoeft te bieden in deze zenuwslopende contest. Enfin. Genoeg gesproken. Waar gaan de punten uit Turkije heen? Dit zijn de punten uit Turkije (22/25). Mentions: @ivago @Fabian. @Urbeto @Djordison @Chiemel @bas huijsmans @xanderoo @KayDeManaager @Laki @Vreven @Tim' @Keko @007mark @bas2204 @Grote Ree @Roprop @Satyr @Kyrill @Badmuts @Rykjvk1 @chrisje1993 @aron24 @Erwin. @Titan @Djurovski@Bogatyr@timpy00 @xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 februari Share Geplaatst 17 februari We verstevigen de 2e plek en lopen 2 puntjes in op de nummer 1. Dit lijkt ook wel de eindklassering te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 17 februari Share Geplaatst 17 februari Leuke strijd! @Chiemel echter denk ik dat het nog niet gedaan is. Ik twijfel of ik voor deze inzending punten ga krijgen van Fabian of Urbeto. Ook Satyr heeft een hele andere stijl dus het kan allemaal nog. @007mark bedankt voor de puntjes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari Na de eerste vier landen met punten wist ik al dat dit niks ging worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari Geen punten, prima. Had ik Mark ook niet gegeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten