Rykjvk1 Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Voornaam: Rykjvk Achternaam: X Bijnaam: Rykjvk Geboortedatum: 08-08-2009 Nationaliteit: Nederlands Geboorteplaats: Amsterdam Etniciteit: 0 Huidskleur: 3 Haarkleur: 6 Favoriete Team: AS Roma Lengte in cm: 196 Gewicht in kg: 90 Favoriete been: 4 Voorkeurspositie: Aanvaller centraal Favoriete Rugnummer: 6 Current Ability: Iedereen krijgt een CA van 78 op het moment van Youth Intake Potential Ability: Iedereen krijgt een PA van -95 (160-190) Club: AS Roma Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Voornaam: Andreas Achternaam: Edmundsson Bijnaam: Geboortedatum: 14-02-2009 Nationaliteit: Zweeds Geboorteplaats: Uppsala Etniciteit: 0 Huidskleur: 3 Haarkleur: 1 Favoriete Team: Feyenoord Rotterdam Lengte in cm: 193 cm Gewicht in kg: 81 kg Favoriete been: 4 Voorkeurspositie: ATTACKER_CENTRAL Favoriete Rugnummer: Optioneel Current Ability: Iedereen krijgt een CA van 78 op het moment van Youth Intake Potential Ability: Iedereen krijgt een PA van -95 (160-190) Club: IK Sirius Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Misschien een brutale vraag, maar mag je je eigen AI gegenereerde face ook aanleveren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 14 november 2023 Auteur Share Geplaatst 14 november 2023 21 minuten geleden zei Keeza: Misschien een brutale vraag, maar mag je je eigen AI gegenereerde face ook aanleveren? Zeker! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Voornaam: Bob Achternaam: SexyPeeters Bijnaam: Geboortedatum: 28/03/2008 Nationaliteit: Belg Geboorteplaats: Antwerpen Etniciteit: 0 Huidskleur: 7 Haarkleur: 3 Favoriete Team: Berchem Sport Lengte in cm: 1m83 Gewicht in kg: 76kg Favoriete been: Links Voorkeurspositie: ATTACKING_MIDFIELDER_CENTRAL Favoriete Rugnummer: 99 Current Ability: Iedereen krijgt een CA van 78 op het moment van Youth Intake Potential Ability: Iedereen krijgt een PA van -95 (160-190) Club: KSK Heist Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 8 minuten geleden zei De Raam: Zeker! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 (bewerkt) Voornaam: Mister Achternaam: X Bijnaam: MisterX Geboortedatum: 25/11/2008 Nationaliteit: San Marino Geboorteplaats: San Marino Etniciteit: 1 Huidskleur: 7 Haarkleur: 3 Favoriete Team: n.v.t. Lengte in cm: 198 Gewicht in kg: 75 Favoriete been: 0 Voorkeurspositie: DEFENDER_CENTRAL Favoriete Rugnummer: 11 Current Ability: Iedereen krijgt een CA van 78 op het moment van Youth Intake Potential Ability: Iedereen krijgt een PA van -95 (160-190) Club: Rimini FC 14 november 2023 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Voornaam: Carlos Achternaam: Ramos da Silva Bijnaam: Everton JR. Geboortedatum: 19-03-2008 Nationaliteit: Braziliaans Geboorteplaats: Almelo Etniciteit: Latijns-Amerikaans Huidskleur: licht getint Haarkleur: donkerbruin Favoriete Team: Heracles Almelo Lengte in cm: 175 Gewicht in kg: 70 Favoriete been: 2 Voorkeurspositie: AMR Favoriete Rugnummer: 7 Current Ability: Iedereen krijgt een CA van 78 op het moment van Youth Intake Potential Ability: Iedereen krijgt een PA van -95 (160-190) Club: Heracles Almelo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 14 november 2023 Auteur Share Geplaatst 14 november 2023 Inschrijving gesloten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Ik kwam er achter dat ik een paar dingen niet helemaal lekker ingevuld had (bv lengte van 19 centimeter klinkt niet als heel logisch ). Dat soort dingen heb ik nog even aangepast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 14 november 2023 Auteur Share Geplaatst 14 november 2023 Even voor @Badmuts en @FCGPeter, jullie begrijpen dat jullie met het huidige geboortejaar pas in het vierde seizoen in een jeugdteam terecht komen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 1 uur geleden zei De Raam: Even voor @Badmuts en @FCGPeter, jullie begrijpen dat jullie met het huidige geboortejaar pas in het vierde seizoen in een jeugdteam terecht komen? Ja dat is ook mijn bedoeling. Minder concurrentie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 He, verdorie, alsnog te laat. Wil hem wel graag volgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 @De Raam Heb mijn lijstje ingevuld hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FCGPeter Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 10 uur geleden zei De Raam: Even voor @Badmuts en @FCGPeter, jullie begrijpen dat jullie met het huidige geboortejaar pas in het vierde seizoen in een jeugdteam terecht komen? Ik weet het, maar ik laat de geboortedatum 11-11-11 niet aan me voorbijgaan natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 15 november 2023 Auteur Share Geplaatst 15 november 2023 Waarschijnlijk laat de eerste update nog een paar dagen op zich wachten. Er lijkt iets niet helemaal goed te gaan in de test sims. In elke save komen een drie-/viertal spelers niet door en elke keer zijn dit andere spelers. Ik moet dus even testen waar dit fout gaat! Het kan dus zijn dat sommige zaken lichtelijk aangepast worden, zoals de geboortemaand. Ik probeer zo dicht mogelijk bij de door jullie ingevulde lijstjes te blijven. @FCGPeter @Mordurette @Badmuts @MisterX @Oerlie @Keeza @Netzwerk @Urbeto @Rykjvk1 @FMNOOB @JoonsterkeBE @sennid @Bogatyr @keano77 @bas huijsmans @chrisje1993 @Blom @DemoN @FlyD @DutchClass22 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Misschien moet je mij laten meedoen en werkt hij dan wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 15 november 2023 Auteur Share Geplaatst 15 november 2023 (bewerkt) 9 minuten geleden zei Chiemel: Misschien moet je mij laten meedoen en werkt hij dan wel Kom maar door dan, wie weet... EDIT: Moet je wel snel zijn want volgens mij heb ik het probleem al gevonden 15 november 2023 bewerkt door De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 29 minuten geleden zei De Raam: Kom maar door dan, wie weet... EDIT: Moet je wel snel zijn want volgens mij heb ik het probleem al gevonden Voornaam: Pietiero Achternaam: Omtzigti Bijnaam: - Geboortedatum: 09-05-2008 Nationaliteit: Italiaans + Nederlands Geboorteplaats: Den Haag Etniciteit: Italiaans (kan dat?) Huidskleur: Blanm Haarkleur: Grijs Favoriete Team: FC Groningen Lengte in cm: 183 Gewicht in kg: 78 Favoriete been: Rechts Voorkeurspositie: AMR Favoriete Rugnummer: 11 Current Ability: Iedereen krijgt een CA van 78 op het moment van Youth Intake Potential Ability: Iedereen krijgt een PA van -95 (160-190) Club: FC Groningen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 22 uur geleden zei nasje92: He, verdorie, alsnog te laat. Wil hem wel graag volgen @De Raam; nog een plekje vrij☺️? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 15 november 2023 Auteur Share Geplaatst 15 november 2023 1 minuut geleden zei nasje92: @De Raam; nog een plekje vrij☺️? Sorry, had jouw reactie gemist. Ben je heel snel? Ben net het bestandje aan het afronden en wilde dan opstarten voor de laatste test. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 (bewerkt) Voornaam: Tar Achternaam: Getman Bijnaam: - Geboortedatum: 18-11-2008 Nationaliteit: Engels Geboorteplaats: Manchester Etniciteit: 0 Huidskleur: 2 Haarkleur: 5 Favoriete Team: FC Twente Lengte in cm: 197 Gewicht in kg: 85 Favoriete been: 4 Voorkeurspositie: Spits Favoriete Rugnummer: 18 Current Ability: Iedereen krijgt een CA van 78 op het moment van Youth Intake Potential Ability: Iedereen krijgt een PA van -95 (160-190) Club: FC Twente 15 november 2023 bewerkt door nasje92 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 16 november 2023 Auteur Share Geplaatst 16 november 2023 OPVALLENDE FEITJES Iedereen heeft elkaar misschien al wel de lijstjes in zien vullen maar het leek me leuk om af te trappen met enkele opvallende feitjes. Oh ja, ik ben er trouwens achter waarom ik sommige spelers niet kon vinden. Het heeft inderdaad te maken met de geboortemaand. Waar de cut-off precies ligt, dat weet ik niet maar sommige spelers komen een jaar later door dan gepland. Misschien was de deelname van @Chiemel dan toch noodzaak, waarvoor dank! Chiemel is overigens niet de enige die buiten het oorspronkelijke maximale aantal van 15 deelnemers valt. We gaan van start - nou ja niet helemaal, sommigen komen wat later natuurlijk - met maar liefst 22 newgens. Er blijkt hier toch serieus animo voor te zijn, lekker man. Tot op de laatste minuut werd er ‘gesmeekt’ of er nog meegedaan kon worden, welkom @nasje92. De rest ook; by the way; welkom bij Newgen Galore! We beginnen dus met een aantal ‘opvallende’ feitjes. Zelf was ik nogal bang dat sommigen van jullie bij eenzelfde club zouden willen beginnen, in hetzelfde jaar. Dat krijg ik namelijk nog niet voor elkaar. Gelukkig heeft iedereen besloten deel te nemen aan afzonderlijke opleidingen. Wellicht krijgen we een enkele uitzondering doordat Tar Getman voor Twente heeft gekozen en Everton JR. liever een contract tekent bij streekgenoot Heracles. De twee clubs delen immers de FC Twente/Heracles Academie. Wat betreft de nationaliteiten zit het iets anders. Zo wordt het misschien wel dringen in de spits bij het Nederlands elftal, daar zijn er namelijk drie van. De vierde Nederlander is een middenvelder. Daarnaast zijn er nog een Italiaan en een Braziliaan die “Nederlands” als tweede nationaliteit hebben. Verder zien we een ‘Deense Duitser’ en een ‘Welshe Mongool’. Italië en België nemen gezamenlijk de tweede plaats met elk drie newgens en hebben er twee voor Engeland gekozen. Japan, Tsjechië, Bosnië, Griekenland, Denemarken, Nigeria, San Marino en Zweden worden allemaal door één newgen vertegenwoordigd. De spitspositie is niet alleen bij de Nederlanders populair, in totaal zijn er zelfs negen! Op gepaste afstand volgen de posities van rechtsbuiten en centrale aanvallende middenvelder met elk vier newgens. Verder zien we een keeper, twee centrale verdedigers, een centrale middenvelder en een rechter middenvelder. De lichting uit het jaar 2008 is met dertien newgens het grootst, zeven spelers zijn geboren in 2009 en twee hebben het bouwjaar 2011. Opvallend dat niemand voor 2010 gekozen heeft. MU lijkt met een Napoleoncomplex te kampen. Tien leden hebben een speler langer dan 1,90 meter opgegeven! En dan zitten er ook nog enkelen dichtbij, zo zijn er maar drie spelers korter dan 1,80 meter. DEELNEMERS @FCGPeter @Mordurette @Badmuts @MisterX @Oerlie @Keeza @Netzwerk @Urbeto @Rykjvk1 @FMNOOB @JoonsterkeBE @sennid @Bogatyr @keano77 @bas huijsmans @chrisje1993 @Blom @DemoN @FlyD @DutchClass22 @Chiemel @nasje92 VOLGERS Ben je geen deelnemer maar wil je de verrichtingen van onze newgens volgen? Geef het even aan en ik zet je er bij! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Leuk, geweldig dat je dit doet!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Heel benieuwd waar deze reis ons gaat brengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten