dimihuyghe Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 promotie zit er nog steeds in als je deze vorm blijft aanhouden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 17 november 2023 Auteur Share Geplaatst 17 november 2023 (bewerkt) Vandaag toch niet het tweeluik tegen onze rivaal. We hebben eerst iets anders. Op laag niveau heb je 1 groot voordeel: De transfermarkt is zo'n beetje het hele jaar open. Veel spelers waar ik geen heil in zag, heb ik daardoor kunnen lozen. In totaal hebben we al 9 spelers weggestuurd naar andere verenigingen. Meestal gratis, maar in een paar gevallen kregen we zelfs nog een beetje geld toe. Dat is natuurlijk helemaal mooi! Inkomend wil het nog niet helemaal vlotten. We vissen heel vaak achter het net. Dit komt door een wijziging in het gedrag van de computergestuurde managers. Ze zijn geprogrammeerd om het competitiever te maken. Dat houdt in de praktijk blijkbaar in dat een speler die al bijna een half jaar thuis zit zonder enige interesse opeens meerdere boden ontvangt net nadat jijzelf een bod hebt uitgebracht op een speler. Het lijkt alsof er totaal geen concurrentie voor een speler is. Maar dan hap je toe en op dezelfde dag nog krijgt de speler opeens 5 tot 10 andere voorstellen. Zeker als daar een club tussen zit die uitkomt in een hogere divisie, dan weet je al dat je pech hebt. Hierdoor hebben we tot nu toe maar drie spelers kunnen verwelkomen. Hierdoor is de selectie best smal. We hebben nog maar 20 spelers waar we het mee moeten doen. Het liefst zou ik daar toch nog wel een paar spelers bij willen hebben. We blijven de komende tijd dus nog steeds op zoek naar goede spelers om ons te versterken. Zowel in kwaliteit als in de breedte. Een tijdje terug had ik het team al eens gepost. In een update daarna had ik aangegeven dat ik de rating berekening nog een keer heb aangepast. De aanpassing bestond uit een herziening van alle belangrijke eigenschappen per rol en de toevoeging van een club-DNA in de berekening van de ratings. Vooral het club-DNA heeft best wel wat impact op de hoogte van de ratings. De ratings in deze post van de spelers kunnen jullie daardoor niet vergelijken met de ratings uit de vorige post. Jullie kunnen wel de kwaliteiten van de aankopen beoordelen. Met Horgan hebben we een nieuwe keeper die een stuk beter is dan de andere keeper. Kenlock is een linksback. Hij is echt net gearriveerd bij de club. Hij heeft de hoogste rating van alle spelers. Ook de rating van Foyo - die gehuurd wordt van Ipswich - haalt het gemiddelde van het team omhoog. Al met al kunnen we blij zijn met deze versterkingen. Spoiler @keano77 @19CH98 @Tim Windt @Djurovski @Titan @Marius @chrisje1993 @ElMarcos @dimihuyghe @De Raam @DGremlin @larrie @neva @Mordurette @JoonsterkeBE @DemoN @MNie @Satioz @KayDeManaager @Kyrill Bedankt voor alle reacties, complimenten en likes. 17 november 2023 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 Mooi en goed gehandeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 Het lijkt erop dat je wat versterkingen hebt weten binnen te halen. Waar ik echter wel benieuwd naar ben is of er in de getallen een bias zit richting bepaalde posities. Zoals dat bij FIFA de aanvallers over het algemeen een betere rating hebben dan de doelmannen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 18 november 2023 Auteur Share Geplaatst 18 november 2023 Stiekem weet ik natuurlijk wel dat jullie niet op de vorige update zaten te wachten, maar dat jullie veel meer belangstelling hebben in de twee derby's die rond de feestdagen op het programma stonden. Ik ga jullie daarom niet langer in spanning houden. Allereerst hebben we de wedstrijd in eigen huis op boxing day. Eigenlijk was het een best saaie wedstrijd. Binnen een half uur stond de 3-0 al op het scorebord en was de wedstrijd wel gespeeld. Erg laat in de wedstrijd wist Hemel Hempstead nog wel een keer te scoren, maar eigenlijk kwamen we nooit in de problemen. Op nieuwjaarsdag was het wel een andere wedstrijd. In het hol van de leeuw is het toch lastiger om tot kansen te komen. Ondanks dat de kansen voor ons wat minder zijn en voor Hemel Hempstead iets meer, is het scoreverloop wel redelijk vergelijkbaar. Voor rust staat alweer de 0-3 op het scorebord. Het had zelfs al 0-4 kunnen zijn als een eigen doelpunt (die in het overzicht trouwens voor de verkeerde ploeg wordt weergegeven) niet afgekeurd werd voor buitenspel... Na rust weten we deze keer zelfs nog een keer te scoren, voordat we opnieuw een laat tegendoelpunt tegen krijgen. Met deze overwinningen sluipen we ondertussen de top 7 binnen die ons het recht geeft op een play-off plekje. Met nog 20 wedstrijden te gaan is er natuurlijk nog alles mogelijk, maar het huidige gat lijkt wel heel groot. Toen we in oktober aan het roer van de club kwamen, was het gat na 13 wedstrijden 15 punten. Ondertussen zijn we 13 wedstrijden verder. Het gat is wel iets gekrompen, maar nog steeds 12 punten. Een top 3 klassering lijkt op dit moment ver buiten ons bereik te zijn. Daarvoor zullen de huidige ploegen in de top 3 een echte inzinking moeten krijgen. Maar het vast houden aan een play-off ticket blijft een zeer realistisch doel. Het bestuur is natuurlijk lyrisch van onze prestaties. En ook de fans lopen met me weg. Wie had gedacht dat we na 26 wedstrijden op deze plek zouden staan?! Ik vond het wel tijd voor een nieuw contract daarom. We zijn ondertussen al ruim 2 maanden bij de club en mijn contract loopt op dit moment tot het einde van het seizoen. Ik heb daarom graag duidelijkheid van het bestuur. Het bestuur vindt het echter nog steeds veel te vroeg. Ik heb daarom bedacht dat ik uiterlijk op 1 maart een nieuw contract wil ondertekenen. Als het bestuur niet tijdig met een nieuw contract aan komt zetten, dan overweeg ik om helemaal geen nieuw contract te tekenen. Ik hoop dat het bestuur het niet zo ver laat komen... We moeten trouwens blij zijn dat we niet ingestapt zijn bij het eerste aanbod. Weymouth staat nog steeds ergens onderaan in de degradatiezone. Zij worden vooral door het aantal tegendoelpunten genekt... Spoiler @keano77 @19CH98 @Tim Windt @Djurovski @Titan @Marius @chrisje1993 @ElMarcos @dimihuyghe @De Raam @DGremlin @larrie @neva @Mordurette @JoonsterkeBE @DemoN @MNie @Satioz @KayDeManaager @Kyrill Bedankt voor alle reacties, complimenten en likes. @19CH98 Het is niet zo zeer dat specifieke posities over- of onderschat worden. De hoogte van een rating is vooral afhankelijk van de complexiteit van een rol. Daarbij merk ik vooral dat de eenvoudige verdediger (Risicoloze CV) of eenvoudige spitsen (afmaker) veel vaker hoog scoren dan de veel complexere rollen. Vaak is het zo dat hoe meer eigenschappen voor een rol van belang zijn, hoe lager de rating voor die rol. Voor aantal eigenschappen moet je trouwens de essentiële eigenschappen voor 3 tellen en de nuttige eigenschappen als 1. Hoe hoger dat getal dus, hoe lastiger het vaak is om een hoge rating te krijgen. Complexiteit van een rol heeft dus impact op de rating. Je ziet dat de meeste rollen op het middenveld en op doel vaak over meer eigenschappen gaan, waardoor die ratings vaak net iets lager zijn, waardoor zo'n speler best al snel aangezien kan worden als een simpele verdediger of spits, omdat die rollen gewoon veel minder veeleisend zijn. Is dit zo een beetje duidelijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 Gaat erg goed en lekker!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 Verhaal is zeker duidelijk, bedankt voor je uitgebreide reactie. Ben wel benieuwd hoe je dit wilt tegengaan want elf spelers met simpele rollen lijkt mij niet per se een goede tactiek. Ondertussen 2 mooie overwinningen op de rivaal! Als je zo doorgaat is promotie zeker niet onmogelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 Lastig als spelers vanonder je neus weggekaapt worden, maar aan de resultaten in de derby zal het in ieder geval niet gelegen hebben! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 18 november 2023 Auteur Share Geplaatst 18 november 2023 In de vorige update schreef ik dat ik uiterlijk op 1 maart een nieuw contract getekend wilde hebben, omdat mijn contract aan het einde van het seizoen afloopt. Laten we daarom maar eens gaan kijken naar de situatie van 1 maart. We beginnen daarbij bij de sportieve prestaties. Ik durf de prestaties eigenlijk niet te tonen. Ik ben er zelf zo verbaasd over. We hadden een zwaar programma met onder andere een bezoekje van of aan de top 3. Opeens kreeg Jeffers het zich op zijn heupen. Eigenlijk vond ik dat hij niet presteerde en ik dacht zelfs na over de aanschaf van een nieuwe spits. In de eerste 15 wedstrijden onder mijn leiding scoorde hij maar 7 keer. De helft daarvan was ook nog eens vanaf 11 meter. Dat is een veel te laag rendement voor een spits. In januari scoorde hij echter opeens 9 keer in 5 wedstrijden en ook in februari bleven de doelpunten vallen. Het resultaat zijn 9 overwinningen en een gelijkspel in 10 wedstrijden. En waar wij zo'n succesreeks weten te boeken, laten de clubs in de top het juist een beetje afweten. Eastbourne - vorige keer nog eerste - stond nog 12 punten voor. In deze zelfde periode kwamen hun maar tot 5 overwinningen en 2 gelijke spelen. Daarmee lopen we opeens enorm in. Yeovil - vorige keer de nummer 2 - deed het niet heel veel beter met 6 overwinningen en 2 gelijke spelen. En ook de nummer 3 - Torguay - liet wat steekjes vallen. Ook zij kwamen maar tot 6 overwinningen en 2 gelijke spelen. Daarbij moet wel gezegd worden dat Torguay maar 9 wedstrijden speelde. Dat betekent dat zij in deze periode maar 1 keer hebben verloren: Tegen ons. Op 1 januari leek een top 3 klassering daardoor nog ver buiten beeld. Ondertussen is die situatie enorm veranderd. Op 1 maart staan we nog maar 1 punt achter de nummer 2 en 3. De nummer 1 heeft ook maar 3 punten voorsprong. De stand is wel iets vertekent, omdat Torguay - als nummer 2 - een wedstrijd minder heeft gespeeld. Met nog 10 wedstrijden te gaan, durf ik wel te stellen dat een play-off plek zeker is. We hebben namelijk een voorsprong van 18 punten op de nummer 8. Zoveel punten moeten we dus verspillen om de play-off te verspelen. Daar blijft het echter niet bij. Ondertussen kunnen we zelfs gaan dromen over een kampioenschap! Sterker nog: Op basis van de xG tabel zouden we zelfs al eerste moeten staan! Dan rest ons alleen nog 1 vraag: Heeft het bestuur voldaan aan de wens om uiterlijk op 1 maart een nieuw contract aan te bieden? Want die eis heb ik in de vorige update gesteld. Ik moet zeggen dat het een enorm twijfel geval is. Meerdere keren gaf het bestuur aan dat ze het te vroeg vonden om een nieuw contract aan te bieden. Eind februari heb ik nogmaals om een nieuw contract gevraagd. Daarop kwamen ze op 1 maart terug met de boodschap: Ja, je gaat een nieuw contract voorgeschoteld krijgen. Dat contractvoorstel kwam echter niet op 1 maart, maar pas op 2 maart. Op 1 maart heb ik dus nog geen nieuw contract kunnen tekenen, maar de concrete toezegging is er al wel. Hoe gaan we hier mee om? Is dit een situatie waarin het bestuur in blessuretijd nog net voldoet aan de eis om uiterlijk op 1 maart een nieuw contract te tekenen? In dat geval gaan we het contract gewoon verlengen. Of vinden we dat het bestuur echt te laat is, want 1 maart is 1 maart? In dat geval gaan we onze opties overwegen en is een contract verlenging geen zekerheid... Zeggen jullie het maar. Is het bestuur op tijd of zijn ze te laat met het voorstel? Spoiler @keano77 @19CH98 @Tim Windt @Djurovski @Titan @Marius @chrisje1993 @ElMarcos @dimihuyghe @De Raam @DGremlin @larrie @neva @Mordurette @JoonsterkeBE @DemoN @MNie @Satioz @KayDeManaager @Kyrill Bedankt voor alle reacties, complimenten en likes. @19CH98 Ik gebruik de rating vooral om te bepalen wie blijft, wie mag gaan en wie we gaan aantrekken. Ik gebruik het (nog) niet om de tactiek te bepalen. Ik ben gegaan voor een redelijk simpele 4-4-2 tactiek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 Durf niet te tonen? Hoezo, zijn uitstekende resultaten..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 Hele sterke resultaten waardoor je in mijn ogen favoriet bent voor het kampioenschap nu! Wat betreft het contract mogen er wel sterk verbeterde voorwaarden zijn willen ze het vertrouwen een beetje terugwinnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 Wat een reeks! Op een top-drie klassering zou ik nu wel een centje durven zetten. Of dat ook het kampioenschap zal worden is een andere zaak. Je zit wel in een uitstekende flow, maar kan je die ook nog doortrekken tot het einde? Wat betreft die contractverlenging zou ik die ene dag wel door de vingers zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 Dat gaat heerlijk zeg! Zie niet in waarom je niet zou verlengen. Laat ze ook maar een blessuretijdgoal maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dimihuyghe Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 de titel komt dichtbij, hopelijk trek je aan het langste eind. Ik zou bijtekenen hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 Heerlijke resultaten! Die titel komt eraan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 Je bent zeer sterk bezig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 18 november 2023 Auteur Share Geplaatst 18 november 2023 BREAKING NEWS Het contract van Xander Leo Lent is met 1 jaar verlengt. Een salarisverhoging zat er volgens het bestuur echter niet in. Er zijn wel twee clausules toegevoegd aan het bestaande contract: Bij promotie wordt het salaris verhoogd met 50%. Bij degradatie wordt het salaris verlaagd met 35%. We hopen natuurlijk dat er binnenkort sprake gaat zijn van een promotiefeestje. Zeker is dat niet, maar het is wel de doelstelling. Dus de kans is best aannemelijk dat het salaris binnenkort met 50% gaat stijgen. Spoiler @keano77 @19CH98 @Tim Windt @Djurovski @Titan @Marius @chrisje1993 @ElMarcos @dimihuyghe @De Raam @DGremlin @larrie @neva @Mordurette @JoonsterkeBE @DemoN @MNie @Satioz @KayDeManaager @Kyrill Bedankt voor alle reacties, complimenten en likes. @Kyrill Niet durven te tonen kan natuurlijk ook komen omdat ik mezelf zo erg overtroffen heb, het is zoveel beter dan waar ik op gehoopt had Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 In feite is dit gewoon een uitgestelde loonsverhoging van 50%, dan mogen ze inderdaad wel een dagje langer wachten met het aanbieden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 Gefeliciteerd met je nieuwe contract Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 19 november 2023 Auteur Share Geplaatst 19 november 2023 Maart en april zijn de laatste maanden waarin gevoetbald wordt. Mits je natuurlijk geen play-offs hoeft te spelen, want die volgen pas eind april / begin mei. Laten we in deze update eens naar deze serie gaan kijken. Ik kan niets anders dan tevreden zijn Van de 9 wedstrijden wisten wij er 1 niet te winnen, maar zelfs daar hielden we nog een punt aan over. Het is en blijft de Jeffers show. Hoeveel die man aan het scoren is, is niet meer normaal. In februari scoorde hij 8 keer in 6 wedstrijden. Dat is gewoon meer dan 1 doelpunt per wedstrijd. Maar dan heb je nog niet naar zijn prestaties in april gekeken. Ook daarin heeft hij er al 8 gemaakt, terwijl er maar 3 wedstrijden op het programma stonden. Iedere wedstrijd in april heeft hij er 2 of 3 gemaakt. En dan te bedenken dat ik hem eigenlijk in de winterstop wilde gaan vervangen, omdat hij niet presteerde... Bovenin blijft het extreem spannend. Na de 44e speelronde wisten we voor het eerst de koppositie te pakken. Op doelsaldo. Met nog 1 wedstrijd te gaan hebben in theorie nog 4 teams kans op het kampioenschap. Wij staan boven aan met Yeovil. Beide teams staan op 96 punten, maar ons doelsaldo is een stuk beter. Eastbourne Borough is echter nog een zeer gevaarlijke outsider. Als de top 2 verliest en zij winnen, dan worden zij alsnog kampioen. Op papier kan Torquay ook nog kampioen worden, maar dat scenario is wel heel erg onwaarschijnlijk. Zij hebben een achterstand van 3 punten en een veel slechter doelsaldo. In theorie hebben zij dus ook nog wel een kans, maar in de praktijk is die kans toch echt wel 0,0. Er staat ons een spannende slotdag op het programma. de volgende wedstrijden staan op het programma voor de top 4: Tonbridge - St. Albans Dover - Yeovil Braintree - Eastbourne Borough Torquay - Havant & W Doe mee en voorspel de uitkomsten van deze 4 wedstrijden. Spoiler @keano77 @19CH98 @Tim Windt @Djurovski @Titan @Marius @chrisje1993 @ElMarcos @dimihuyghe @De Raam @DGremlin @larrie @neva @Mordurette @JoonsterkeBE @DemoN @MNie @Satioz @KayDeManaager @Kyrill Bedankt voor alle reacties, complimenten en likes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 Fijn dat je nieuw contract hebt, en je doet het geweldig goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dimihuyghe Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 na de uitstekende resultaten van de afgelopen is de titelstrijd nog altijd open. Maar ik denk dat hij voor 99% binnen, want tegen middenmoter Tonbridge verwacht ik niks meer dan een overwinning. Leuk dat je je contract met 1 jaar verlengd hebt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 Met zo'n salarisverhoging kan je moeilijk klagen over die dag dat het bestuur te laat was ... uitstel was geen afstel in dit geval Sportief ben je erin geslaagd de geweldige reeks door te trekken. Dat je nu de koppositie in handen hebt maakt het helemaal af. Hopelijk kan je nu ook het kampioenschap binnen halen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 19 november 2023 Auteur Share Geplaatst 19 november 2023 De ontknoping is zo raar, die wil ik jullie gewoonweg niet langer onthouden. We gaan de vier eerder genoemde wedstrijden minuut voor minuut bespreken om te zien wat er allemaal is gebeurd op de laatste speeldag. Alvast een waarschuwing vooraf: De laatste speeldag verliep totaal anders dan jullie hadden kunnen voorspellen... De vier wedstrijden waarop we focussen zijn de vier wedstrijden die door de top 4 worden gespeeld: Tonbridge - St. Albans Dover - Yeovil Braintree - Eastbourne Borough Torquay - Havant & W 4e minuut Torquay - die toch eigenlijk al geen echte kans meer hebben, komen op achterstand tegen de nummer 9 van de competitie. 19e minuut Tonbridge scoort tegen St. Albans. Daarmee gaat Yeovil virtueel naar de eerste plek en zakken wij naar de tweede plek. 22e minuut Torguay komt weer op gelijke hoogte met haar tegenstander. Dit verandert echter niets aan de top 3. 24e minuut In deze minuut vallen twee doelpunten. Allereerst weten we zelf een doelpunt te scoren. Daarmee pakken we de virtuele eerste plek weer terug. Nog geen 10 seconden later wordt er echter nog een keer gejuicht op de tribune: Yeovil komt namelijk op achterstand en daarmee staat onze grootste concurrent op achterstand. 27e minuut We mogen nog een keer juichen: Onze concurrent staat niet alleen op een achterstand, wij hebben onze achterstand ondertussen omgebogen in een voorsprong: De 1-2 wordt binnen geschoten. Als dit de eindstand wordt, dan zijn we kampioen. 35e minuut We kunnen helaas niet lang genieten van onze voorsprong, want Tonbridge komt alweer op gelijke hoogte. De 2-2 is binnen geschoten. Als Yeovil - dat al achter staat - er niet in slaagt om te winnen, dan zijn we alsnog kampioen. Het blijft echter billenknijpen, omdat we met deze stand afhankelijk zijn van de uitslagen op andere velden. 42e minuut Eastbourne Borough kan zomaar de derde hond worden in de uitdrukking 'als twee honden vechten om 1 been, dan gaat de derde er mee heen'. Zij komen echter ook op achterstand te staan, omdat Braintree de 1-0 maakt. 45+4e minuut Eastbourne Borough stelt orde op zaken door de 1-1 binnen te schieten. 65e minuut Ons rampscenario wordt werkelijkheid: Tonbridge scoort de 3-2, waardoor wij nu op achterstand staan. Doordat Yeovil ook op achterstand staat (nog steeds 0-1) en Eastbourne Borough op een gelijkspel blijft hangen (1-1) behouden we nog wel de virtuele eerste plek. Echter als Yeovil de gelijkmaker maakt of Eastbourne Borough op voorsprong komt, dan moeten wij de virtuele eerste plek gaan afgeven. Het billenknijpen neemt dus alleen maar toe... 84e minuut Torquay komt opnieuw op achterstand, omdat Havant & W de 1-2 binnenschiet. 85e minuut Er wordt opnieuw gescoord in de wedstrijd van Torguay. Zij weten de 2-2 binnen te schieten. Deze wedstrijd heeft alleen geen effect meer op de eerste plek. Fluitsignaal Vervolgens is het wachten geblazen tot alle wedstrijden zijn beëindigt. Er wordt niet meer gescoord. En dat betekent 1 ding: Spoiler Ondanks de nederlaag zijn we alsnog kampioen! Ik sta hier zonder woorden. Ik had zelf met heel veel verschillende scenario's rekening gehouden, maar dit was er eigenlijk geen van. Wie had bedacht dat de gehele top 4 punten zou liggen, waardoor wij alsnog boven zijn komen drijven?! Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo'n knotsgek slot gehad heb van een competitie. Volgens mij ben ik door de spanning ook meteen 10 jaar ouder geworden. Tot het laatste moment kon het nog volledig mis gaan voor ons... Ik heb daarnaast ook nog ander nieuws. De huidige voorzitter wil een stapje terug doen. Geen idee wat dat voor ons gaat betekenen. Afgelopen weken kwamen er echter al wel meerdere nieuwsitems in de media hierover. Qua timing is dat wel enorm kut. Bij het overgeven van het stokje qua voorzitterschap krijg je vaak te maken met een transferembargo. Die komt dan precies rond de tijd dat we ons willen gaan versterken voor het volgende seizoen. Wat een ongunstig moment... En wat soms ook gebeurt: Een nieuw bestuur wil soms een nieuwe manager. Dan is het wel heel leuk dat ik net mijn contract heb verlengt, maar misschien wil het nieuwe bestuur wel van mij af. Dat geeft een hoop onzekerheid voor de toekomst... Spoiler @keano77 @19CH98 @Tim Windt @Djurovski @Titan @Marius @chrisje1993 @ElMarcos @dimihuyghe @De Raam @DGremlin @larrie @neva @Mordurette @JoonsterkeBE @DemoN @MNie @Satioz @KayDeManaager @Kyrill Bedankt voor alle reacties, complimenten en likes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 Proficiat met je contractverlenging! En uiteraard ook proficiat met de titel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten