Vreven Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Hoera! Deze had ik echt niet zien aankomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Dank voor de paar punten weer eens! Jammer genoeg blijven we er wel nog altijd laatste mee staan... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Afscheiding van de eerste twee, maar zelf in ieder geval punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Slecht heel even blij met die 7 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 december 2023 Auteur Share Geplaatst 14 december 2023 Vreven neemt deel met Hongarije en doet dit deze keer met het nummer 'All Away' van de artiest Nouvelle Phenomene. Best een goed nummer dus ik schrik er niet van dat hij momenteel zo goed scoort. Of hij die plaats kan vasthouden zullen we zien, nadat we zijn punten hebben uitgedeeld. Sterren van de kijker: ☆☆☆☆ De punten uit Hongarije (18) @ivago @Fabian. @Urbeto @Djordison @Chiemel @bas huijsmans @xanderoo @KayDeManaager @Laki @Vreven @Tim' @Keko @007mark @bas2204 @Grote Ree @Roprop @Satyr @Kyrill @Badmuts @Rykjvk1 @chrisje1993 @aron24 @Erwin. @Titan @Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 5 uur geleden zei Vreven: Hoera! Deze had ik echt niet zien aankomen. Je krijgt ze de volgende keer ook niet meer, zoals je inmiddels zult begrijpen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 +4, hoppa! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Nu is de winst direct heel ver weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 december 2023 Auteur Share Geplaatst 14 december 2023 Even een rectificatie van de punten van @bas2204 Ik had per ongeluk @KayDeManaager 6 punten gegeven, terwijl die naar @xanderoomoesten gaan. Dat is bij deze officieel rechtgezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Ik ben tevrevie tjnx @Vreven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Had wat meer verwacht van @Vreven maar voldoende om me wel opnieuw op het podium te plaatsen. De kloof met daarboven wordt nu wel erg groot, en gezien wie nog moet jureren is het koffiedik kijken welke kant dit uitgaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Thanks @Vreven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 7 lekkere punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 15 december 2023 Auteur Share Geplaatst 15 december 2023 Mijn mede winnaar van vorige editie is aan de beurt. 007Mark koos deze keer voor Italië met een leuk nummer van FIL BO RIVA genaamd 'Running in Circles'. Het mag geen verrassing zijn dat we hem ook nu in de top drie kunnen terugvinden. Schiet hij met zijn punten in zijn eigen voet? Of valt de schade mee? Sterren van de kijker: ☆☆☆☆ De punten uit Italië (19) @ivago @Fabian. @Urbeto @Djordison @Chiemel @bas huijsmans @xanderoo @KayDeManaager @Laki @Vreven @Tim' @Keko @007mark @bas2204 @Grote Ree @Roprop @Satyr @Kyrill @Badmuts @Rykjvk1 @chrisje1993 @aron24 @Erwin. @Titan @Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 12 punter je bent geweldig @007markthnx Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 Niets verwacht en niets gekregen. Helaas een aantal concurrenten wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 Punten verwacht, niet gekregen. Ik hoop dat Italië degradeert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 Geef toch aardig wat concurrenten de kans om dichterbij te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 We zaken zo langzamerhand af naar de middenmoot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 Twee opeenvolgende podiumplaatsen. Het kan zomaar gebeuren. Dank @007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 Dacht al dat dit in het straatje van Mark zou zijn, ineens in het linkerrijtje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 Mis ik een update, is het precies de update waarin ik 12 punten kreeg. Nog bedankt @Vreven! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 6 uur geleden zei 007mark: Geef toch aardig wat concurrenten de kans om dichterbij te komen. Maar je vergeet de grootste concurrent Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Op 14-12-2023 om 16:49 zei Bogatyr: Even een rectificatie van de punten van @bas2204 Ik had per ongeluk @KayDeManaager 6 punten gegeven, terwijl die naar @xanderoomoesten gaan. Dat is bij deze officieel rechtgezet. Was al aan het zoeken waar mijn 6 punten vandaan kwamen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten