Jump to content

MU Worldvision Song Contest #46

Bogatyr

Recommended Posts

Op 4-12-2023 om 14:03 zei Kyrill:

Natuurlijk is het haalbaar hebben pas 4/26 stem lijstjes gehad hahaahaha ;)

Jij kent duidelijk mijn historie niet op MU Worldvision. Mijn muziekkeuze wordt algemeen gesmaakt hier. Ik heb bijna evenveel punten als 2 vorige edities samen!

Thanks voor de 7 punten @KayDeManaager

Edited by xanderoo
  • Like 2

Ontwerpzondertitel(1).thumb.png.45b9594843f92b07828b255f28fb370a.png.f7c1209dbf8431ba99d6e6b97b23990e.png

Inzending nummer acht alweer. Titan steekt zijn liefde voor de Afrikaanse muziek niet onder stoelen of banken en stuurt bij deze editie opnieuw een song (Indigo Girl) in afkomstig van een Afrikaans land. Met Zuid-Afrika en de artiest Watershed hoopt hij weer meer dan degelijk te scoren. Naar wie gaan de punten uit Kaapstad?

Sterren van de kijker:

☆☆☆

De punten uit Zuid-Afrika (8)

@ivago @Fabian. @Urbeto @Djordison @Chiemel @bas huijsmans @xanderoo @KayDeManaager @Laki @Vreven @Tim' @Keko @007mark @bas2204 @Grote Ree @Roprop @Satyr @Kyrill @Badmuts @Rykjvk1 @chrisje1993 @aron24 @Erwin. @Titan @Djurovski

• Like 1

Ontwerpzondertitel(1).thumb.png.45b9594843f92b07828b255f28fb370a.png.f7c1209dbf8431ba99d6e6b97b23990e.png.2c3e80fb255e038aedad4aa1c127fc68.png

Met Australië hebben we één van de winnaars van vorige editie die aan de beurt is. Ivago stuurt voor het land uit Oceanië de groep Seaside met het nummer 'Sycamore' in. Met een voorlopige derde plaats gaat het dus uitstekend voor de trouwe gediende van dit virtuele spelletje... Naar wie gaan de punten uit the Down Under?

Sterren van de kijker:

☆☆☆☆

De punten uit Australië (9)

@ivago @Fabian. @Urbeto @Djordison @Chiemel @bas huijsmans @xanderoo @KayDeManaager @Laki @Vreven @Tim' @Keko @007mark @bas2204 @Grote Ree @Roprop @Satyr @Kyrill @Badmuts @Rykjvk1 @chrisje1993 @aron24 @Erwin. @Titan @Djurovski

Edited by Bogatyr
  • Like 1

7 uur geleden zei Grote Ree:

Grappig, ik dacht op voorhand oprecht dat Ierland en Griekenland uit de koker van Laki en ivago zouden komen. Blijkt onze Tim gewoon even een ivagootje te doen qua inzending. :mrgy:

Ik begrijp je verwarring. Vandaar ook de volle pot en een dikke merci aan @Tim'

Ondertussen al meer van NewDad beluisterd en dat is me meer dan meegevallen. Één van de beste inzendingen die er ooit zijn geweest al, en een band die aan mijn favorietenlijstje is toegevoegd.

Ik dacht aan @Vreven of eventueel @Bogatyr als inzenders maar die van hun lagen me dit keer minder.

Ook wild van mijn eigen ontdekking dit keer. De stem van de zangeres deed me meteen aan The Sundays denken, een band waar ik eind jaren 80, begin 90 erg mee dweepte

• Like 4