Lensherr Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 Nu die zelfgemaakte faces niet meer werken stopt FM voor mij. Mensen zeggen wel vervang ze met r-200... Maar hier werkt dat niet, dan heb ik geen faces. Ben wel klaar met dit spel op deze manier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 Kijk deze stand Nog 3 potten te gaan, kan 9e of 3e worden... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 (bewerkt) 4 minuten geleden zei Lensherr: Nu die zelfgemaakte faces niet meer werken stopt FM voor mij. Mensen zeggen wel vervang ze met r-200... Maar hier werkt dat niet, dan heb ik geen faces. Ben wel klaar met dit spel op deze manier. Dat is echt balen. Wat bedoel je met R-200? De Kits zijn ook weg .... 30 november 2023 bewerkt door Copywriter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 3 minuten geleden zei Copywriter: Dat is echt balen. Wat bedoel je met R-200? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 Heb hier in de config de 'r-' toegevoegd en dat doet het gewoon Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 9 minuten geleden zei Keko: Heb hier in de config de 'r-' toegevoegd en dat doet het gewoon Bij mij verdwijnen de faces dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 (bewerkt) 10 minuten geleden zei Lensherr: Bij mij verdwijnen de faces dan. Weet je zeker dat alles in de config goed staat? Ik heb al mijn faces onder ID-naam opgeslagen. Per regel moet ik dus 2x de 'r-' toevoegen. Eenmaal voor de ID in FM en eenmaal voor mijn opgeslagen bestand. <record from="r-2002073533" to="graphics/pictures/person/r-2002073533/portrait"/> <record from="r-2002073534" to="graphics/pictures/person/r-2002073534/portrait"/> 30 november 2023 bewerkt door Keko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 Zojuist zei Keko: Weet je zeker dat alles in de config goed staat? Ik heb al mijn faces onder ID-naam opgeslagen. Per regel moet ik dus 2x de 'r-' toevoegen. Eenmaal voor de ID in FM en eenmaal voor mijn opgeslagen bestand. Het werkt. Alleen moest ik het niet 2x in de regel doen maar 1x. Maar toch vind dit echt een nare update Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 3 minuten geleden zei Lensherr: Het werkt. Alleen moest ik het niet 2x in de regel doen maar 1x. Maar toch vind dit echt een nare update Ah ja ik heb ook de namen van de bestanden gewijzigd, daar zit het verschil Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 Bij mij werkt het spel niet meer op mijn Mac na de update. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 5 minuten geleden zei Copywriter: Bij mij werkt het spel niet meer op mijn Mac na de update. Steam al eens opnieuw opgestart? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 11 uur geleden zei Thierryvane: Bij mij lagen er vijf (!) spelers uit door een virus. En dan niet een paar dagen, sommige dik 4-6 weken. Gelukkig hoefde ik op dat moment alleen maar de kwartfinale van de CL te spelen + bekerfinale tegen Ajax. Alle twee de potjes verloren. Ja had ik gisteren toevallig ook nog. Constant naar huis sturen hielp niet. Net 4 dagen gesimuleerd en middenvelder is er alweer voor 8 weken uit... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 4 minuten geleden zei FlyD: Steam al eens opnieuw opgestart? Ja, en spel opnieuw geïnstalleerd, bleef een zwart scherm houden nadat de eerste vier schermen geweest waren. Toen bedacht ik mij dat het misschien kwam door de skin. Ik gebruik de Flut Skin en die heeft aangepaste graphics. Skin verwijdert en het spel werkt weer. Nu maar weer aan de slag om alle fake bestanden te verwijderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
donovan1989 Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 23 uur geleden zei donovan1989: Goedenavond mannen, vraagje ik ben een save begonnen met Alemannia Aachen. Ondertussen in de bundesliga aanbeland, maar mijn 2e team is niet actief in een competitie. Zou dat later nog kunnen dat mijn team instroomt in de regionalliga? Kan ook helemaal geen staf aannemen. Ik hoop dat iemand het antwoord weet. Fijne avond Iemand?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simeone01 Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 7 uur geleden zei Etryn: Wauw, keurig man. Kun je je clubkeus toelichten? Ben zelf ook altijd fan om te starten in Vanarama (north of south). En wat voor tactiek hanteer je? Ben gegaan voor South Shields omdat ze als een van de weinige de status van professioneel hadden. En van de professionele clubs hadden zij het mooiste logo in mijn ogen . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 Pak ik in seizoen twee al de CL met Real Sociedad... hoe dan Citaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 Seizoen 2 wél kampioen. Feestje! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 Als iemand nog een leuke naam weet... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 Violenza. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 Altijd leuk het weekend zo inzetten: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 8 minuten geleden zei neva: Violenza. Vorig jaar domestic violence, nu dit... You scare me sometimes, ouwe reus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 8 minuten geleden zei Nom de Guerre: Als iemand nog een leuke naam weet... The Horns (vanwege de aanvallende beweging) of The Pyramid (2-3-5 in B+) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 (bewerkt) 1 uur geleden zei Nom de Guerre: Als iemand nog een leuke naam weet... Neptunus, vernoemd naar de God weliswaar. Met zijn drietand. 30 november 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 1 uur geleden zei Nom de Guerre: Als iemand nog een leuke naam weet... Fc Durum Dunner Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 1 uur geleden zei Nom de Guerre: Als iemand nog een leuke naam weet... Narrow Dagger Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten