Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei Lensherr:

Nu die zelfgemaakte faces niet meer werken stopt FM voor mij. Mensen zeggen wel vervang ze met r-200... Maar hier werkt dat niet, dan heb ik geen faces. Ben wel klaar met dit spel op deze manier.

Dat is echt balen. Wat bedoel je met R-200?

De Kits zijn ook weg .... 

bewerkt door Copywriter
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Lensherr:

Bij mij verdwijnen de faces dan.

image.png.611f31a50538a7eac61613dd4c8313d1.png

Weet je zeker dat alles in de config goed staat?

Ik heb al mijn faces onder ID-naam opgeslagen. Per regel moet ik dus 2x de 'r-' toevoegen. Eenmaal voor de ID in FM en eenmaal voor mijn opgeslagen bestand.

<record from="r-2002073533" to="graphics/pictures/person/r-2002073533/portrait"/>
        <record from="r-2002073534" to="graphics/pictures/person/r-2002073534/portrait"/>

bewerkt door Keko
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Keko:

Weet je zeker dat alles in de config goed staat?

Ik heb al mijn faces onder ID-naam opgeslagen. Per regel moet ik dus 2x de 'r-' toevoegen. Eenmaal voor de ID in FM en eenmaal voor mijn opgeslagen bestand.

Het werkt. Alleen moest ik het niet 2x in de regel doen maar 1x. Maar toch vind dit echt een nare update

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Thierryvane:

Bij mij lagen er vijf (!) spelers uit door een virus. En dan niet een paar dagen, sommige dik 4-6 weken. Gelukkig hoefde ik op dat moment alleen maar de kwartfinale van de CL te spelen + bekerfinale tegen Ajax. Alle twee de potjes verloren.

Ja had ik gisteren toevallig ook nog. Constant naar huis sturen hielp niet. Net 4 dagen gesimuleerd en middenvelder is er alweer voor 8 weken uit...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei FlyD:

Steam al eens opnieuw opgestart?

Ja, en spel opnieuw geïnstalleerd, bleef een zwart scherm houden nadat de eerste vier schermen geweest waren. 

Toen bedacht ik mij dat het misschien kwam door de skin. Ik gebruik de Flut Skin en die heeft aangepaste graphics. 

Skin verwijdert en het spel werkt weer. 

Nu maar weer aan de slag om alle fake bestanden te verwijderen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei donovan1989:

Goedenavond mannen, vraagje ik ben een save begonnen met Alemannia Aachen. Ondertussen in de bundesliga aanbeland, maar mijn 2e team is niet actief in een competitie. Zou dat later nog kunnen dat mijn team instroomt in de regionalliga? Kan ook helemaal geen staf aannemen. Ik hoop dat iemand het antwoord weet. Fijne avond 

Iemand??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Etryn:

Wauw, keurig man.

Kun je je clubkeus toelichten? Ben zelf ook altijd fan om te starten in Vanarama (north of south).

En wat voor tactiek hanteer je?

Ben gegaan voor South Shields omdat ze  als een van de weinige de status van professioneel hadden. En van de professionele clubs hadden zij het mooiste logo in mijn ogen :checkit:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites