FMNOOB Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 (bewerkt) Veel sterkte aan diegene die de fysieke versie de komende dagen gaan halen bij de lokale gameshop. Beloofd weer een drukke boel te worden! 6 november 2023 bewerkt door FMNOOB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Voor mij is het wachten op een bestand waarmee het huidige CL format hetzelfde blijft vanaf 2024 en dan kan ik eindelijk aan de bak met FC Eindhoven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanderus Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 11 uur geleden zei Brackie: Eerste seizoen met Anderlecht zit erop. Na derde te zijn geëindigd in de reguliere competitie, zijn we in de playoffs op de voorlaatste speeldag nog naar de kop gesprongen om na een nerveuze laatste speeldag kampioen te worden! Met dank aan Dolberg (27g, 4a) en Hazard (10g, 16a)! Rechtstreeks naar de CL. Heel belangrijk voor de dramatische financiële toestand. Klinkt herkenbaar. Wat een idee ook om een club als RSCA 30milj te laten afbetalen op 1 seizoen. De tv-gelden van de competitie, wat winst op transfers, wat inbreng van het bestuur, besparen op lonen en het geld van de cl zorgt ervoor dat de -50milj nu nog -5milj is en dat de maandelijkse verliezen beperkt zijn. Ik heb de kern voor het tweede seizoen afgeslankt maar kwaliteit verhoogt doch resulteert dat niet in goede resultaten. De tegenstander speelt heel verdedigend en countert. Daar heb ik het lastig mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Oef. Zelf vanaf speelronde 25 ingestroomd vanaf een 16e plaats. Prima werk geleverd. Maar kijk eens bovenaan, hoe spannend was dat zeg.. Kawasaki had 3 wedstrijden voor het einde nog 5 punten voorsprong. Zelf rest ons nog een bekerfinale. Ook spannend! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 prima 1e seizoen gedraaid, waar we op de laatste speeldag nog even Champions League voetbal binnenslepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 10 minuten geleden zei Oerlie: prima 1e seizoen gedraaid, waar we op de laatste speeldag nog even Champions League voetbal binnenslepen. Lekker bezig. En mooie club! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brackie Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 1 uur geleden zei Sanderus: Klinkt herkenbaar. Wat een idee ook om een club als RSCA 30milj te laten afbetalen op 1 seizoen. De tv-gelden van de competitie, wat winst op transfers, wat inbreng van het bestuur, besparen op lonen en het geld van de cl zorgt ervoor dat de -50milj nu nog -5milj is en dat de maandelijkse verliezen beperkt zijn. Ik heb de kern voor het tweede seizoen afgeslankt maar kwaliteit verhoogt doch resulteert dat niet in goede resultaten. De tegenstander speelt heel verdedigend en countert. Daar heb ik het lastig mee. Ik heb Vertonghen nog verkocht in de wintermercato en Schmeichel vertrekt naar Kopenhagen. Samen met het einde van de uitleenbeurten van Augustinsson en Delaney zijn dat al vier zware contracten die verdwijnen. Nu een kwestie van de kern inderdaad kwalitatief wat sterker te zetten en tegelijkertijd te versmallen. Ik kreeg ook veel goals binnen op de counter. De balans is soms moeilijk te vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brackie Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 In other news, Man Utd wint de Champions League in mijn game. Die spelers blijven dus gigantisch overrated. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Kampioen worden op bezoek bij de aartsrivaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Hier ook de rivaal verslagen, met dezelfde cijfers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etryn Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Vanavond kan dan fm24 écht beginnen. Klopt het dat we dan, om met instant result te willen spelen én echte namen/ logo's, het volgende moeten doen: - 1x het spel starten. - Daarna een skin downloaden en in goede map/ route zetten (voor instant result); - fake names file verwijderen (voor o.a. selectie Duitsland); - dan nog een logo pack downloaden (voor logo's als Man Utd, Liverpool, Barca, Real, Juve, etc.) - eventueel nog face pack om ook een gezicht van Virgil, C Ronaldo, Messi, etc. te krijgen. Kloppen deze handelingen/ volgorde ook? Of is de laatste tegenwoordig al niet echt meer nodig en volstaan de andere punten? bvd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 5 minuten geleden zei Etryn: Vanavond kan dan fm24 écht beginnen. Klopt het dat we dan, om met instant result te willen spelen én echte namen/ logo's, het volgende moeten doen: - 1x het spel starten. - Daarna een skin downloaden en in goede map/ route zetten (voor instant result); - fake names file verwijderen (voor o.a. selectie Duitsland); - dan nog een logo pack downloaden (voor logo's als Man Utd, Liverpool, Barca, Real, Juve, etc.) - eventueel nog face pack om ook een gezicht van Virgil, C Ronaldo, Messi, etc. te krijgen. Kloppen deze handelingen/ volgorde ook? Of is de laatste tegenwoordig al niet echt meer nodig en volstaan de andere punten? bvd Skin kan je nu al downloaden hoor, ik hen gewoon de base skin met instant result gedownload. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 2 uur geleden zei Brackie: In other news, Man Utd wint de Champions League in mijn game. Die spelers blijven dus gigantisch overrated. Is Engeland en de premier League niet altijd een beetje overrated? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 13 minuten geleden zei Etryn: - dan nog een logo pack downloaden (voor logo's als Man Utd, Liverpool, Barca, Real, Juve, etc.) Je kunt ook gewoon een oud pack meenemen. Ik had voor FM22 een pack gedownload en die gebruik ik nu in FM24. Kan gewoon.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etryn Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 7 minuten geleden zei Mordurette: Skin kan je nu al downloaden hoor, ik hen gewoon de base skin met instant result gedownload. Wat is het verschil met de base skin met instant result (waar vind je die) en de Dark Polish FM24 Skin v1.05 welke hier eerder genoemd werd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pallieterC Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Net fm 24 aangekregen. Maar ik kan het niet installeren m. Iemand nog deze problemen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etryn Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 4 minuten geleden zei MisterX: Je kunt ook gewoon een oud pack meenemen. Ik had voor FM22 een pack gedownload en die gebruik ik nu in FM24. Kan gewoon.. Ja, dat had ik gelezen. Maar zo enorm ben ik niet thuis daarin. Heb dat bij andere edities wel eens gedaan, maar zal me nu toch maar weer moeten buigen over nieuwe packs. Zodoende zoek ik wat hulp/ bevestiging dat die stappen volstaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Zojuist zei pallieterC: Net fm 24 aangekregen. Maar ik kan het niet installeren m. Iemand nog deze problemen? Zal pas vanaf 17:00 uur kunnen dan is de officiële release. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 (bewerkt) Weet iemand iets over de juiste promotieregels vanuit de Nederlandse Beloftencompetitie? Staan die goed in FM24? Is het dus mogelijk om met Jong Feyenoord uiteindelijk te promoveren naar de KKD? Of is het echt nodig om dit via de editor te doen? Is namelijk toch een beetje cheaten, maar ben van mening dat het wel heel chill is om je talenten ervaring op te laten doen in die KKD haha. 6 november 2023 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 19 minuten geleden zei Etryn: Ja, dat had ik gelezen. Maar zo enorm ben ik niet thuis daarin. Heb dat bij andere edities wel eens gedaan, maar zal me nu toch maar weer moeten buigen over nieuwe packs. Zodoende zoek ik wat hulp/ bevestiging dat die stappen volstaan. Alleen data updates moet je echt voorafgaand een nieuwe game downloaden. Dus de dingen tegen fake names etc. Grafische dingen zoals skins, logos en facepacks kunnen op ieder gewenst moment, ook als je al gestart bent met een game. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 9 minuten geleden zei 007mark: Weet iemand iets over de juiste promotieregels vanuit de Nederlandse Beloftencompetitie? Staan die goed in FM24? Is het dus mogelijk om met Jong Feyenoord uiteindelijk te promoveren naar de KKD? Of is het echt nodig om dit via de editor te doen? Is namelijk toch een beetje cheaten, maar ben van mening dat het wel heel chill is om je talenten ervaring op te laten doen in die KKD haha. Volgens mij niet. Bij mij was Jong PSV gedegradeerd in seizoen 1 en vervangen door Jong Sparta. Daarna was er geen wisseling meer. Staat ook niks bij de competitieregels van de reserves. Misschien dat iemand anders wel een verschil heeft gezien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etryn Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 6 minuten geleden zei MisterX: Alleen data updates moet je echt voorafgaand een nieuwe game downloaden. Dus de dingen tegen fake names etc. Grafische dingen zoals skins, logos en facepacks kunnen op ieder gewenst moment, ook als je al gestart bent met een game. Bedankt. En met fake names dan volstaat dit? : https://manutd.nl/stappenplan-nationale-teams-duitsland-en-japan-speelbaar-maken/ Of zijn er nog meer dingen die je adviseert vooraf? En klopt het dat in fm24 (dus geen aangepaste skins packs oid) de logo's ontbreken van Barca, Man utd, etc? Of is dat al niet meer zo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Ik ben me aan het voorbereiden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 15 minuten geleden zei FMNOOB: Volgens mij niet. Bij mij was Jong PSV gedegradeerd in seizoen 1 en vervangen door Jong Sparta. Daarna was er geen wisseling meer. Staat ook niks bij de competitieregels van de reserves. Misschien dat iemand anders wel een verschil heeft gezien? Zo'n wisseling is an sich al goed nieuws. Maar hopelijk is dat dan inderdaad niet alleen tussen de KKD en 2e Divisie, maar dat ook doorloopt met de Beloftencompetitie. Zou ergens wel mooi zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 9 minuten geleden zei Etryn: Bedankt. En met fake names dan volstaat dit? : https://manutd.nl/stappenplan-nationale-teams-duitsland-en-japan-speelbaar-maken/ Of zijn er nog meer dingen die je adviseert vooraf? En klopt het dat in fm24 (dus geen aangepaste skins packs oid) de logo's ontbreken van Barca, Man utd, etc? Of is dat al niet meer zo? Deze ook doen: https://www.fmscout.com/a-fm24-real-names-license-fix.html Logo's ontbreken inderdaad i.v.m. licenties. Gewoon een logo-pack downloaden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten