ReneLeBlanc Geplaatst Dinsdag at 07:20 Share Geplaatst Dinsdag at 07:20 1 minuut geleden zei Titan: Beetje vertekend beeld slechts. Haha hier moest ik dus echt even goed voor kijken om te begrijpen wat hier nou aan de hand was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst Dinsdag at 08:55 Share Geplaatst Dinsdag at 08:55 Wat een talenten heeft az. Ben benieuwd hoe ze zich ontwikkelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst Dinsdag at 12:59 Share Geplaatst Dinsdag at 12:59 (bewerkt) Ondertussen in de bestuurskamer van RC Lens aan het begin van het seizoen 2027-2028: "Bonjour monsieurs et madame!" "Zoals jullie weten zijn de vooruitzichten best goed" "Maar de selectie kan wel een impuls gebruiken! Nu loopt er bij Feyenoord een wonderkind rond die wel speeltijd nodig heeft en op meerdere posities uit de voeten kan. Toevallig zijn dat nou net de plekken waar wij wel iemand missen, dus dat zou perfect zijn!" ...... ...... .... "Maar Joseph, we hebben helemaal geen geld? We hebben ons nog niet eens gekwalificeerd voor het hoofdtoernooi van de conference league! We moeten nog 2 rondes spelen voordat we überhaupt zeker zijn van de groepsfase. Waarom zou Feyenoord 1 van hun beste Nederlandse talenten aan ons uitlenen?" .... "We beloven 1.3 miljoen; 400K als we de beker winnen en 900K als we de Conference League winnen! " .... "Maar we hebben ons nog niets eens gekwalificeerd voor het hoofdtoernooi van de conference league....? En we hebben nog NOOIT een prijs in Europees voetbal gewonnen.....? En de laatste keer dat we de beker wonnen was in 1998..... Daarvoor 1975 en 1948.... We winnen hooguit 1x in de 30 jaar de cup...?" "Exact." Alle bestuursleden in de bestuurskamer van RC Lens: Spoiler Vrijdag at 14:59 bewerkt door Rrrood Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst Dinsdag at 13:12 Share Geplaatst Dinsdag at 13:12 13 minuten geleden zei Rrrood: "We beloven 1.5 miljoen; 400K als we de beker winnen en 900K als we de Conference League winnen! " Lees deze nog eens rustig terug Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst Dinsdag at 13:21 Share Geplaatst Dinsdag at 13:21 8 minuten geleden zei neva: Lees deze nog eens rustig terug thnx Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst Dinsdag at 13:26 Share Geplaatst Dinsdag at 13:26 4 minuten geleden zei Rrrood: thnx Wel een leuk verhaal verder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst Dinsdag at 13:43 Share Geplaatst Dinsdag at 13:43 Ik ben in mijn Hexagon-challenge overgestapt naar de MLS. Wat een ellende al die contracttypen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst Dinsdag at 16:48 Share Geplaatst Dinsdag at 16:48 Schermopname 2024-12-17 174743.mp4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst Dinsdag at 17:49 Share Geplaatst Dinsdag at 17:49 4 uur geleden zei PJHoutman: Ik ben in mijn Hexagon-challenge overgestapt naar de MLS. Wat een ellende al die contracttypen Ja, dat is vaak wel even puzzelen. Uiteindelijk wel leuk hoor, als je het onder de knie hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst Dinsdag at 18:43 Share Geplaatst Dinsdag at 18:43 Leuke start van die SAF challenge. Meteen 3 blessures waarvan Doherty meteen 3 maanden out. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst Dinsdag at 21:59 Share Geplaatst Dinsdag at 21:59 Meh, had gehoopt op wat meer stoeltjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst Dinsdag at 22:33 Share Geplaatst Dinsdag at 22:33 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst Woensdag at 10:40 Share Geplaatst Woensdag at 10:40 Mochten we winnen vrees ik alsnog dat we een punt te kort gaan komen voor een top zes notering. Onderin is het ook lekker spannend voor de laatste degradatie spot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst Woensdag at 11:59 Share Geplaatst Woensdag at 11:59 Klaar met de hexagon voor clubteams, landenteam gaat nog een tijdje duren. Om me weer een tijdje bezig te houden ben ik maar naar het vijfde niveau van Zweden gegaan. Geen idee met welk doel: youth only, simpele LLM, hopen op een stadionnetje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst Woensdag at 18:44 Share Geplaatst Woensdag at 18:44 Maar weer eens een game gestart, Hertha BSC is het geworden. Kijken of ik er iets moois van kan maken. Voor als nog gaat het lekker. Niemand gehaald of verkocht. Wel een mooie tactiek gemaakt die lijkt te werken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst Woensdag at 19:34 Share Geplaatst Woensdag at 19:34 Laatste wedstrijd van het seizoen gespeeld tegen PSV... (wel hulp met de rode kaart) En dat geeft de volgende eindstand. Weet niet of het heel wijs is om al Europa in te gaan, met bijna geen transferbudget. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roeliho Geplaatst Woensdag at 19:46 Share Geplaatst Woensdag at 19:46 Tweede plek en de beker winst in het debuutseizoen op het hoogste niveau. Nu maar snel versterkingen gaan zoeken voor de Champions League met een budget van 195K... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst Woensdag at 20:01 Share Geplaatst Woensdag at 20:01 @Nom de Guerre zag jou tactiek voorbij komen met een Libero dus dacht ga er ook maar is aan geloven. Had ook wel de perfecte jongen al onder contract staan zeg maar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst Woensdag at 20:13 Share Geplaatst Woensdag at 20:13 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst Woensdag at 20:28 Share Geplaatst Woensdag at 20:28 Op 17-12-2024 om 17:48 zei Titan: Schermopname 2024-12-17 174743.mp4 2.68 MB · 0 downloads Die flapdrol van het gifje had geel gegeven voor schwalbe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst Woensdag at 22:02 Share Geplaatst Woensdag at 22:02 Het heeft even geduurd maar eindelijk een prijsje te pakken met Academico de Coimbra. Pff het is allemaal nog redelijk wisselvallig en met inmiddels 5 topclubs in de competitie worden foutjes afgestraft. De Taça de Portugal is in ieder geval voor ons Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst Donderdag at 15:23 Share Geplaatst Donderdag at 15:23 Mensen met een goeie tactiek om met 2 spitsen te spelen? Liefst een beetje realistisch met een idee achter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst Donderdag at 15:36 Share Geplaatst Donderdag at 15:36 12 minuten geleden zei Steels: Mensen met een goeie tactiek om met 2 spitsen te spelen? Liefst een beetje realistisch met een idee achter Ga je met Anderlecht beginnen? Ik zit er momenteel sterk aan te twijfelen om ergens in Bosnië te beginnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst Donderdag at 15:50 Share Geplaatst Donderdag at 15:50 14 minuten geleden zei Lensherr: Ga je met Anderlecht beginnen? Ik zit er momenteel sterk aan te twijfelen om ergens in Bosnië te beginnen Yes,maar ik zit nog wa te experimenteren met tactieken, maar vind niet echt iets waar ik tevreden van ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst Donderdag at 16:12 Share Geplaatst Donderdag at 16:12 PSG haat me Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten