MR-Badger Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 10 uur geleden zei La Pulga: Hebben jullie trouwens ook het gevoel dat je sneller door een seizoen heen ga dan voorheen? Ja het lijkt veel vlotter te spelen dan de vorige edities Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMMSTR Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 ben net begonnen bij de beta 1 dag voor de full release maar kon niet meer wachten :p iemand enig idee hoe ik men scouts vraag hoe ik de volgende tegenstander voortdurend scout? ik vind dit namelijk nergens meer terug. of is dit niet meer belangriijk ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vlietje Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 Worden de bugs enzo allemaal ook gefixt op je game van de beta of moet je daarvoor een nieuwe game starten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 1 minuut geleden zei vlietje: Worden de bugs enzo allemaal ook gefixt op je game van de beta of moet je daarvoor een nieuwe game starten? Is afhankelijk van de grootte van de bug meen ik. Soms is het nodig een nieuwe save te starten, dit word echter zo vaak als mogelijk geprobeerd te voorkomen, zodat de bugs in je huidige save ook opgelost zijn. 100% garantie heb je echter nooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 13 minuten geleden zei vlietje: Worden de bugs enzo allemaal ook gefixt op je game van de beta of moet je daarvoor een nieuwe game starten? Normaal gesproken zijn patches (incl. de full release) save game compatibel. Dus je kunt wel gewoon door gaan. Als het gaat om bugs van ontbrekende spelers of staf, dan is dat niet meer te fixen. Maar bugs in bv de ME worden gewoon gefixed in je save die gestart is met de beta. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse2012 Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 De selectie voor het 2e seizoen is vrij krap. Manhoef wil ook nog vertrekken, dus het wordt er niet beter op. Kan ook geen enkele geschikte speler vinden die het niveau aan zou kunnen en degene die het niveau wel aan zouden kunnen zijn veel te duur. Iemand nog suggesties? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 helaas een stuk sneller dan verwacht/gehoopt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FCGPeter Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 Doelpuntrijke seizoensstart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 Nu al zin in! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 2 uur geleden zei MisterX: Ik ben ook een beetje op zoek naar ervaringen. Die staat er niet. Soms wordt iets aangeprezen als iets groots, naar blijkt het enorm tegen te vallen. Dan denk ik bijvoorbeeld aan dynamic youth rating een paar jaar geleden. Dat klonk heel leuk, maar stelde achteraf niet echt iets voor. Dat soort ervaringen lees je niet in die lijstjes. SI is er gewoon eerlijk over dat je van nieuwe features niet altijd direct moet verwachten dat ze precies naar behoren werken en dat het eigenlijk nog een soort van testfase is. Vaak werken de nieuwe features van de versie ervoor in de nieuwe versie een stuk beter omdat er dan een jaar mee gespeeld en getest is wat dan weer mee genomen kan worden voor de nieuwe versie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 1 uur geleden zei Vitesse2012: De selectie voor het 2e seizoen is vrij krap. Manhoef wil ook nog vertrekken, dus het wordt er niet beter op. Kan ook geen enkele geschikte speler vinden die het niveau aan zou kunnen en degene die het niveau wel aan zouden kunnen zijn veel te duur. Iemand nog suggesties? Een paar talenten die misschien nu nog te kort komen, maar over een paar jaar wel in de basis kunnen komen te staan? Via invalbeurten kunnen ze dan al aan hun speeltijd komen. 20 minuten geleden zei bas huijsmans: SI is er gewoon eerlijk over dat je van nieuwe features niet altijd direct moet verwachten dat ze precies naar behoren werken en dat het eigenlijk nog een soort van testfase is. Vaak werken de nieuwe features van de versie ervoor in de nieuwe versie een stuk beter omdat er dan een jaar mee gespeeld en getest is wat dan weer mee genomen kan worden voor de nieuwe versie. Daarom ben ik dus juist op zoek naar ervaringen hoe FM24 beter is dan FM22 dan puur en alleen de lijstjes met aanpassingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SantiagoMunez Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 1 uur geleden zei FCGPeter: Doelpuntrijke seizoensstart Wie manage je? Heb in FM22 een lange save in Schotland gehad. Aanrader! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 Na gister de Copa Libertadores te hebben gekeken maar met Boca beginnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 4 uur geleden zei Jotew: Het is qua nieuwe features etc. toch geen probleem een save te starten in FM23, en deze mee te nemen naar FM24.? Of moet je dan nog ergens rekening mee houden? Dit i.v.m. lower league file germany + realism pack van Davincid, die blijven dan toch gewoon werkend als in FM23? Voor FM24 zal het nog wel even duren voor deze bestanden weer zo optimaal mogelijk zijn namelijk. Je kan inderdaad in FM23 een save starten met een custom database en deze dan laden in FM24. Enige is dat je niet met de huidige selecties zal starten en dat er sommige nieuwe talenten niet in jouw spel zullen zitten. Wel een goede reden zodat je nu al met jouw save kan starten ipv nog even wachten op een goede, nieuwe custom file. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 Jongens ik werk momenteel nog met Windows XP, kan iemand mij alle nieuwe functies van Windows 11 t.o.v. Windows XP uitleggen? En graag met datums van wanneer het geïmplementeerd is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 9 minuten geleden zei joostmakaay: Jongens ik werk momenteel nog met Windows XP, kan iemand mij alle nieuwe functies van Windows 11 t.o.v. Windows XP uitleggen? En graag met datums van wanneer het geïmplementeerd is. Ik werk nog met floppies en MS-DOS, dus ik kan je niet helpen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 Ben bang dat het kampioenschap er niet in zit dit jaar, laatste wedstrijd is nog wel tegen elkaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FCGPeter Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 2 uur geleden zei SantiagoMunez: Wie manage je? Heb in FM22 een lange save in Schotland gehad. Aanrader! Ben met de Journeyman challenge bezig. Ben aanbeland bij Kilmarnock en vorig jaar gepromoveerd uit de championship. Nu door geldgebrek het toch wel wat lastig in de SPL. Wel lastig met de financiële middelen en de werkvergunningen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 (bewerkt) Spoiler Voor het eerst in de geschiedenis zijn ALLE 5 clubs in Europa actief!!!! Dit moet HET jaar worden dat we heel veel punten gaan pakken Voor het eerst in de geschiedenis hadden we alle 5 clubs in de groepsfase in Europa. Dat is te zien op de coëfficiëntenlijst! 11,100 punten hebben we alleen in de groepsfase al bij elkaar gespeeld en daarbij hebben ook nog eens 4 van de 5 clubs overwinterd in Europa 5 november 2023 bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 (bewerkt) It's gonna happen Misschien krijgt de staf dan toch nog een kerstcadeau 5 november 2023 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 3 uur geleden zei MisterX: Ik werk nog met floppies en MS-DOS, dus ik kan je niet helpen ik wil je mijn telraam wel lenen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 Kan iemand mij vertellen wat nu precies het verschil is tussen de volgende rollen: Naar binnen komende vleugelverdediger Naar binnenkomende vleugelverdediger Op een spatie na zijn de namen van de rollen exact hetzelfde. Is dat niet een beetje erg verwarrend?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 14 minuten geleden zei MisterX: Kan iemand mij vertellen wat nu precies het verschil is tussen de volgende rollen: Naar binnen komende vleugelverdediger Naar binnenkomende vleugelverdediger Op een spatie na zijn de namen van de rollen exact hetzelfde. Is dat niet een beetje erg verwarrend?! Is volgens mij vooral een vertaalding vanuit het Engels waar het inverted Fullback en inverted Wingback is. De ene is echt een pure verdediger á la Nathan Aké bij Man City als hij linksback staat terwijl de ander meer Phillip Lahm onder Guardiola bij Bayern was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 Daarom; gewoon in het Engels spelen. Dat scheelt heel veel tenenkrommende vertalingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 2 minuten geleden zei Niejo101: Daarom; gewoon in het Engels spelen. Dat scheelt heel veel tenenkrommende vertalingen. Dan staat de eigenschappen opeens allemaal door elkaar t.o.v. wat ik gewend ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten