Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

Wacht maar tot je team beter wordt, @MisterX, dan ga je moeten betalen :D .

Hier het tweede seizoen afgerond. Helaas niet kunnen winnen bij de traditionele top 3. Feyenoord was buitencategorie. Verder op de laatste speelronde gewonnen van Twente, waardoor de Tukkers degradeerden. Klaar met de beta wat mij betreft.

image.thumb.png.53fe3cb440f7616660d00100c29a9cce.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 november en de nummer 19 in de Premier League. Dat kan maar 1 ding betekenen. Een SAF challenge om de beta nog even vol mee te spelen en als side save op de langere termijn. Sinisterra, Senesi, Kerkez en Kluivert dus wel een paar leuke spelers in de selectie. Eens kijken waar dit ons kan brengen.

image.thumb.png.223dea7c8c6444adfd82b46ad3a9eb2d.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei MisterX:

Lol, ik ben er achter gekomen dat ik heel veel speler voor 0% vergoeding kan huren die gewoon een toegevoegde waarde zijn voor het team. Ik heb al 6 huurspelers ondertussen en ik betaal niets voor ze 

Zeker richting het einde van de transferdeadline, worden ze alleen maar goedkoper.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei MisterX:

Goedkoper dan gratis?! Hoe krijg je geld toe om spelers te huren?! :cheer:

Ah, ik was even vergeten tegen wie ik het had. Sodeknetters, wat ben jij bijdehand :t:

Ik bedoel dat er dan alleen maar meer spelers gratis worden, want spelers waar nu nog geld voor gevraagd wordt worden vaak dan goedkoper of zelfs gratis. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou iemand die al een aantal seizoenen verder is de selecties van Feyenoord, PSV en Ajax willen delen wanneer deze door de computer bestuurd worden?

Benieuwd hoe de aankopen zijn en of dat eens een beetje realistisch is. Anders weer wachten op Daveincid z’n pack.

bewerkt door MarcFR
Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.f1f39a508374eb808a1a6294b24cb300.png

Hoppa! Voorheen 2x gewonnen door Bellingham. Er is gelijk interesse vanuit Saudi Arabië. 

Maaaar hij zit nu eigenlijk zelfs op de bank, een man met deze naam MOET ik hebben, door hem nu tevreden te houden hoop ik hem dalijk te kopen voor 9.2 miljoen:

image.thumb.png.ce7e6889d2ae6ac17160261f27394ee0.png 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei MetalMichael:

Is er al een records topic?

image.png.b13f1a745fa362ab4ca12f721e6d09d1.png

Sowieso niet tijdens de Bèta.

Daarnaast misschien nog even met elkaar overleggen of savegames vanuit FM23 wel mee mogen doen met de nieuwe records? Aangezien men daar al vaak veel verder is dan de nieuwste versie en sommige records dan al gelijk bijna niet meer verbroken kunnen worden (denk aan uitslagen van 30-0 of zoiets).

Ik ben voorstander om dit niet te doen, gun iedereen weer evenveel kans vanaf nul.

@Fantasy @neva @Bogatyr en uiteraard anderen, laat maar weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites