MisterX Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 Lol, ik ben er achter gekomen dat ik heel veel speler voor 0% vergoeding kan huren die gewoon een toegevoegde waarde zijn voor het team. Ik heb al 6 huurspelers ondertussen en ik betaal niets voor ze Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 Wacht maar tot je team beter wordt, @MisterX, dan ga je moeten betalen . Hier het tweede seizoen afgerond. Helaas niet kunnen winnen bij de traditionele top 3. Feyenoord was buitencategorie. Verder op de laatste speelronde gewonnen van Twente, waardoor de Tukkers degradeerden. Klaar met de beta wat mij betreft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 10 minuten geleden zei dvsermelo: Ook in Instabul is het koud in maart op de platte kar hoor.. Ongeslagen kampioen, met veel monsterscores. Ik verwacht een uitgebreid topic in het tactieken gedeelte na al dat showboaten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 1 minuut geleden zei Titan: Klaar met de beta wat mij betreft. Of je brengt Twente nog weer even terug? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 Zojuist zei De Raam: Of je brengt Twente nog weer even terug? Er zijn grenzen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 (bewerkt) 7 minuten geleden zei Titan: Er zijn grenzen. Nu al stoppen met spelen is er daar één van Of je begint vast aan je novelle @Titan 30 oktober 2023 bewerkt door De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 5 minuten geleden zei De Raam: Of je begint vast aan je novelle @Titan Heb jij telepathische gaven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 6 november en de nummer 19 in de Premier League. Dat kan maar 1 ding betekenen. Een SAF challenge om de beta nog even vol mee te spelen en als side save op de langere termijn. Sinisterra, Senesi, Kerkez en Kluivert dus wel een paar leuke spelers in de selectie. Eens kijken waar dit ons kan brengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 14 minuten geleden zei Titan: Wacht maar tot je team beter wordt, @MisterX, dan ga je moeten betalen . Dan heb ik daar waarschijnlijk ook wel doekoe voor Ik moet het nu ook hebben van een salarisbudget van 8.5k per maand... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 5 minuten geleden zei Titan: Heb jij telepathische gaven? Onder andere... Omdat ik natuurlijk al wist dat je dit ging vragen, heb ik even een screenshot gemaakt Wel de enige goede reden om te stoppen met de beta trouwens! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 43 minuten geleden zei MisterX: Lol, ik ben er achter gekomen dat ik heel veel speler voor 0% vergoeding kan huren die gewoon een toegevoegde waarde zijn voor het team. Ik heb al 6 huurspelers ondertussen en ik betaal niets voor ze Zeker richting het einde van de transferdeadline, worden ze alleen maar goedkoper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 2 minuten geleden zei neva: Zeker richting het einde van de transferdeadline, worden ze alleen maar goedkoper. Goedkoper dan gratis?! Hoe krijg je geld toe om spelers te huren?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 Zojuist zei MisterX: Goedkoper dan gratis?! Hoe krijg je geld toe om spelers te huren?! Ah, ik was even vergeten tegen wie ik het had. Sodeknetters, wat ben jij bijdehand Ik bedoel dat er dan alleen maar meer spelers gratis worden, want spelers waar nu nog geld voor gevraagd wordt worden vaak dan goedkoper of zelfs gratis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 (bewerkt) Zou iemand die al een aantal seizoenen verder is de selecties van Feyenoord, PSV en Ajax willen delen wanneer deze door de computer bestuurd worden? Benieuwd hoe de aankopen zijn en of dat eens een beetje realistisch is. Anders weer wachten op Daveincid z’n pack. 30 oktober 2023 bewerkt door MarcFR Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 Is er al een records topic? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 8 minuten geleden zei MetalMichael: Is er al een records topic? Whuut zit je al in 2036? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 43 minuten geleden zei MetalMichael: Is er al een records topic? Goede vraag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 Tre Fiori en Juvenes Dogana allebei door in de Europa League Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dvsermelo Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 3 uur geleden zei De Raam: Ik verwacht een uitgebreid topic in het tactieken gedeelte na al dat showboaten Ik ben daar niet zo handig in haha. Wil je wat zien/weten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 Ik kan gewoon een scout aannemen voor 25 euro per maand. Hoeveel uur per week zal zijn dienstverband zijn?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brozai Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 Hoppa! Voorheen 2x gewonnen door Bellingham. Er is gelijk interesse vanuit Saudi Arabië. Maaaar hij zit nu eigenlijk zelfs op de bank, een man met deze naam MOET ik hebben, door hem nu tevreden te houden hoop ik hem dalijk te kopen voor 9.2 miljoen: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 8 uur geleden zei bas huijsmans: Whuut zit je al in 2036? Ja, aangezien je je game uit 23 mee kunt nemen in deze versie is dat niet zo wereldschokkend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 Het bestand om de namen van clubs te fixen komt nog? Of is dat al beschikbaar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 https://www.fmscout.com/a-fm24-real-names-license-fix.html Ik heb hem hier vandaan gevist werkt prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 11 uur geleden zei MetalMichael: Is er al een records topic? Sowieso niet tijdens de Bèta. Daarnaast misschien nog even met elkaar overleggen of savegames vanuit FM23 wel mee mogen doen met de nieuwe records? Aangezien men daar al vaak veel verder is dan de nieuwste versie en sommige records dan al gelijk bijna niet meer verbroken kunnen worden (denk aan uitslagen van 30-0 of zoiets). Ik ben voorstander om dit niet te doen, gun iedereen weer evenveel kans vanaf nul. @Fantasy @neva @Bogatyr en uiteraard anderen, laat maar weten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten