Kyrill Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april Beetje compleet tegenovergestelde van jouw AI City-Leeds 8-2 @neva 5 goals voor ons, in de 2e helft! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april @SpartaPiet is dit genoeg dezelfde rol en vaak genoeg? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april Wij zijn inmiddels neergestreken op Martinique. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april 2 uur geleden zei Nom de Guerre: Wij zijn inmiddels neergestreken op Martinique. Tegen iedereen gewonnen met Indonesië? Als je daar het WK mee gaat winnen is het toch wel tijd om een sessie in te plannen bij 101 barz. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april 59 minuten geleden zei Lensherr: Tegen iedereen gewonnen met Indonesië? Als je daar het WK mee gaat winnen is het toch wel tijd om een sessie in te plannen bij 101 barz. Het bleek geen haalbare kaart, omdat ik tegen de kleintjes uit Noord-Amerika geen oefenwedstrijden kon regelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april Zweeds voetbal > Deens voetbal. Net als vorig jaar schakelen we Kopenhagen uit in de voorronde van de CL. Maar, nog belangrijker, hiermee plaatsen we ons voor de CL competitiefase! De kassa rinkelt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april 18 jarige rechtsback doet dit op z'n debuut en schiet er ook nog een penalty in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april B2B promotie, er is animo voor een rap over m'n selectie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april 8 uur geleden zei joostmakaay: B2B promotie, er is animo voor een rap over m'n selectie? Alleen in samenwerking met MC Kry Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Besloten om aan te geven dat ik mijn contract indien na afloop van het seizoen en alvast aan het orienteren op een nieuwe stap. Leeds heeft een dramatisch jaar gehad waarbij ze er nog echt bijna uitvlogen ook. FC Twente is het ook helemaal kwijt, met een play-off plek om degradatie staan ze al met de hakken in de KKD. Ook in Spanje kan er nog een verrassende degradant komen met Valencia FC en tot slot staat ook Reims nog op de nominatie om er uit te vliegen. Keuzes genoeg dus. Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Als ik al die gekke Fransen zo gek krijg, kan ik een verdomd aardig team op de been brengen met Martinique. Beetje Curacaotaferelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JesseNL Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Echte spelers kunnen re-gen broertjes krijgen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april We hebben een nieuwe uitdaging in de KKD te pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Ik heb nu een Duitser gekocht bij mijn Watford die geen werkvergunning kreeg. Dacht ik dan krijg ik erna wel de melding om em als ESC regel op te nemen. Maar nog niks van gelezen. Komt dat nog voorbij of kan ik dat zelf al doen. Of niet? Help. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april (bewerkt) 33 minuten geleden zei Gert: Ik heb nu een Duitser gekocht bij mijn Watford die geen werkvergunning kreeg. Dacht ik dan krijg ik erna wel de melding om em als ESC regel op te nemen. Maar nog niks van gelezen. Komt dat nog voorbij of kan ik dat zelf al doen. Of niet? Help. Tijdje uitlenen aan een Engelse club het liefst en dan krijg je gedurende de loan meldingen d.m.v ''WP'' icoontje wanneer je weer voor werk vergunning kan gaan aanvragen, en dan komt het meestal wel goed In het ergste geval ben je hem 2 jaar kwijt met uitlenen, als het meezit maar halfjaar of een jaar! Zo voorlopig Liverpool effe KO geslagen voor mogelijke titel race. We hebben 7 punten meer nu dan hun, met een duel minder gespeeld #karelball. We hebben met verkoop Saka 175m aan Bayern en Havertz 74m aan Liverpool jasjes uitgedaan, genoeg keuze nog op het veld, zo blijkt maar weer! Hoop Vitor Roque definitief binnen te halen maar wil nog steeds niet praten over contract omdat ik al akkoord had en bod eruit haalde, in hoop voor minder te kunnen halen, maar helaas. Heeft iemand morgen tijd vanaf 12:00 om te helpen met teamviewer mijn logo's te fixen aub @De Raam @joostmakaay @Nom de Guerre zal je eeuwig dankbaar zijn. 4 april bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Ik ben ingestapt bij Twente maar die hebben zo'n tyfus grote selectie in combinatie met Heracles ofzo? Iemand die weet of dit een bug is? @bas huijsmans @Nom de Guerre @Fantasy @Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Zojuist zei ReneLeBlanc: Ik ben ingestapt bij Twente maar die hebben zo'n tyfus grote selectie in combinatie met Heracles ofzo? Iemand die weet of dit een bug is? @bas huijsmans @Nom de Guerre @Fantasy @Titan Twente heeft volgens mij samen met Heracles een gedeelde jeugdopleiding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 4 april Auteur Share Geplaatst 4 april Zojuist zei Nom de Guerre: Twente heeft volgens mij samen met Heracles een gedeelde jeugdopleiding. Dit inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april 4 minuten geleden zei Nom de Guerre: Twente heeft volgens mij samen met Heracles een gedeelde jeugdopleiding. 3 minuten geleden zei Fantasy: Dit inderdaad. Het ziet er alleen zo raar uit want al die spelers staan ook nog eens bij mijn selectie afgebeeld. Naja zolang het geen bug is gaan we door Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april 1 minuut geleden zei ReneLeBlanc: Het ziet er alleen zo raar uit want al die spelers staan ook nog eens bij mijn selectie afgebeeld. Naja zolang het geen bug is gaan we door En die is de Helge Voge, ziet er zo fucking vaag uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SantiagoMunez Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april 51 minuten geleden zei ReneLeBlanc: En die is de Helge Voge, ziet er zo fucking vaag uit Hel(g)e vreemde Voge(l) zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Kun je in een later stadium nog een B-elftal of Onder 19-eftal krijgen? Zit nu ~3 jaar in Luxemburg, maar zie zo geen optie bij het bestuur om het aan te vragen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xJordinosaur Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Ff een lekkere binnenkomer in de LaLiga2. Een prima visitekaartje! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april We waren 12 competitie duels hiervoor op rij ongeslagen. Laatste nederlaag dateerde van 19 november, is nu 1 maart, ofwel ken gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten