Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Nom de Guerre:

Wij zijn inmiddels neergestreken op Martinique.

73911f3ac5bdfddc3dff786a2e6407f7.jpg

Tegen iedereen gewonnen met Indonesië? Als je daar het WK mee gaat winnen is het toch wel tijd om een sessie in te plannen bij 101 barz.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

59 minuten geleden zei Lensherr:

Tegen iedereen gewonnen met Indonesië? Als je daar het WK mee gaat winnen is het toch wel tijd om een sessie in te plannen bij 101 barz.

Het bleek geen haalbare kaart, omdat ik tegen de kleintjes uit Noord-Amerika geen oefenwedstrijden kon regelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zweeds voetbal > Deens voetbal. Net als vorig jaar schakelen we Kopenhagen uit in de voorronde van de CL. Maar, nog belangrijker, hiermee plaatsen we ons voor de CL competitiefase! De kassa rinkelt :<

eVQ0JCk.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Besloten om aan te geven dat ik mijn contract indien na afloop van het seizoen en alvast aan het orienteren op een nieuwe stap. Leeds heeft een dramatisch jaar gehad waarbij ze er nog echt bijna uitvlogen ook. FC Twente is het ook helemaal kwijt, met een play-off plek om degradatie staan ze al met de hakken in de KKD. Ook in Spanje kan er nog een verrassende degradant komen met Valencia FC en tot slot staat ook Reims nog op de nominatie om er uit te vliegen. Keuzes genoeg dus.

Spoiler

image.thumb.png.f14baecedd4032efefc325a29529f660.png

image.thumb.png.9a7d10623e16453d400c03265d58dcf7.png

image.png.7c4d5edee49f670fb03288f7de6e560a.png

image.png.5059d432deb598be6eeaefc974b8b785.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nu een Duitser gekocht bij mijn Watford die geen werkvergunning kreeg. Dacht ik dan krijg ik erna wel de melding om em als ESC regel op te nemen. Maar nog niks van gelezen. Komt dat nog voorbij of kan ik dat zelf al doen. Of niet? Help.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Gert:

Ik heb nu een Duitser gekocht bij mijn Watford die geen werkvergunning kreeg. Dacht ik dan krijg ik erna wel de melding om em als ESC regel op te nemen. Maar nog niks van gelezen. Komt dat nog voorbij of kan ik dat zelf al doen. Of niet? Help.

Tijdje uitlenen aan een Engelse club het liefst en dan krijg je gedurende de loan meldingen d.m.v ''WP'' icoontje wanneer je weer voor werk vergunning kan gaan aanvragen, en dan komt het meestal wel goed  :)

In het ergste geval ben je hem 2 jaar kwijt met uitlenen, als het meezit maar halfjaar of een jaar!

Zo voorlopig Liverpool effe KO geslagen voor mogelijke titel race. We hebben 7 punten meer nu dan hun, met een duel minder gespeeld #karelball.  We hebben met verkoop Saka 175m aan Bayern en Havertz 74m aan Liverpool jasjes uitgedaan, genoeg keuze nog op het veld, zo blijkt maar weer! Hoop Vitor Roque definitief binnen te halen maar wil nog steeds niet praten over contract omdat ik al akkoord had en bod eruit haalde, in hoop voor minder te kunnen halen, maar helaas. Heeft iemand morgen tijd vanaf 12:00 om te helpen met teamviewer mijn logo's te fixen aub @De Raam @joostmakaay @Nom de Guerre zal je eeuwig dankbaar zijn.

stand pl 13 jan 29.png

Arsenal-Liverpool 4-2.png

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Twente heeft volgens mij samen met Heracles een gedeelde jeugdopleiding.

3 minuten geleden zei Fantasy:

Dit inderdaad. 

image.thumb.png.11f2084c63b70041e1f70c364e23e12a.png

Het ziet er alleen zo raar uit want al die spelers staan ook nog eens bij mijn selectie afgebeeld. Naja zolang het geen bug is gaan we door

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei ReneLeBlanc:

image.thumb.png.11f2084c63b70041e1f70c364e23e12a.png

Het ziet er alleen zo raar uit want al die spelers staan ook nog eens bij mijn selectie afgebeeld. Naja zolang het geen bug is gaan we door

image.thumb.png.7a82c7168a33d4aa9848697d1dd3a162.png

En die is de Helge Voge, ziet er zo fucking vaag uit :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites