Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

Zojuist zei Dansmeister:

Hoe sta je er in de competitie voor met #Karelball?

pltableapril25.thumb.png.bcbf04ebb1970f5c5b82eec40798017b.png

2e maatje, heel wat beter dan 5e, van vorig seizoen.Toen verloren we CL finale, nu laatste 16 eruit tegen PSG. Je hebt gelijk morsen veel punten, wel ruim 6 maanden ongeslagen nu in de PL:cheer::classic_love:

chelars33.thumb.png.26c23c1e6bd78c4f0c845820e2a100a1.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei xanderoo:

Weet er iemand hoe ik mijn oude spel terug naar een laptop kan overbrengen via mail? Mijn oude laptop heeft een probleem en deze is op een andere locatie. Kan deze via mail toegestuurd worden?

Ja, als je een ZIPje van de volgende map kunt laten maken, kun je die versturen via wetransfer o.i.d., en deze vervolgens op je laptop uitpakken op dezelfde plek;

- C:\Users\frankdeboerfan12\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2024\games

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei joostmakaay:

Ja, als je een ZIPje van de volgende map kunt laten maken, kun je die versturen via wetransfer o.i.d., en deze vervolgens op je laptop uitpakken op dezelfde plek;

- C:\Users\frankdeboerfan12\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2024\games

Dank je voor de snelle response. Is er kans op een foutmelding indien ik deze stappen uitvoer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites