sennid Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari oepsie.mp4 Doe maar efkes wisselen keepertje Sta nu wel in de finale hierdoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari We blijven winnen en klimmen op de ranglijst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari Arsenal trein blijft door razen. tickets 2e klas 3,40, 1e klas 6,20. Laatste 5 duels 4x de 0 gehouden.#karelballisworking #thrusthetproces #trein Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari Hoppa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari 5 minuten geleden zei sennid: Hoppa Gefeliciteerd maatje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari (bewerkt) Koekoek. @Thierryvane Pleuris. Dacht dat ik kampioen was. Spelen Inter en ik gewoon tegen elkaar voor het kampioenschap in de play-offs. 24 februari bewerkt door Dansmeister Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari Niet, wel, niet, toch maar gedaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari (bewerkt) Moest er niet aan denken in onze ster genomen worden, door rode ster. aangezien zij 2-0 en 3-1 voorstonden, zijn zij door ons in hun rode ster ster genomen Zijn nu twee maanden plus ongeslagen,jeej 24 februari bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari Weet iemand waarom ik hier de verantwoordelijkheden van m'n overige elftallen niet meer kan beheren? Ook onder tabblad "Staf" zijn een hoop opties verdwenen lijkt het. Kan m'n budget en dergelijke nog wel aanpassen, en wacht ook niet op een overname. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari Normaal begin ik standaard een nieuwe FM met PSV, maar gooi het dit jaar eens over een andere boeg. Deze keer start ik met Helmond Sport. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari 10 minuten geleden zei The Saint: Normaal begin ik standaard een nieuwe FM met PSV, maar gooi het dit jaar eens over een andere boeg. Deze keer start ik met Helmond Sport. Ff een inboedel bij elkaar spelen met Kaars Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari 2 uur geleden zei Dansmeister: Koekoek. @Thierryvane Pleuris. Dacht dat ik kampioen was. Spelen Inter en ik gewoon tegen elkaar voor het kampioenschap in de play-offs. Hoeveel goals voor Lucca? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari FM kan uit voor dit weekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari Kom je 2-0 achter. En ga je met 2-1 de rust in. Ik besluit alle aanvallers te wisselen en bam we weten de wedtrijd om te draaien. Ook nog een helden redding van mijn keeper die een strafschop stopt in minuut 95. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari Al zoveelste keer we met steal winnen, ik ga niet meer klagen over stats. Als ik wel doe mag je mij er op aanspreken komende 7 dagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari Zenuwslopend. In de tweede kwalificatieronde in een groep met Japan, Singapore en Jordanië. Die laatste twee landen kunnen we met gemak hebben, dus door naar de derde ronde. Daarin op het nippertje tweede geworden achter Australië, maar voor China, Iran, Bahrein en Tadzjikistan. Moet je verdomme nog een ronde spelen, omdat alleen de nummer één direct naar het WK gaat (Zuid-Korea organiseert, dus plekje minder). Vierde ronde tegen Thailand en Qatar. De eerste twee gaan door, de derde gaat naar de allerlaatste play-offs. Thailand wint met 2-1 van ons en met 1-0 van Qatar. Doelsaldo telt, dus een gelijkspel in Qatar was genoeg. Dat mijn genaturaliseerde Ivoriaan na dertien minuten uit een corner 1-0 maakt is dan extra lekker. Ook de eindstand. Let's go! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari Uit nog 3-3, wel met een B-elftal. Silveroooo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari 2 uur geleden zei Thierryvane: Hoeveel goals voor Lucca? 39 in de competitie. Gouden schoen winnaar. Komt voor 5 miljoen euro definitief over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari 8 minuten geleden zei Dansmeister: 39 in de competitie. Gouden schoen winnaar. Komt voor 5 miljoen euro definitief over. Ik heb hem ook vorig jaar gehad, dacht bij Arsenal not sure. Well very sure dat ie erg goed is💙😍 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari 1 uur geleden zei Titan: Zenuwslopend. In de tweede kwalificatieronde in een groep met Japan, Singapore en Jordanië. Die laatste twee landen kunnen we met gemak hebben, dus door naar de derde ronde. Daarin op het nippertje tweede geworden achter Australië, maar voor China, Iran, Bahrein en Tadzjikistan. Moet je verdomme nog een ronde spelen, omdat alleen de nummer één direct naar het WK gaat (Zuid-Korea organiseert, dus plekje minder). Vierde ronde tegen Thailand en Qatar. De eerste twee gaan door, de derde gaat naar de allerlaatste play-offs. Thailand wint met 2-1 van ons en met 1-0 van Qatar. Doelsaldo telt, dus een gelijkspel in Qatar was genoeg. Dat mijn genaturaliseerde Ivoriaan na dertien minuten uit een corner 1-0 maakt is dan extra lekker. Ook de eindstand. Let's go! Tering Heb ik nog 20 jaar om me voor te bereiden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari (bewerkt) Assan, met zijn 1e pl goal 24 februari bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari Kijk toch eens wat ik in mijn jeugd krijg dit seizoen. Gast is half Italiaans dus zal wel voor Italië gaan spelen helaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari 5 uur geleden zei joostmakaay: Ff een inboedel bij elkaar spelen met Kaars Die tikt ze er in de voorbereiding al makkelijk in ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari Zo. Koekoek. @Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten