Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

Moest er niet aan denken in onze ster genomen worden, door rode ster. aangezien zij 2-0 en 3-1 voorstonden, zijn zij door ons in hun rode ster ster genomen;c:cheer: Zijn  nu twee maanden plus ongeslagen,jeej

rode ster ars 3 3.png

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zenuwslopend.

image.png.22673e9cb52ef263395c7b929ebb2122.png

In de tweede kwalificatieronde in een groep met Japan, Singapore en Jordanië. Die laatste twee landen kunnen we met gemak hebben, dus door naar de derde ronde. Daarin op het nippertje tweede geworden achter Australië, maar voor China, Iran, Bahrein en Tadzjikistan. Moet je verdomme nog een ronde spelen, omdat alleen de nummer één direct naar het WK gaat (Zuid-Korea organiseert, dus plekje minder).

Vierde ronde tegen Thailand en Qatar. De eerste twee gaan door, de derde gaat naar de allerlaatste play-offs. Thailand wint met 2-1 van ons en met 1-0 van Qatar. Doelsaldo telt, dus een gelijkspel in Qatar was genoeg. Dat mijn genaturaliseerde Ivoriaan na dertien minuten uit een corner 1-0 maakt is dan extra lekker. Ook de eindstand. Let's go! :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Dansmeister:

39 in de competitie. Gouden schoen winnaar. Komt voor 5 miljoen euro definitief over. 

Ik heb hem ook vorig jaar gehad, dacht bij Arsenal not sure. Well very sure dat ie erg goed is💙😍

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Titan:

Zenuwslopend.

image.png.22673e9cb52ef263395c7b929ebb2122.png

In de tweede kwalificatieronde in een groep met Japan, Singapore en Jordanië. Die laatste twee landen kunnen we met gemak hebben, dus door naar de derde ronde. Daarin op het nippertje tweede geworden achter Australië, maar voor China, Iran, Bahrein en Tadzjikistan. Moet je verdomme nog een ronde spelen, omdat alleen de nummer één direct naar het WK gaat (Zuid-Korea organiseert, dus plekje minder).

Vierde ronde tegen Thailand en Qatar. De eerste twee gaan door, de derde gaat naar de allerlaatste play-offs. Thailand wint met 2-1 van ons en met 1-0 van Qatar. Doelsaldo telt, dus een gelijkspel in Qatar was genoeg. Dat mijn genaturaliseerde Ivoriaan na dertien minuten uit een corner 1-0 maakt is dan extra lekker. Ook de eindstand. Let's go!  

Tering :D Heb ik nog 20 jaar om me voor te bereiden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites