Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

42 minuten geleden zei Glenn08:

Ik zou nog een keeper halen @Kyrill

2017 wil zijn grappen terug ;c

Hele oude, gerecycled en slechte grap en slaat nergens op. Ik heb gewoon groot gelijk ook hoor. Kijk alleen al naar Bayern toen zonder Neuer of Real nu met Lunin en Kepa;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Kyrill:

2017 wil zijn grappen terug ;c

Hele oude, gerecycled en slechte grap en slaat nergens op. Ik heb gewoon groot gelijk ook hoor. Kijk alleen al naar Bayern toen zonder Neuer of Real nu met Lunin en Kepa;e

4 keepers zijn er 2 teveel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei Kyrill:

2017 wil zijn grappen terug 

Hele oude, gerecycled en slechte grap en slaat nergens op. Ik heb gewoon groot gelijk ook hoor. Kijk alleen al naar Bayern toen zonder Neuer of Real nu met Lunin en Kepa

Je hebt gelijk vriend. Ben het wel eens met @Glenn08. Je hebt nog een keeper nodig. 5 goede keepers nodig voor een heel seizoen. PL, CC, FA, CL. Slopend seizoen man. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Glenn08:

4 keepers zijn er 2 teveel.

Dan faal jij in tellen. Ik heb en gebruik maar 3 geen 4. Hoe laag heb je me zitten als jij serieus denkt ik Runnarson gebruik en of zou nodig hebben. Hij is natuurlijk ook niet ingeschreven, heb alleen nog geen tijd gehad om hem proberen te verkopen (als dat überhaupt al zou lukken). 4 Keepers wat een clown ben jij zeg 🤡💩

23 minuten geleden zei Dansmeister:

Je hebt gelijk vriend. Ben het wel eens met @Glenn08. Je hebt nog een keeper nodig. 5 goede keepers nodig voor een heel seizoen. PL, CC, FA, CL. Slopend seizoen man. 

Ik heb er drie niet vier 🫣

En dan word ik vaak hier verweten dat ik niet nadenk Hahaha Hahahaha 

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei neva:

Vanwaar die felle reactie? Er staan 4 keepers op de screen. 

Omdat nergens op slaat de grappen. En zij denken ik hem als serieuze optie zie die keeper, natuurlijk doe ik dat niet. Hij kwam terug van loan spel, heb geen tijd gehad hem te verkopen, als überhaupt al kan. En ik kan niet iedere speler micro managen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Kyrill:

4 Keepers wat een clown ben jij zeg 🤡💩

18 minuten geleden zei Kyrill:

Lees dit eens terug dan. Is toch niet nodig om zo te reageren maat? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij zijn de beste van... Saipan!

Wij zijn de beste van... Noordelijke Mariana Eilanden!

Wij zijn de beste van... Oost-Azië!

Wij zijn de beste van... Zandbak!

Wij zijn de beste van... Azieeeeeeee!

(Voor de tweede keer)

Happy Premier League GIF by BBC

image.thumb.png.cd4048ccb39e8733b0285bfa1cb41b21.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Kyrill:

4 Keepers wat een clown ben jij zeg 🤡💩

Iedereen, waaronder ook Glenn, heeft je gesteund de laatste weken, kaartjes gestuurd en dergelijke. Denk je niet dat je reactie een beetje overdreven en ondankbaar is maatje?

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

59 minuten geleden zei Kyrill:

Dan faal jij in tellen. Ik heb en gebruik maar 3 geen 4. Hoe laag heb je me zitten als jij serieus denkt ik Runnarson gebruik en of zou nodig hebben. Hij is natuurlijk ook niet ingeschreven, heb alleen nog geen tijd gehad om hem proberen te verkopen (als dat überhaupt al zou lukken). 4 Keepers wat een clown ben jij zeg 🤡💩

Ik heb er drie niet vier 🫣

Clown Bassie is een idool van mij, dus dankjewel voor het compliment _O_

Maar met met je selectiemanagement in het achterhoofd is het niet ondenkbaar dat je 4 keepers gebruikt. En ik zag er vier staan dus had het gekunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het spijt me @Dansmeister @Glenn08 sorry ik reageerde veels te fel. Maar worden hier al jarenlang grappen gemaakt over wat ik doe, betekent ook absoluut niet ik het altijd leuk vind. En ik weet op screen staat maar dat betekent niet automatisch je niet meer logisch hoeft na te denken. Sorry ik was oneerlijk en reageerde te fel

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 minuten geleden zei Kyrill:

Het spijt me @Dansmeister @Glenn08 sorry ik reageerde veels te fel. Maar worden hier al jarenlang grappen gemaakt over wat ik doe, betekent ook absoluut niet ik het altijd leuk vind. En ik weet op screen staat maar dat betekent niet automatisch je niet meer logisch hoeft na te denken. Sorry ik was oneerlijk en reageerde te fel

Allemaal goed vriendje. 😘

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kyrill:

Allemaal oke Karel, nam het ook niet erg op ofzo!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Superboeren:

Random met Heerenveen begonnen. Uiteindelijk proberen zoveel mogelijk Friezen uit de jeugd erbij te krijgen.. Seizoen 1:

image.png.c450e61bf8b0c3a4cfa0401392e6db6c.png

Redelijk bizarre eindstand ook, Heracles 5 en Almere 6. AZ 10 al is dat op basis van de laatste tijd niet geheel onrealistisch te noemen ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei joostmakaay:

Imo echt heerlijke video format voor een spel als FM deze, voor wanneer z'n pa de challenge wint terwijl hij echt maar wat doet qua tactieken. :mrgy:

Ik vind dit echt heerlijk om te kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites