Glenn08 Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Ik zou nog een keeper halen @Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari 42 minuten geleden zei Glenn08: Ik zou nog een keeper halen @Kyrill 2017 wil zijn grappen terug Hele oude, gerecycled en slechte grap en slaat nergens op. Ik heb gewoon groot gelijk ook hoor. Kijk alleen al naar Bayern toen zonder Neuer of Real nu met Lunin en Kepa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari 33 minuten geleden zei Kyrill: 2017 wil zijn grappen terug Hele oude, gerecycled en slechte grap en slaat nergens op. Ik heb gewoon groot gelijk ook hoor. Kijk alleen al naar Bayern toen zonder Neuer of Real nu met Lunin en Kepa 4 keepers zijn er 2 teveel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari 36 minuten geleden zei Kyrill: 2017 wil zijn grappen terug Hele oude, gerecycled en slechte grap en slaat nergens op. Ik heb gewoon groot gelijk ook hoor. Kijk alleen al naar Bayern toen zonder Neuer of Real nu met Lunin en Kepa Je hebt gelijk vriend. Ben het wel eens met @Glenn08. Je hebt nog een keeper nodig. 5 goede keepers nodig voor een heel seizoen. PL, CC, FA, CL. Slopend seizoen man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari (bewerkt) 28 minuten geleden zei Glenn08: 4 keepers zijn er 2 teveel. Dan faal jij in tellen. Ik heb en gebruik maar 3 geen 4. Hoe laag heb je me zitten als jij serieus denkt ik Runnarson gebruik en of zou nodig hebben. Hij is natuurlijk ook niet ingeschreven, heb alleen nog geen tijd gehad om hem proberen te verkopen (als dat überhaupt al zou lukken). 4 Keepers wat een clown ben jij zeg 🤡💩 23 minuten geleden zei Dansmeister: Je hebt gelijk vriend. Ben het wel eens met @Glenn08. Je hebt nog een keeper nodig. 5 goede keepers nodig voor een heel seizoen. PL, CC, FA, CL. Slopend seizoen man. Ik heb er drie niet vier 🫣 En dan word ik vaak hier verweten dat ik niet nadenk Hahaha Hahahaha 22 februari bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Vanwaar die felle reactie? Er staan 4 keepers op de screen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari 3 minuten geleden zei neva: Vanwaar die felle reactie? Er staan 4 keepers op de screen. Omdat nergens op slaat de grappen. En zij denken ik hem als serieuze optie zie die keeper, natuurlijk doe ik dat niet. Hij kwam terug van loan spel, heb geen tijd gehad hem te verkopen, als überhaupt al kan. En ik kan niet iedere speler micro managen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari 18 minuten geleden zei Kyrill: 4 Keepers wat een clown ben jij zeg 🤡💩 18 minuten geleden zei Kyrill: En dan word ik vaak hier verweten dat ik niet nadenk Hahaha Hahahaha Lees dit eens terug dan. Is toch niet nodig om zo te reageren maat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Wij zijn de beste van... Saipan! Wij zijn de beste van... Noordelijke Mariana Eilanden! Wij zijn de beste van... Oost-Azië! Wij zijn de beste van... Zandbak! Wij zijn de beste van... Azieeeeeeee! (Voor de tweede keer) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari (bewerkt) 6 minuten geleden zei neva: Lees dit eens terug dan. Is toch niet nodig om zo te reageren maat? misschien zit hij een beetje hoger dan normaal in z´n emotie... 22 februari bewerkt door Rrrood Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari (bewerkt) 34 minuten geleden zei Kyrill: 4 Keepers wat een clown ben jij zeg 🤡💩 Iedereen, waaronder ook Glenn, heeft je gesteund de laatste weken, kaartjes gestuurd en dergelijke. Denk je niet dat je reactie een beetje overdreven en ondankbaar is maatje? 22 februari bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari 59 minuten geleden zei Kyrill: Dan faal jij in tellen. Ik heb en gebruik maar 3 geen 4. Hoe laag heb je me zitten als jij serieus denkt ik Runnarson gebruik en of zou nodig hebben. Hij is natuurlijk ook niet ingeschreven, heb alleen nog geen tijd gehad om hem proberen te verkopen (als dat überhaupt al zou lukken). 4 Keepers wat een clown ben jij zeg 🤡💩 Ik heb er drie niet vier 🫣 En dan word ik vaak hier verweten dat ik niet nadenk Hahaha Hahahaha Clown Bassie is een idool van mij, dus dankjewel voor het compliment Maar met met je selectiemanagement in het achterhoofd is het niet ondenkbaar dat je 4 keepers gebruikt. En ik zag er vier staan dus had het gekunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari (bewerkt) Het spijt me @Dansmeister @Glenn08 sorry ik reageerde veels te fel. Maar worden hier al jarenlang grappen gemaakt over wat ik doe, betekent ook absoluut niet ik het altijd leuk vind. En ik weet op screen staat maar dat betekent niet automatisch je niet meer logisch hoeft na te denken. Sorry ik was oneerlijk en reageerde te fel 22 februari bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Nieuwe game naast Vitesse: jetzt geht's los in Taunusstein-Wehen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari 50 minuten geleden zei Kyrill: Het spijt me @Dansmeister @Glenn08 sorry ik reageerde veels te fel. Maar worden hier al jarenlang grappen gemaakt over wat ik doe, betekent ook absoluut niet ik het altijd leuk vind. En ik weet op screen staat maar dat betekent niet automatisch je niet meer logisch hoeft na te denken. Sorry ik was oneerlijk en reageerde te fel Allemaal goed vriendje. 😘 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari 1 uur geleden zei Kyrill: Het spijt me @Dansmeister @Glenn08 sorry ik reageerde veels te fel. Maar worden hier al jarenlang grappen gemaakt over wat ik doe, betekent ook absoluut niet ik het altijd leuk vind. En ik weet op screen staat maar dat betekent niet automatisch je niet meer logisch hoeft na te denken. Sorry ik was oneerlijk en reageerde te fel Allemaal oke Karel, nam het ook niet erg op ofzo! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Random met Heerenveen begonnen. Uiteindelijk proberen zoveel mogelijk Friezen uit de jeugd erbij te krijgen.. Seizoen 1: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Imo echt heerlijke video format voor een spel als FM deze, voor wanneer z'n pa de challenge wint terwijl hij echt maar wat doet qua tactieken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Krabby Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari 1 uur geleden zei Superboeren: Random met Heerenveen begonnen. Uiteindelijk proberen zoveel mogelijk Friezen uit de jeugd erbij te krijgen.. Seizoen 1: Redelijk bizarre eindstand ook, Heracles 5 en Almere 6. AZ 10 al is dat op basis van de laatste tijd niet geheel onrealistisch te noemen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Santi heeft er zin in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Hup Feyenoord! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari 2 uur geleden zei joostmakaay: Imo echt heerlijke video format voor een spel als FM deze, voor wanneer z'n pa de challenge wint terwijl hij echt maar wat doet qua tactieken. Ik vind dit echt heerlijk om te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Syrianska FC -> Gaziantep -> Yokohama FC -> Vitoria de Guimaraes -> ...... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Zo nachtdienst klaar (voor degenen die zich afvragen waarom ik best vaak 's nachts actief ben) Nu ga ik voor het eerst dit gedrocht mee maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten