Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

Het ligt er meer aan hoe je speelt. Of je doet echt alles zelf qua transfers van contracten of je laat het door je staff doen. Directeur Voetbalzaken gaat meer over transfers en contracten en een technisch directeur gaat meer over de staff.

Of je doet transfers zelf en laat je hem een handje meehelpen. Ligt helemaal aan jou of je vindt dat je er één nodig heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@sennid Ik doe de contracten en transfers lekker zelf, maar het is wel door mijn scouts dat ik spelers aangeboden krijg. Dusja, zo kan je eeuwig wachten.

Ik heb dus via die kerel geleerd dat je via je voetbaldirecteur een shortlist ofzo iets kan maken, waar je 3 spelers krijgt aangeboden. Lijkt me wel handig, want zo zelf zoeken is ook tijdverlies vind ik. En op statistieken is ook ruim. Niet handig voor een lage klasser.

Hier net promotie misgelopen naar de Vanarama North/South-divisies.

bewerkt door xanderoo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei ReneLeBlanc:

image.thumb.png.99b8edfef4d8a948f417e93c72721851.png

Eens hoor, hij heeft denk nog zo'n 2 jaar nodig om echt onderdeel te worden van het eerste elftal en heb het ideale rolmodel al in de selectie om hem te gaan begeleiden :< 

maar goed dat je stadionspeaker niet verantwoordelijk is voor de uitgaande transfers...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Silvero is wel echt 1 van de grootste talenten die ik ooit heb gehad in FM. 35 doelpunten in 40 wedstrijden, net 18 en pas zijn 1e echte seizoen als onbetwiste basisspeler. Gewisseld van SP naar AMC en weer naar SP. Genieten. 

Schermafbeelding2024-01-18om17_50_11.thumb.png.8d09af030a33495ed64b5921fff417d6.png

Hier ook wel trots op! 

Schermafbeelding2024-01-18om17_58_17.thumb.png.107e471a970e9838242d4370a2cb05b2.png

bewerkt door ElPrincipito
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei bas huijsmans:

Is het al officieel bevestigd door de FIFA dat de opzet precies zo wordt en ook qua data etc? Want kan me haast niet voorstellen dat het in het echt tegelijk met andere toernooien zal gaan plaats vinden

Laatstens had ik in een Belgische podcast gehoord dat ze daar nog niet helemaal uit zijn dus er is nog hoop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn verblijf bij De Graafschap heb ik afgesloten. Marco Rose nam het over en deed gelijk een Mislintatje door zestien nieuwe spelers aan te trekken (waarvan één Nederlander) en het jaar daarop nog eens dertien nieuweling (geen Nederlander) naar de club te halen. Salarissen van meer dan een miljoen per maand, totale waanzin in Doetinchem. Bijzonder hoe snel de AI een opgebouwde clubcultuur om zeep kan helpen. Speelt overigens ook mee dat een halfjaar voor mijn vertrek het bestuur werd overgenomen door een stel Spanjaarden.

Zelf een tijdje werkloos gebleven tot ik een vacature bij Orlando Pirates zag. Lijkt me wel wat, lekker veel verschillende wedstrijden en prijsjes.

image.thumb.png.f5f3bf960de385033b13f07d139d0e45.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei De Raam:

@ElPrincipito het gaat je nu wat beter af zie ik! Leuke speler.

Ik zou hem de trait plaatst schoten aanleren

Dank je! Komt door jouw hulp. Heb nog een regen uit eigen opleiding die het geweldig doet. Paar spelers succesvol verhuurd, dus sommige groeien nu snel. Blijf het wel lastig vinden! 

Ga ik hem aanleren. Hoe kom je daarbij? Ik wil even de redenatie snappen, kan ik weer wat van leren. Je mag mij ook een tikkie sturen haha! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.bf2d217b03509f8a6c26cb1b0ff0d2f6.png

Een geplaatst schot heeft een grotere kans om het net te raken en deze speler zou dat goed kunnen uitvoeren op basis van zijn profiel. En hij is nog niet uitontwikkeld.

Zonder bal: 15 (op de juiste plek staan)

Anticiperen: 15 (aanpassen aan het moment)

Beslissingen: 15 (juiste hoek kiezen)

Kalmte: 17 (nadenken onder druk)

Afwerken: 15 (schieten in de 16)

Techniek: 17 (de bal goed raken)

Hij kan zich ook van een verdediger losmaken voordat hij schiet. Jij moet alleen zorgen dat hij de bal in de 16 krijgt aangespeeld.

@ElPrincipito

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei De Raam:

Een geplaatst schot heeft een grotere kans om het net te raken en deze speler zou dat goed kunnen uitvoeren op basis van zijn profiel. En hij is nog niet uitontwikkeld.

Hij kan zich ook van een verdediger losmaken voordat hij schiet. Jij moet alleen zorgen dat hij de bal in de 16 krijgt aangespeeld.

@ElPrincipito

Top! Heldere uitleg, heel interessant ook. Dit seizoen geëindigd op 41 doelpunten. Volgend jaar dus eens kijken of we de 60 kunnen aantikken! Dank je kerel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei De Raam:

@ElPrincipito

Bijna niks meer aan doen :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

50cf5312ef9c628e9aa9357bdf94f8e5.png

Even met een ouderwetse schoppartij smerig een overwinning in Dortmund over de streep getrokken :D 

Eerste seizoen in de Bundesliga verloopt overigens prima, ondanks een dramatische start. Na tien wedstrijden hadden we slechts vijf punten door vijf keer gelijk te spelen. In de daaropvolgende zeven potjes werden er opeens negentien punten gepakt. Inmiddels gewoon een keurige middenmoter zonder degradatiestress, met als hoogtepunt twee overwinningen tegen Dortmund (had thuis ook al met 2-1 gewonnen). En dan te weten dat alleen Jaden Sancho in Dortmund jaarlijks al meer verdient dan de complete selectie van Lichtenberg bij elkaar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites