sennid Geplaatst 17 september Share Geplaatst 17 september 1 uur geleden zei Fantasy: Heb ik onder een steen gelegen of is dit gewoon een nieuwe feature? Dit is vgm nieuw in 2024. Zeker lekker als je in kleine competities zit voor de lange termijn Dan krijg je dit bijvoorbeeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 17 september Share Geplaatst 17 september Slechts 52 procent.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dender70 Geplaatst 17 september Share Geplaatst 17 september haha dan ben je in die game wel heel ver met San Marino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 17 september Share Geplaatst 17 september 1 uur geleden zei putdus: Kan een middenvelder van top niveau beter zijn dan een middenvelder van wereldklasse? Google en gij zult vinden fm24 media description players --> eerste zoekresultaat van google --> even ietsjes lezen en je komt dit tegen https://twoplaymakers.com/the-comprehensive-guide-to-media-description-in-football-manager/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 17 september Share Geplaatst 17 september Na gepromoveerd te zijn, een klein rotseizoentje achter de rug. In plaats van te kunnen meedoen voor promotie, moet ik strijden tegen degradatie. Hopelijk niet weeral zakken, want dan kan ik terug een nieuwe ploeg zoeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 17 september Share Geplaatst 17 september The man, the myth, the legend: Néstor González! 1000 doelpunten voor Independiente del Valle Spoiler Daarmee komt mijn tijd bij Independiente del Valle tot een eind. We gaan op zoek naar een club in Europa, daar gaan we één van de aanvallers uit de opleiding van IDV een Ballon d'Or proberen te bezorgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 17 september Share Geplaatst 17 september Wat een eindbaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 17 september Share Geplaatst 17 september 1 uur geleden zei bas huijsmans: Google en gij zult vinden fm24 media description players --> eerste zoekresultaat van google --> even ietsjes lezen en je komt dit tegen https://twoplaymakers.com/the-comprehensive-guide-to-media-description-in-football-manager/ Geeft geen antwoord op mijn vraag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 17 september Share Geplaatst 17 september 9 minuten geleden zei putdus: Geeft geen antwoord op mijn vraag World Class xxxx – Media description assigned to players who have exceeded a certain CA and also have a high reputation. Legendary xxxx – Same requirements as a world-class player, but must be over 30 years old Elite xxxx – Given to players with a high reputation, and just at the cusp of being world-class. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 17 september Share Geplaatst 17 september 23 minuten geleden zei bas huijsmans: World Class xxxx – Media description assigned to players who have exceeded a certain CA and also have a high reputation. Legendary xxxx – Same requirements as a world-class player, but must be over 30 years old Elite xxxx – Given to players with a high reputation, and just at the cusp of being world-class. Ja, Kan een middenvelder van top niveau beter zijn dan een middenvelder van wereldklasse? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 17 september Share Geplaatst 17 september 26 minuten geleden zei putdus: Ja, Kan een middenvelder van top niveau beter zijn dan een middenvelder van wereldklasse? Ja, als die een betere verdeling van attributen heeft. Een middenvelder van wereldklasse zal wel een hoger CA hebben, maar dat betekent niet automatisch een betere speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 17 september Share Geplaatst 17 september 'Hebben we er allemaal nog zin in om de laatste wedstrijd van het jaar het publiek warm te maken?' 'Mwah.' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 17 september Share Geplaatst 17 september Met deze tegenstanders voor de boeg rekende ik op een scenario waar we puntloos bleven, extra lekker dat je dan gewoon 10 punten pakt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 17 september Share Geplaatst 17 september Ik ga volgend seizoen tegen Liverpool spelen in de Championship Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 17 september Share Geplaatst 17 september Op 14-9-2024 om 23:11 zei Michiel RAFC: Leuk zo CL spelen en enkel maar tegen Engelse teams komen. Ben zelf Brighton. Wel goed afgelopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 17 september Share Geplaatst 17 september (bewerkt) 4 uur geleden zei Thomassje123: Ik ga volgend seizoen tegen Liverpool spelen in de Championship Bij mij was het Manchester City die gedegradeerd was, een paar seizoenen geleden. Edit: hebben jullie problemen met het updaten van jullie Newgen-faces? 17 september bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 17 september Share Geplaatst 17 september Een heerlijk blokje om een flinke stap naar het kampioenschap te zetten. Tegen de nummers 2, 3, 4 en 5 niet verliezen en ondertussen ook nog winnen van een middenmoter. Nog 4 wedstrijden te gaan met een voorsprong van 9 punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 18 september Share Geplaatst 18 september Op 15-9-2024 om 11:39 zei Thierryvane: Kleine blunder gemaakt. Niet naar boven lopen scrollen bij het inschrijven van mijn spelers voor de Europa League. Vergeet ik toch gewoon mijn nieuwe spits... Die was hard nodig door een blessure van Parrott. Wat zie ik hier? Meneer speelt weer FM? Zonder mij te taggen? lmao Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 18 september Share Geplaatst 18 september Ik ben wel eens benieuwd naar welke formatie's hier het meeste gebruikt worden. Kiezen jullie voor een 4-2-3-1, 4-3-3, 3-5-2, 3-4-2-1, 4-4-2 of nog iets anders? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 18 september Share Geplaatst 18 september 11 minuten geleden zei Steels: Ik ben wel eens benieuwd naar welke formatie's hier het meeste gebruikt worden. Kiezen jullie voor een 4-2-3-1, 4-3-3, 3-5-2, 3-4-2-1, 4-4-2 of nog iets anders? 4231 heel FM24, maar heb 2 tactieken "achter de hand; voor het geval dat (424 en 4231 zonder vleugels)" maar niet nodig gehad. Verder nog wel een paar hele leuke asymmetrische tactieken gemaakt en een paar strikerless Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 18 september Share Geplaatst 18 september 19 minuten geleden zei Steels: Ik ben wel eens benieuwd naar welke formatie's hier het meeste gebruikt worden. Kiezen jullie voor een 4-2-3-1, 4-3-3, 3-5-2, 3-4-2-1, 4-4-2 of nog iets anders? Ik speel een variant op 4231 met 1 CDM, 1 CM, een LAM en twee CAM's. FM geeft aan dat het een 4-1-1-3-1 Asymmetrisch is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 18 september Share Geplaatst 18 september (bewerkt) 37 minuten geleden zei Steels: Ik ben wel eens benieuwd naar welke formatie's hier het meeste gebruikt worden. Kiezen jullie voor een 4-2-3-1, 4-3-3, 3-5-2, 3-4-2-1, 4-4-2 of nog iets anders? Voor een FM-save bouw ik meestal een formatie afhankelijk van waarin de club die ik manage in het echt mee zit te spelen. Momenteel met Brondby speel ik dus in een 3421. Voor een online save neem ik het vaak wat serieuzer en ga ik uit van wat het meest effectieve is. 18 september bewerkt door Lensherr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 18 september Share Geplaatst 18 september Ik vraag me soms af of jullie eeuwig op 1 tactiek kunnen spelen, of dat deze na een paar seizoenen niet meer rendabel is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 18 september Share Geplaatst 18 september 23 minuten geleden zei xanderoo: Ik vraag me soms af of jullie eeuwig op 1 tactiek kunnen spelen, of dat deze na een paar seizoenen niet meer rendabel is. Of een tactiek rendabel is verandert nooit, tenzij er een FM update is met daarin ME veranderingen. Dat is echt zo'n mythe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 18 september Share Geplaatst 18 september Kom er net achter dat een speler die ik train in FM zit. Dat vind ik dan wel weer grappig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten