Elsjorro1990 Geplaatst 31 juli Share Geplaatst 31 juli 54 minuten geleden zei rich ruzzian: Jij vliegt ook aardig snel door de seizoenen of niet @Elsjorro1990 Wel heerlijke spits. Je moet wat te doen hebben he. Oh, en op dit punt is de competitie natuurlijk wel aardig instant result, dat helpt ook wel mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 31 juli Auteur Share Geplaatst 31 juli 7 minuten geleden zei Elsjorro1990: Je moet wat te doen hebben he. Oh, en op dit punt is de competitie natuurlijk wel aardig instant result, dat helpt ook wel mee. Work hard, play hard krijgt een nieuwe dimensie zo in huize Sjorro Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 31 juli Share Geplaatst 31 juli 51 minuten geleden zei Fantasy: Work hard, play hard krijgt een nieuwe dimensie zo in huize Sjorro Klopt wel: hoe drukker ik het heb, des te beter de ontspanning is van lekker een spelletje spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 31 juli Share Geplaatst 31 juli FM zal ook nooit veranderen he. 11 wedstrijden ongeslagen en dan moeten we naar de nummer laatst.... 2-1 verlies in de 90+3e minuut Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 31 juli Share Geplaatst 31 juli San Marino is ineens veranderd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 31 juli Share Geplaatst 31 juli (bewerkt) 13 minuten geleden zei neva: San Marino is ineens veranderd. Nee hoor, hetzelfde juist haha. Wat een foutenfestival op dit niveau Youth only oftewel lekker spatiebalk rammen, dat is ook wel even lekker EDIT: Oh @neva Je wist het nog niet? 31 juli bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 31 juli Share Geplaatst 31 juli (bewerkt) Ik dacht dat dit ergens een topic was, maar raad de uitslag; Leverkusen - Bravo (Building a Nation, Slovenie), competitiefase CL 31 juli bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 31 juli Share Geplaatst 31 juli Wie speelt er met 2 diepe spitsen? En welke combinaties lijken er jullie het beste te werken deze FM? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 31 juli Share Geplaatst 31 juli 4 minuten geleden zei Chiemel: Ik dacht dat dit ergens een topic was, maar raad de uitslag; Leverkusen - Bravo (Building a Nation, Slovenie), competitiefase CL 2-0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 31 juli Share Geplaatst 31 juli Ik krijg wederom de vleugelspitsen niet aan de praat. Wat moet ik hier in hemelsnaam anders doen? Ik HAAT vleugelspitsen, daarom speel ik altijd met wingbacks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 31 juli Share Geplaatst 31 juli 13 minuten geleden zei neva: 2-0 Toto goed, aantal doelpunten verschil ook, uitslag totaal niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 31 juli Share Geplaatst 31 juli 16 minuten geleden zei Rossini': Wie speelt er met 2 diepe spitsen? En welke combinaties lijken er jullie het beste te werken deze FM? Pressing forward met een advanced forward gebruik ik weleens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 31 juli Auteur Share Geplaatst 31 juli 3 minuten geleden zei Chiemel: Toto goed, aantal doelpunten verschil ook, uitslag totaal niet 4-2 dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 31 juli Share Geplaatst 31 juli 1 minuut geleden zei Fantasy: 4-2 dan Closer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 31 juli Share Geplaatst 31 juli 4-3? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 31 juli Share Geplaatst 31 juli Dit is een gevalletje 6-4. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 31 juli Share Geplaatst 31 juli 1 uur geleden zei Rossini': Wie speelt er met 2 diepe spitsen? En welke combinaties lijken er jullie het beste te werken deze FM? Targetman en diepe spits of Diepe spits en hangende spits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 31 juli Share Geplaatst 31 juli 28 minuten geleden zei rich ruzzian: 4-3? Kon niet meer 24 minuten geleden zei Mordurette: Dit is een gevalletje 6-4. Bijna! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 31 juli Share Geplaatst 31 juli Altijd lekker! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 31 juli Share Geplaatst 31 juli 2 uur geleden zei Chiemel: Ik dacht dat dit ergens een topic was, maar raad de uitslag; Leverkusen - Bravo (Building a Nation, Slovenie), competitiefase CL 5-3 was, stond na 20 minuten al 4-1 achter terwijl zij toen een xG hadden van 0.37. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 1 augustus Share Geplaatst 1 augustus 10 uur geleden zei Rossini': Wie speelt er met 2 diepe spitsen? En welke combinaties lijken er jullie het beste te werken deze FM? Hehe, ik wou ook net een een 2 spitsen-systeem uitdokteren, dus ben ook wel benieuwd, naar wat het beste werkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 1 augustus Share Geplaatst 1 augustus Ik speel ook met een AF en TF/DLF. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 1 augustus Share Geplaatst 1 augustus Hoop wel dat ze tijdig terug zijn voor de officiële wedstrijden starten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 1 augustus Share Geplaatst 1 augustus Prima deal dit. Nierga wou al even vertrekken en had nog een 2-jarig contract die die niet wou verlengen. Mocht dit seizoen voor 155 miljoen exc. doorverkooppercentage naar United vertreken. Zijn vervanger is een landgenoot die voor 75 miljoen over komt van Bayern Munchen. Verdient naar onze maatstaven een astronomisch salaris, maar in mijn ogen is die dat meer dan waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 1 augustus Share Geplaatst 1 augustus 1 uur geleden zei Mordurette: Ik speel ook met een AF en TF/DLF. En hoe staan de rollen errond? Speel graag met een targetman-type, maar krijg de rol zelf nooit echt aan het draaien.. Zat zelf aan volgende formatie te denken: Vooral de rol van playmaker ben ik nog niet uit, kies ik voor DLP, Regista of Roaming Playmaker? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten