Lensherr Geplaatst 11 juni Share Geplaatst 11 juni Na een jaartje zijn we terug. Mede dankzij Kusi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 11 juni Share Geplaatst 11 juni (bewerkt) Weet er iemand wat te doen bij files loskoppelen van je Onedrive naar je huidige computer, zonder je save aan te raken of kwijt te spelen? En deze files, mijn naam met het seizoen, waar zet ik deze het best? (Zie foto) Mercikes al op voorhand! 11 juni bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SantiagoMunez Geplaatst 11 juni Share Geplaatst 11 juni Na twee seizoenen in het Championship hebben we promotie naar de Premier League te pakken! Iemand ervaring met Uzun (Nürnberg) of Charif (Angers) in de spits? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
g9g9g9g9g9g9g9 Geplaatst 11 juni Share Geplaatst 11 juni (bewerkt) Tony Pulis voetbal 11 juni bewerkt door g9g9g9g9g9g9g9 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni Op 10-6-2024 om 14:27 zei Stefan.: https://www.fourfourtwo.com/news/its-official-the-premier-league-is-coming-to-football-manager Let's goooo Dit is hartstikke mooi nieuws. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni Ik voel wel weer wat voor een Ajax-game Dit jaar nog nooit echt ver geraakt met Ajax, maar door m'n journeyman bij Bilbao en het voornamelijk toepassen van de eigen jeugd, heb ik ook wel weer zin om dat met een Ajax-game te doen Vanmiddag eens de editor in duiken en wat toekomstige transfers doorvoeren, en dan ga ik me er weer eens aan wagen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni 11 uur geleden zei SantiagoMunez: Na twee seizoenen in het Championship hebben we promotie naar de Premier League te pakken! Iemand ervaring met Uzun (Nürnberg) of Charif (Angers) in de spits? Heb Uzun bij Ingolstadt. Gebruikte hem heel lang als schaduwspits, flinke cheatcode. Zal vanavond een screentje maken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni Na meer dan een maand FM weer opgepakt. Back to back to back promoties via youth only. Nu het debuut op het hoogste niveau . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni Trastevere naar de Serie A Wat ik zelf ook leuk vind, ik heb best veel Romeinen in de selectie. Veel afdankertjes van Roma en Lazio opgepikt. Vind ik dan wel weer leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spaansetukker Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni In mijn Ierland Save, zijn er nu aardig wat teams die de jeugd op hun top hebben van ontwikkeling. Maar er breekt nooit wat door wat toekomstige wereldtop kan worden. Komt dat puur om het feit dat Ierland niet zo voetbal land is? Jaar is nu 2047, reputatie 6e plek (gelijk met NL) en Coefficientenlijst plek 5. Iemand nog wat tips? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni 29 minuten geleden zei spaansetukker: In mijn Ierland Save, zijn er nu aardig wat teams die de jeugd op hun top hebben van ontwikkeling. Maar er breekt nooit wat door wat toekomstige wereldtop kan worden. Komt dat puur om het feit dat Ierland niet zo voetbal land is? Jaar is nu 2047, reputatie 6e plek (gelijk met NL) en Coefficientenlijst plek 5. Iemand nog wat tips? Hopen dat je de dynamic youth rating kunt opkrikken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spaansetukker Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni 8 minuten geleden zei Nom de Guerre: Hopen dat je de dynamic youth rating kunt opkrikken. Prijzen winnen met het nationale team denk ik dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni Nieuwe savegame op het oog, nu nog tijd vinden.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni Wereldkampioen met Argentinië. De selectie is nog steeds wel leuk maar ik ga wellicht toch een overstap maken naar Iran of Qatar of Nederland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni Ik ben me eens meer aan het verdiepen bij het scouten, maar ik kom er niet echt uit, wat nu het beste werkt om een zo groot mogelijk scouting netwerk op te bouwen..Hoe zetten jullie de recruitment focus voor jullie scouts? Of laten jullie dit aan je Chief Scout over? Enerzijds vraag ik altijd wel zelf scoutingsverslagen voor spelers die op de radar komen (Awards, Top 50, Jeugdtornooien) maar ik wil vooral weten hoe je het voor de rest tijdens het jaar opzet.. @Nom de Guerre mss een interessante voor de podcast ook? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni 1 uur geleden zei Steels: Hoe zetten jullie de recruitment focus voor jullie scouts? Of laten jullie dit aan je Chief Scout over? Ik heb het idee dat het in deze FM ietsjes lastiger is geworden met de Recruitment Focuses dan in de vorige. Misschien dat het in de vorige editie nog iets meer kinderkwaaltjes had en dit wel de uitkomst is hoe het gewenst was. Hoe ik het zelf doe is als volgt: Eigenlijk stuur ik naar elke regio die interessant is/kan zijn een scout heen die ik daar continue laat zitten. Laat huidig niveau en redelijk laag potentieel niveau als voorwaarde (afhankelijk van het niveau waar je speelt). Deze scouts zijn aan het werk en scouten vele spelers, die terug te vinden zijn onder het meest rechterkopje (Aan het scouten of zoiets denk ik dat dat heet). Als deze een eerste beoordeling hebben gehad van de scout dan zijn er 3 opties die er zijn. 1 is dat de speler gewoon niet goed genoeg is en daarom verdwijnt hij uit je recruitment focus. 2 is dat hij in het middelste kopje terecht komt met spelers die wel interessant kunnen zijn maar toch niet helemaal aan je opdracht voldoen (Vaak een te laat CA of een te hoge vraagprijs) dit zijn alsnog interessante spelers. 3 is als ze aanbevolen worden door je scout en in het linkerkopje terecht komen. Afhankelijk van je instellingen qua filters etc komen sommigen ook weer terug in je scoutingsverslagen overzicht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
g9g9g9g9g9g9g9 Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni door naar de halve finale Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni Knap, met één schot Pittig rijtje: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni 4 uur geleden zei De Raam: Nieuwe savegame op het oog, nu nog tijd vinden.. Tipje van de sluier? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni 16 minuten geleden zei Mordurette: Tipje van de sluier? FAK! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni 5 uur geleden zei Steels: Ik ben me eens meer aan het verdiepen bij het scouten, maar ik kom er niet echt uit, wat nu het beste werkt om een zo groot mogelijk scouting netwerk op te bouwen..Hoe zetten jullie de recruitment focus voor jullie scouts? Of laten jullie dit aan je Chief Scout over? Enerzijds vraag ik altijd wel zelf scoutingsverslagen voor spelers die op de radar komen (Awards, Top 50, Jeugdtornooien) maar ik wil vooral weten hoe je het voor de rest tijdens het jaar opzet.. @Nom de Guerre mss een interessante voor de podcast ook? Kan prima. Ga je voor kwaliteit of kwantiteit trouwens? Zo breed mogelijk is namelijk niet zo goed mogelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni 1 uur geleden zei De Raam: FAK! Oostenrijk dus! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni 14 minuten geleden zei Mordurette: Oostenrijk dus! Ja, Austria Wien inderdaad. Clubkeuze is gemaakt maar ben nog in dubio over wat voor type save ik wil spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
g9g9g9g9g9g9g9 Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni toen ik manager werd op 1 december stond Helmond 18e. Voetbal was niet om aan te zien maar ik heb maar 1x verloren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni 11 minuten geleden zei g9g9g9g9g9g9g9: toen ik manager werd op 1 december stond Helmond 18e. Voetbal was niet om aan te zien maar ik heb maar 1x verloren Als het voetbal bij Helmond Sport net zo chaotisch is als je nickname snap ik het wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten