Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

Weet er iemand wat te doen bij files loskoppelen van je Onedrive naar je huidige computer, zonder je save aan te raken of kwijt te spelen?

En deze files, mijn naam met het seizoen, waar zet ik deze het best? (Zie foto)

Schermopname(27).thumb.png.154e0233b4e2903cb38fab5550f63199.png

Mercikes al op voorhand! 

bewerkt door xanderoo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik voel wel weer wat voor een Ajax-game ;c Dit jaar nog nooit echt ver geraakt met Ajax, maar door m'n journeyman bij Bilbao en het voornamelijk toepassen van de eigen jeugd, heb ik ook wel weer zin om dat met een Ajax-game te doen :D Vanmiddag eens de editor in duiken en wat toekomstige transfers doorvoeren, en dan ga ik me er weer eens aan wagen ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei SantiagoMunez:

Na twee seizoenen in het Championship hebben we promotie naar de Premier League te pakken! Iemand ervaring met Uzun (Nürnberg) of Charif (Angers) in de spits? :D

Heb Uzun bij Ingolstadt. Gebruikte hem heel lang als schaduwspits, flinke cheatcode. Zal vanavond een screentje maken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In mijn Ierland Save, zijn er nu aardig wat teams die de jeugd op hun top hebben van ontwikkeling. Maar er breekt nooit wat door wat toekomstige wereldtop kan worden. Komt dat puur om het feit dat Ierland niet zo voetbal land is? 

Jaar is nu 2047, reputatie 6e plek (gelijk met NL) en Coefficientenlijst plek 5.

Iemand nog wat tips?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei spaansetukker:

In mijn Ierland Save, zijn er nu aardig wat teams die de jeugd op hun top hebben van ontwikkeling. Maar er breekt nooit wat door wat toekomstige wereldtop kan worden. Komt dat puur om het feit dat Ierland niet zo voetbal land is? 

Jaar is nu 2047, reputatie 6e plek (gelijk met NL) en Coefficientenlijst plek 5.

Iemand nog wat tips?

Hopen dat je de dynamic youth rating kunt opkrikken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben me eens meer aan het verdiepen bij het scouten, maar ik kom er niet echt uit, wat nu het beste werkt om een zo groot mogelijk scouting netwerk op te bouwen..Hoe zetten jullie de recruitment focus voor jullie scouts? Of laten jullie dit aan je Chief Scout over? 

Enerzijds vraag ik altijd wel zelf scoutingsverslagen voor spelers die op de radar komen (Awards, Top 50, Jeugdtornooien) maar ik wil vooral weten hoe je het voor de rest tijdens het jaar opzet..

@Nom de Guerre mss een interessante voor de podcast ook?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Steels:

Hoe zetten jullie de recruitment focus voor jullie scouts? Of laten jullie dit aan je Chief Scout over? 

Ik heb het idee dat het in deze FM ietsjes lastiger is geworden met de Recruitment Focuses dan in de vorige. Misschien dat het in de vorige editie nog iets meer kinderkwaaltjes had en dit wel de uitkomst is hoe het gewenst was. Hoe ik het zelf doe is als volgt:

Eigenlijk stuur ik naar elke regio die interessant is/kan zijn een scout heen die ik daar continue laat zitten. Laat huidig niveau en redelijk laag potentieel niveau als voorwaarde (afhankelijk van het niveau waar je speelt). Deze scouts zijn aan het werk en scouten vele spelers, die terug te vinden zijn onder het meest rechterkopje (Aan het scouten of zoiets denk ik dat dat heet). Als deze een eerste beoordeling hebben gehad van de scout dan zijn er 3 opties die er zijn. 1 is dat de speler gewoon niet goed genoeg is en daarom verdwijnt hij uit je recruitment focus. 2 is dat hij in het middelste kopje terecht komt met spelers die wel interessant kunnen zijn maar toch niet helemaal aan je opdracht voldoen (Vaak een te laat CA of een te hoge vraagprijs) dit zijn alsnog interessante spelers. 3 is als ze aanbevolen worden door je scout en in het linkerkopje terecht komen. Afhankelijk van je instellingen qua filters etc komen sommigen ook weer terug in je scoutingsverslagen overzicht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Steels:

Ik ben me eens meer aan het verdiepen bij het scouten, maar ik kom er niet echt uit, wat nu het beste werkt om een zo groot mogelijk scouting netwerk op te bouwen..Hoe zetten jullie de recruitment focus voor jullie scouts? Of laten jullie dit aan je Chief Scout over? 

Enerzijds vraag ik altijd wel zelf scoutingsverslagen voor spelers die op de radar komen (Awards, Top 50, Jeugdtornooien) maar ik wil vooral weten hoe je het voor de rest tijdens het jaar opzet..

@Nom de Guerre mss een interessante voor de podcast ook?

Kan prima. Ga je voor kwaliteit of kwantiteit trouwens? Zo breed mogelijk is namelijk niet zo goed mogelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei g9g9g9g9g9g9g9:

Screenshot2024-06-12at19_53_29.png.71295a2d5b1f6538b3c7209cc6b63f9d.png

toen ik manager werd op 1 december stond Helmond 18e. Voetbal was niet om aan te zien maar ik heb maar 1x verloren

Als het voetbal bij Helmond Sport net zo chaotisch is als je nickname snap ik het wel :classic_ninja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites