Thomassje123 Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cervantes Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei (bewerkt) Soms jaagt alleen de naam al schrik aan. Helaas is het wel een slap aftreksel van de echte Balotelli, maar wel gemakkelijker in het gareel te houden. 31 mei bewerkt door Cervantes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SpartaPiet Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei Vraagje: komt er deze editie weer een Open NK? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 juni Share Geplaatst 1 juni Gefeliciteerd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 1 juni Share Geplaatst 1 juni Zo, die heb ik nog niet eerder behaald Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 juni Share Geplaatst 1 juni Je hebt een linksback die eigen qua atributen niet meer is dan een speler rechterrijtje maar speelt heel sterk en heeft geweldige gemiddeldes en is belangrijk met treffers en assists. Maar je wilt ook doorgroeien naar Europese top vervangen en laten blijven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 1 juni Share Geplaatst 1 juni Als er interesse is vervangen, anders zo ik hem aanhouden denk ik. Zo zonde dit. 2x verloren van Roemenië en 1x van Nederland. Gelijkspel was ook tegen Nederland. Dubbele cijfers gehaald tegen Gibraltar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 1 juni Share Geplaatst 1 juni 20 minuten geleden zei Djurovski: Je hebt een linksback die eigen qua atributen niet meer is dan een speler rechterrijtje maar speelt heel sterk en heeft geweldige gemiddeldes en is belangrijk met treffers en assists. Maar je wilt ook doorgroeien naar Europese top vervangen en laten blijven? Zoals ik al aangaf, als hij goed presteert, zou ik hem houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 juni Share Geplaatst 1 juni 14 minuten geleden zei neva: Als er interesse is vervangen, anders zo ik hem aanhouden denk ik. Zo zonde dit. 2x verloren van Roemenië en 1x van Nederland. Gelijkspel was ook tegen Nederland. Dubbele cijfers gehaald tegen Gibraltar. Nog geen interesse maar heb wel een newgen die qua atrributen beter is en komt nog een ervaren Egyptenaar voor de pokeplayer maar als een oud speler zo geweldig speelt dan speelt mijn geweten op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 1 juni Share Geplaatst 1 juni Zie net dat het om Gudmundsson gaat. Gewoon houden man. Ik had hem bij Vaduz ook. Speciaal plekje in m'n hart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 1 juni Share Geplaatst 1 juni B Elftal, is dit lekker of is dit lekker. #stijvestaaf #EPbal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 juni Share Geplaatst 1 juni 34 minuten geleden zei neva: Zie net dat het om Gudmundsson gaat. Gewoon houden man. Ik had hem bij Vaduz ook. Speciaal plekje in m'n hart. Elke oud FCG speler heeft een speciaal plekje in mijn hart, Op Danny Hoesen na dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 1 juni Share Geplaatst 1 juni 19 minuten geleden zei ElPrincipito: B Elftal, is dit lekker of is dit lekker. #stijvestaaf #EPbal Volgens mij speel je net als mij: Drop al die ballen op het hoofd van de lange spits Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 1 juni Share Geplaatst 1 juni (bewerkt) In de competitie met Bilbao loopt het vrij vlotjes, nog maar twee keer (Barca en Real) verloren In de CL daarentegen na 6 potjes er nog maar een gewonnen Gewoon heel veel knullige fouten, maar wel constant de betere in de meeste wedstrijden. Gelukkig verwacht het bestuur niet dat ik verder kom dan de groepsfase 1 juni bewerkt door TheRealOne Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 juni Share Geplaatst 1 juni Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 juni Share Geplaatst 1 juni 1 minuut geleden zei Djurovski: Makkie voor Grunn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 juni Share Geplaatst 1 juni Zojuist zei delichris: Makkie voor Grunn. Absoluut niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 1 juni Share Geplaatst 1 juni Duurde even maar Ligue 2 is een feit. Alleen dit gaat een probleem worden denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 1 juni Share Geplaatst 1 juni 19 uur geleden zei Bazoer: Dit zal al honderd keer gevraagd zijn, maar hoe kan ik het Duitse nationale elftal laten spelen met de bestaande spelers? Op dit moment kunnen alleen de regens erin komen in verloop van tijd. Heb ergens wel wat gelezen dat als je diep in de bestanden van FM24, database en dan mapje 2400 oid een paar bestanden verwijderd dit probleem word verholpen. Dit helpt bij mij niet. Ook niet bij een nieuwe game. Is er een oplossing hier voor? Als je de stappen goed volgt van de uitleg dan gaat het wel werken. Ik gebruik zelf altijd deze maar meerdere websites hebben ze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 2 juni Share Geplaatst 2 juni @De Raam Jij bedoelt zeker dit indien een speler echt nog wel een stuk beter kan worden ook al geven de sterren wat anders aan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 juni Share Geplaatst 2 juni Lekkere choke wel hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 2 juni Share Geplaatst 2 juni Nations League is niet Nederland's favoriete toernooi Pas vanaf 2034 was het mijn verantwoordelijkheid, dus niet helemaal m'n schuld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 2 juni Share Geplaatst 2 juni 8 uur geleden zei Mordurette: @De Raam Jij bedoelt zeker dit indien een speler echt nog wel een stuk beter kan worden ook al geven de sterren wat anders aan? Jep, mits andere signalen ook positief zijn! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 2 juni Share Geplaatst 2 juni Soms is het selectiebeleid van de AI toch wel absurd slecht. Ongelooflijk dat deze speler pas zijn debuut heeft gemaakt sinds dat ik bondscoach ben op 25-jarige leeftijd... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 2 juni Share Geplaatst 2 juni Een stadion vernoemd naar mij, dat is wel heel lang geleden dat dat is gebeurd. Altijd leuk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten