rich ruzzian Geplaatst 29 april Share Geplaatst 29 april 2 minuten geleden zei Mordurette: Vleugels plekje lager zetten en als Defensive Wingers? Geen idee of ze dan meer inzakken hoor... Ben nu beetje aan het klooien met de team instructies en wellicht de dlp aanpassen naar een HB. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 29 april Share Geplaatst 29 april 24 minuten geleden zei rich ruzzian: Kassa Hoe zijn de attributen van deze speler inmiddels? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 29 april Share Geplaatst 29 april Anders scoort Teze ff een hattrick in de finale Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 30 april Share Geplaatst 30 april Ik ben nog niet helemaal zeker of ik Anderlecht links ga laten liggen, maar we gunnen deze club met het mooie stadionnetje een kans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 30 april Share Geplaatst 30 april Bijzondere finale wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 30 april Share Geplaatst 30 april Werkloos gestart en uiteindelijk eind november ingegaan op deze aanbieding. Lijkt me een mooie club om te starten als Schweinsteiger. Ben ook ingegaan op interviews bij Napoli, Rennes en Porto, maar wou deze aanbieding niet laten schieten. Wou ook niet blijven wachten op uitnodigingen van Dortmund en Man Utd. Lijkt me leuker om iets lager te beginnen en later de overstap te maken naar topclubs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JesseNL Geplaatst 30 april Share Geplaatst 30 april (bewerkt) Man, man, man. Wat een einde van een seizoen zeg. In de laatste twee wedstrijden van het seizoen hadden we tenminste een punt nodig om te promoveren. Beide wedstrijden verloren. De laatste, thuis, tegen de nummer laatst, verloren. Omdat de nummer 2 op het laatst nog een doelpunt om de oren krijgt eindigen wij eerste en mogen we de play-off spelen tegen de andere nummer 1 van de competitie. 2-2 na 90 minuten. Penalties. Heb je gewoon 4 kansen nodig om een penalty te scoren. Mag niet klagen, we zijn gepromoveerd naar de Liga Profesional de Fútbol. 30 april bewerkt door JesseNL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 30 april Share Geplaatst 30 april Wat een doldwaze competitieopzet zeg in Colombia. Brazilië veel wedstrijden? Hier al 60 wedstrijden zonder de KO rondes van de Copa Libertadores en beker meegenomen (tot de kwartfinale). Absurd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 30 april Share Geplaatst 30 april 70 procent balbezit tegen het grote Sparta Praag en geen slecht resultaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 30 april Share Geplaatst 30 april Sorry dat ik het op jouw verjaardag moet zeggen @La Pulga, maar ik begin Barcelona te haten zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 1 mei Share Geplaatst 1 mei (bewerkt) Seizoen 3, en ik had nood aan een nieuwe uitdaging. Ja, ik denk dat ik met Granada had teruggekeerd naar La Liga in seizoen 3. Maar ik wil prijzen winnen en het is een journeyman save voor een reden. De volgende club is in Slowakije, met name... MSK Zilina (en deze keer beginnen we meteen aan een seizoen en niet middenin wat al een voordeel is). Vorig seizoen, doel zal wellicht zijn om de titel te pakken (moet niet per se volgend seizoen) en na het winnen van de titel een andere ploeg te zoeken terug denk ik. Maar ik wil eens een prijs. En verder ook nog nooit in Slowakije gespeeld of het Slowaakse voetbal gevolgd dus bij deze... eens een nieuwe ervaring terug. 1 mei bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 1 mei Share Geplaatst 1 mei En de haat richting Barca in deze save blijft maar groeien. Ondertussen staan er al 3 oud spelers van mij daar onder contract en ze blijven maar trekken aan mijn spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 1 mei Share Geplaatst 1 mei Het is ook een verschrikkelijke grafclub. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 1 mei Share Geplaatst 1 mei (bewerkt) 10 minuten geleden zei Nom de Guerre: Het is ook een verschrikkelijke grafclub. Ik zie ook dat ik het verkeerd geschreven heb. En de haat richting Barca blijft maar groeien door deze save Waarschijnlijk hebben ze de rechten van het eerste ongebore kind van Lamal verkocht om dit allemaal te financieren 1 mei bewerkt door bas huijsmans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 1 mei Share Geplaatst 1 mei 1 uur geleden zei bas huijsmans: Ik zie ook dat ik het verkeerd geschreven heb. En de haat richting Barca blijft maar groeien door deze save Waarschijnlijk hebben ze de rechten van het eerste ongebore kind van Lamal verkocht om dit allemaal te financieren Of een paar buisjes ingevroren zaad van Messi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 1 mei Share Geplaatst 1 mei Colombia check, nu Chili. Supercopa is binnen, eerste potje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 1 mei Share Geplaatst 1 mei We maken 36,5 miljoen - bijna een verdubbeling van het clubrecord - over naar München, maar dat is één van de beste Zweedse spelers van zijn generatie hopelijk meer dan waard. Bergvall heeft op wat uitleenbeurten na echt te weinig speeltijd gehad in zijn loopbaan tot dusverre, maar die kansen liggen in Göteborg wél voor het grijpen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 mei Share Geplaatst 1 mei Gaan we weer, moet toch weer wat leven op het forumpie brengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 2 mei Share Geplaatst 2 mei (bewerkt) Ik zit er aan te denken om een challenge voor mijzelf te maken met de onderstaande archievements van oudere FM's. Maar nu komt het volgende. Het liefst wil ik het bij één save houden: Ik ga naar het volgende land en dan proberen te solliciteren in de laagste competitie. Of ik moet met de ingame editor mijzelf overplaatsen naar een team in de laagste competitie. Of ik begin een nieuwe save en begin dan opnieuw in het volgende land. Voor wat zouden jullie kiezen? Ben zelf al begonnen in Engeland namelijk. 2 mei bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 2 mei Share Geplaatst 2 mei 1 uur geleden zei sennid: Ik zit er aan te denken om een challenge voor mijzelf te maken met de onderstaande archievements van oudere FM's. Maar nu komt het volgende. Het liefst wil ik het bij één save houden: Ik ga naar het volgende land en dan proberen te solliciteren in de laagste competitie. Of ik moet met de ingame editor mijzelf overplaatsen naar een team in de laagste competitie. Of ik begin een nieuwe save en begin dan opnieuw in het volgende land. Voor wat zouden jullie kiezen? Ben zelf al begonnen in Engeland namelijk. Een save lijkt mij een heel leuk idee en de toekomst maakt het dan ook misschien wel interessant. Veel succes, ik zal het zeker volgen als je updates plaatst. In mijn journeyman save denk ik ook er een soort van Glory Hunter challenge aan vast te binden, maar niet met een tijdslimiet van 20 jaar, geen WK, en geen PSG-City-Bayern-Real-Barcelona (als ze het jaar voorheen geen kampioen zijn geworden). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 2 mei Share Geplaatst 2 mei Ik zag een baantje bij Australië onder 23 beschikbaar, mooie kans om een gooi te doen naar de Aziatische Beker voor -23 en een extra prijs aan m'n palmares toe te voegen Kwalificatie is in ieder geval al vrij aardig verlopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 2 mei Share Geplaatst 2 mei 6 uur geleden zei sennid: Ik zit er aan te denken om een challenge voor mijzelf te maken met de onderstaande archievements van oudere FM's. Maar nu komt het volgende. Het liefst wil ik het bij één save houden: Ik ga naar het volgende land en dan proberen te solliciteren in de laagste competitie. Of ik moet met de ingame editor mijzelf overplaatsen naar een team in de laagste competitie. Of ik begin een nieuwe save en begin dan opnieuw in het volgende land. Voor wat zouden jullie kiezen? Ben zelf al begonnen in Engeland namelijk. Via solliciteren is het denk ik ook wel makkelijk om aan een nieuwe baan te komen in de laagste competities van het land. Daarom zou ik het in 1 save doen en via solliciteren. Dan weet je ook nooit precies waar je terecht gaat komen en dat heeft denk ik ook wel zijn charme. Wil je ook met elk team de titel en CL gaan winnen of gaat het echt om de promotie? Met de Europese landen heb je dan ook nog de uitdaging om jouw oude ploeg(en) te verslaan. Ook wel leuk lijkt me Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 2 mei Share Geplaatst 2 mei 2 uur geleden zei bas huijsmans: Via solliciteren is het denk ik ook wel makkelijk om aan een nieuwe baan te komen in de laagste competities van het land. Daarom zou ik het in 1 save doen en via solliciteren. Dan weet je ook nooit precies waar je terecht gaat komen en dat heeft denk ik ook wel zijn charme. Wil je ook met elk team de titel en CL gaan winnen of gaat het echt om de promotie? Met de Europese landen heb je dan ook nog de uitdaging om jouw oude ploeg(en) te verslaan. Ook wel leuk lijkt me Ik wil sowieso kampioen worden in elk land. De CL ben ik nog aan het twijfelen. Maar ik denk het wel om er een extra challenge aan te geven. Ben dit seizoen in de strijd voor Europees voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MR-Badger Geplaatst 2 mei Share Geplaatst 2 mei Wat een speler uit de eigen jeugd :o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 2 mei Share Geplaatst 2 mei (bewerkt) 2 uur geleden zei sennid: Ik wil sowieso kampioen worden in elk land. De CL ben ik nog aan het twijfelen. Maar ik denk het wel om er een extra challenge aan te geven. Ben dit seizoen in de strijd voor Europees voetbal. De CL is niet eens het moeilijkste denk ik, want goed mogelijk dat je terwijl je probeert Bayern en PSG van hun troon te stoten je op de weg ernaar toe toch de beker met grote oren zal winnen. 2 mei bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten