ElPrincipito Geplaatst 28 april Share Geplaatst 28 april Ik speel inmiddels met Millionarios uit Colombia, heerlijke club. Dat shirt ook. #geil Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 28 april Share Geplaatst 28 april M'n beste spelers zijn verkocht door het eerste team van Antwerp en m'n huidige beste spelers worden steeds opgeroepen voor het eerste elftal. Team wat ik nu tot m'n beschikking heb komt echt veel te kort voor het tweede niveau. Was eerst van plan om tot het einde van het seizoen te blijven, maar denk dat ik asap maar opzoek ga naar een andere club. In de eerste 5 wedstrijden maar een punt weten te verzamelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 28 april Share Geplaatst 28 april 10 minuten geleden zei TheRealOne: M'n beste spelers zijn verkocht door het eerste team van Antwerp en m'n huidige beste spelers worden steeds opgeroepen voor het eerste elftal. Team wat ik nu tot m'n beschikking heb komt echt veel te kort voor het tweede niveau. Was eerst van plan om tot het einde van het seizoen te blijven, maar denk dat ik asap maar opzoek ga naar een andere club. In de eerste 5 wedstrijden maar een punt weten te verzamelen Wel al diploma's kunnen halen? Zo niet, gelijk wegwezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 28 april Share Geplaatst 28 april Overigens met Willem II heel veel moeite om een team op de been te krijgen. Ook stafleden waarbij het contract afloopt willen nu ineens het 15-voudige gaan verdienen 😕. Had beter die contracten al kunnen verlengen voordat ik kampioen werd... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 28 april Share Geplaatst 28 april 18 minuten geleden zei Mordurette: Wel al diploma's kunnen halen? Zo niet, gelijk wegwezen. Dat wel, nu bezig met Trainer/Coach I. Het eerste elftal van Antwerp staat na 5 wedstrijden ook ver onderaan, dus daar gaat het niet heel veel beter. Valt ook geen eer meer aan te behalen, maar wil eigenlijk even kijken of ze me nog een keer op trainerscursus laten gaan hierna. Dan kan ik daarna vertrekken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 28 april Share Geplaatst 28 april https://www.twitch.tv/kobus_k Eens kijken hoe dit werkt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kevinoz87 Geplaatst 28 april Share Geplaatst 28 april Op 19-4-2024 om 18:51 zei De Raam: Verifiëren in de editor. Bestand inladen, testen en opslaan @De Raam Ik heb hetzelfde probleem als El principito. Ik heb in een eerder aangemaakt bestand wijzigingen aangebracht. Voor de wijzigingen draaide hij prima, na die wijzigingen kan ik geen nieuwe game aanmaken. Hoe verifieer je een bestand en hoe in te laden en op te slaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 28 april Share Geplaatst 28 april (bewerkt) 3 minuten geleden zei Kevinoz87: @De Raam Ik heb hetzelfde probleem als El principito. Ik heb in een eerder aangemaakt bestand wijzigingen aangebracht. Voor de wijzigingen draaide hij prima, na die wijzigingen kan ik geen nieuwe game aanmaken. Hoe verifieer je een bestand en hoe in te laden en op te slaan? Editor openen, databank laden, editor gegevens laden, regels testen, editor gegevens opslaan. Als niet lukt, dan stuur de editor files maar door in PM, doe ik het vanavond even voor je 28 april bewerkt door De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kevinoz87 Geplaatst 28 april Share Geplaatst 28 april 5 minuten geleden zei De Raam: Editor openen, databank laden, editor gegevens laden, regels testen, editor gegevens opslaan. @De Raam Ah, na de wijzigingen (ook al zijn dit alleen personen) altijd de regels testen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 28 april Share Geplaatst 28 april 5 minuten geleden zei Kevinoz87: @De Raam Ah, na de wijzigingen (ook al zijn dit alleen personen) altijd de regels testen? Jep! Na wijzigingen moet je het bestand even opnieuw verifiëren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 28 april Share Geplaatst 28 april Poeh, de nodige clubs zijn gepasseerd om een sidegame mee te starten maar heb de smaak nog niet te pakken. Dan misschien toch maar terugvallen op één van mijn favoriete clubs namelijk MSK Zilina. Dan wil ik mezelf wel vooral richten op eigen jeugd (door gebrek aan financiën moet dat in het echt ook) of Slowaakse spelers terughalen. Een andere optie is het Sparta Praag van @Bogatyr en dan een powerhouse maken en talenten opkopen en opleiden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 28 april Share Geplaatst 28 april 16 minuten geleden zei Mordurette: Poeh, de nodige clubs zijn gepasseerd om een sidegame mee te starten maar heb de smaak nog niet te pakken. Dan misschien toch maar terugvallen op één van mijn favoriete clubs namelijk MSK Zilina. Dan wil ik mezelf wel vooral richten op eigen jeugd (door gebrek aan financiën moet dat in het echt ook) of Slowaakse spelers terughalen. Een andere optie is het Sparta Praag van @Bogatyr en dan een powerhouse maken en talenten opkopen en opleiden. Wat zoek je precies? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 28 april Share Geplaatst 28 april 3 uur geleden zei Becks: https://www.twitch.tv/kobus_k Eens kijken hoe dit werkt Ik ga je volgen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 28 april Share Geplaatst 28 april 22 minuten geleden zei Mordurette: Poeh, de nodige clubs zijn gepasseerd om een sidegame mee te starten maar heb de smaak nog niet te pakken. Dan misschien toch maar terugvallen op één van mijn favoriete clubs namelijk MSK Zilina. Dan wil ik mezelf wel vooral richten op eigen jeugd (door gebrek aan financiën moet dat in het echt ook) of Slowaakse spelers terughalen. Een andere optie is het Sparta Praag van @Bogatyr en dan een powerhouse maken en talenten opkopen en opleiden. Ik juich het zeker en vast toe! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 28 april Share Geplaatst 28 april 7 uur geleden zei ElPrincipito: Ik speel inmiddels met Millionarios uit Colombia, heerlijke club. Dat shirt ook. #geil Dat lijkt me ook wel een leuke club om te coachen, om een beetje op ruimte te sparen wel zelf niet geladen in de journeyman save, enkel eerste klasse v. Argentinië en Brazilië speelbaar in Zuid-Amerika (maar dat zal sws niet voor direct zijn door de hoge reputatie). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 28 april Share Geplaatst 28 april 19 minuten geleden zei Mordurette: Poeh, de nodige clubs zijn gepasseerd om een sidegame mee te starten maar heb de smaak nog niet te pakken. Dan misschien toch maar terugvallen op één van mijn favoriete clubs namelijk MSK Zilina. Dan wil ik mezelf wel vooral richten op eigen jeugd (door gebrek aan financiën moet dat in het echt ook) of Slowaakse spelers terughalen. Een andere optie is het Sparta Praag van @Bogatyr en dan een powerhouse maken en talenten opkopen en opleiden. Ik was gisteren ook rond aan het neuzen voor een leukere uitdaging. Een vervallen club terug opbouwen met één of andere challenge aan verbonden. Enkele leuke clubs die me voorbij kwamen waren Helsingborg, Brann Bergen, MSK Zilina, OFK Belgrado, Litex Lovech, Budapest Honved, Rapid Boekarest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 28 april Share Geplaatst 28 april 36 minuten geleden zei Arezo: Ik ga je volgen! Ik had nog geen idee wat ik aan het doen was. Hoe doe jij dat met geluid? Ik heb oortjes in en dacht via de microfoon te kunnen praten maar iedere keer als ik wat zei dan hoorde ik mezelf 5x Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 28 april Share Geplaatst 28 april 48 minuten geleden zei Nom de Guerre: Wat zoek je precies? Ja dat is een goede en lastige vraag. Bij Zilina zou ik me willen richten op het opbouwen van het Slowaakse voetbal en de doorstroom naar het nationale elftal. Een Building A Nation is een mooie bijkomstigheid. Later zou ik het nationale team er ook bij willen pakken als de kans komt. Sparta Praag is in eigen land al een topclub met uitstekende faciliteiten. Daar zou ik gebruik van willen maken door talenten op te leiden (allerlei nationaliteiten) en doorverkopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 28 april Share Geplaatst 28 april Het wordt dus Granada, veel clubs met minder reputatie en naam waar ik het probeerde en allemaal me niet wilden of niet verder ingingen op het gesprek. Het feit dat Granada me wel een kans heeft vind ik heel verrassend... en dat krijg ik ook nog eens een transferbudget van 68 miljoen Ze hebben wel bijna heel hun ploeg verkocht. En de spelers die er zijn aan de oude kant. Maar het heeft me wel een kans om iets op te bouwen. Al zal ik ook maar een bepaalde tijd blijven, hangt er een beetje van af of ik de flow en de goesting vind. Verder niet echt iets met deze ploeg, maar wel een club waar je kan groeien en die me ook de kans geeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 28 april Share Geplaatst 28 april Geen kattenpis dit. Fleetwood in de National League heeft ook puntenmindering (10 punten) en staan nu op -3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 28 april Share Geplaatst 28 april (bewerkt) 45 minuten geleden zei Mordurette: Ja dat is een goede en lastige vraag. Bij Zilina zou ik me willen richten op het opbouwen van het Slowaakse voetbal en de doorstroom naar het nationale elftal. Een Building A Nation is een mooie bijkomstigheid. Later zou ik het nationale team er ook bij willen pakken als de kans komt. Sparta Praag is in eigen land al een topclub met uitstekende faciliteiten. Daar zou ik gebruik van willen maken door talenten op te leiden (allerlei nationaliteiten) en doorverkopen. Dat ben ik nu aan het doen met RSC Anderlecht. Is wel leuk hoor. Sparta Praag is er een uitstekende club voor. Ik bouw aan een goede kern en het overige geld spendeer ik aan -19 jarigen die ik dan weer verhuur. Ontwikkelen die zich komen ze in aanmerking en anders grijp ik het geld. Van 45 miljoen schulden in seizoen 1 zit ik nu aan een transferbudget van 85 miljoen in het 4de seizoen. 28 april bewerkt door Lensherr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kevinoz87 Geplaatst 28 april Share Geplaatst 28 april 5 uur geleden zei De Raam: Jep! Na wijzigingen moet je het bestand even opnieuw verifiëren. Thanks! is gelukt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 28 april Share Geplaatst 28 april Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 29 april Share Geplaatst 29 april 13 uur geleden zei Becks: Ik had nog geen idee wat ik aan het doen was. Hoe doe jij dat met geluid? Ik heb oortjes in en dacht via de microfoon te kunnen praten maar iedere keer als ik wat zei dan hoorde ik mezelf 5x Ik kletst gewoon in de headset van mijn ps5. En het geluid gaat volgens mij best goed?! Luist mezelf niet terug eerlijk gezegd. Volgens mij is mijn headset ook geschikt voor PC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 29 april Share Geplaatst 29 april Op tijd vertrokken bij de opleidingsploeg van Antwerp Door de degradatie van Antwerp zelf is Young Reds ook al even zeker van degradatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten