Lensherr Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart 48 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Ja klopt inderdaad en liet toen ook wel zien waarom dat was. Werd toen volgens mij de duurste aankoop ooit voor Leicester (waar die dan ook weer flopte). Dacht altijd dat hij eigen jeugd was van Rijeka maar hoe kan het ook anders dat hij uit de jeugd van Dinamo komt. Volgens mij komt iedereen in Kroatie bij Dinamo vandaan en maken ze dan na een paar jaar gewoon de overstap naar andere Kroatische ploegen Oh en dat elftal, heel heftig ja. Lord Nelom Building a nation in real life 10 uur geleden zei Urbeto: Nice! Het leek er afgelopen seizoen (in real life) af en toe op dat ze zelfs uit de Superettan zouden degraderen. Daar zijn Helsingborgs en ÖIS ternauwernood aan ontsnapt, maar dat er genoeg te verbeteren is voor dit soort gevallen clubs is wel duidelijk. Helsingborgs is ook wel een veel te grote club om niet in de Allsvenskan te spelen. GAIS is nu wel weer gepromoveerd, ben benieuwd hoe zij het vanaf dit weekend in het nieuwe seizoen gaan doen. Een andere gevallen grootmacht is in mindere mate nog Östers IF uit Växjo. Dat was vanaf de late jaren zestig één van de meest succesvolle clubs van Zweden, maar daar is tegenwoordig ook niet veel meer van over. Zij spelen ook in de Superettan. Kortom, genoeg uitdaging in Zweden. Kan het iedereen aanraden, heerlijk FM-land. Ben wel benieuwd hoelang het duurt voordat ik Europees een mooie vuist ga kunnen maken (i.p.v. enkel stunten als outsider). Dat wist ik allemaal nog niet. Ik heb elk jaar wel een Scandinavische save waar ik het meeste plezier uit haal van al mijn saves. Na Noorwegen, Denemarken is het volgend jaar tijd voor Zweden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart (bewerkt) Seizoen 6, we zijn begonnen! Pak rammel gekregen 5-2 uit bij Liverpool 28 maart bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart Wel grappig, in 2033. Ben zelf geen van allen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart 1 uur geleden zei neva: Wel grappig, in 2033. Ben zelf geen van allen. Goed dat je hier post, niet in opvallende screens topic. Er zijn natuurlijk genoeg forum leden hier, die dit kunnen of beter met Vitesse Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart Hoe scripted kun je het maken zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart 27 minuten geleden zei 007mark: Gelijk even die hele lijst met regens scouten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart Helaas, na ruim 10 seizoenen gedegradeerd. Kon tot op het laatste moment nog veilig spelen, maar helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFM1 Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart Hoe kan het dat ik een negatief transferbudget van 10M euro krijg (300k salarisbudget per maand in de plus trouwens) terwijl de overall balance ruim 70M euro is...? Je gaat me toch niet zeggen dat dit een bug is (heb zoiets weleens gelezen hier) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 28 maart Auteur Share Geplaatst 28 maart Zojuist zei MarcFM1: Hoe kan het dat ik een negatief transferbudget van 10M euro krijg (300k salarisbudget per maand in de plus trouwens) terwijl de overall balance ruim 70M euro is...? Je gaat me toch niet zeggen dat dit een bug is (heb zoiets weleens gelezen hier) Speel je in België? Ik heb het nu ook al twee seizoenen op rij met Ajax, omdat het de ambitie van het bestuur is om spelers te verkopen en via 'handelen' geld te verdienen. Daardoor begin ik nu al twee keer met een negatief transferbudget, terwijl er geld zat is binnen de club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFM1 Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart 5 minuten geleden zei Fantasy: Speel je in België? Ik heb het nu ook al twee seizoenen op rij met Ajax, omdat het de ambitie van het bestuur is om spelers te verkopen en via 'handelen' geld te verdienen. Daardoor begin ik nu al twee keer met een negatief transferbudget, terwijl er geld zat is binnen de club. Feyenoord.. Volgens mij hetzelfde probleem. 'recoup funds' staat er. Vind het erg bijzonder (en heel irritant) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 28 maart Auteur Share Geplaatst 28 maart Zojuist zei MarcFM1: Feyenoord.. Volgens mij hetzelfde probleem. 'recoup funds' staat er. Vind het erg bijzonder (en heel irritant) Dat laatste is het zeker, maar volgens mij kun je er ook niets aan doen. Maar bon, zo goed als altijd maak je wel een klapper qua transfers dus dan ben je er ook zo weer vanaf wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart Ben benieuwd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFM1 Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart 20 minuten geleden zei Fantasy: Dat laatste is het zeker, maar volgens mij kun je er ook niets aan doen. Maar bon, zo goed als altijd maak je wel een klapper qua transfers dus dan ben je er ook zo weer vanaf wel. Ja haha, dat is waar. Ik kreeg overigens net nieuwe board vision voorgesteld, en daar is dat van het negatieve transfergeld businessmodel uitgehaald. Lost nu niet a la minute het probleem op van het negatieve transferbudget, maar mogelijk wel voor komend seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart 3 uur geleden zei Thierryvane: Gelijk even die hele lijst met regens scouten. Zeer zeker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart 10 uur geleden zei Thierryvane: Gelijk even die hele lijst met regens scouten. Newgens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 29 maart Auteur Share Geplaatst 29 maart 35 minuten geleden zei Arezo: Newgens Hey maar doe jij nog wel eens FM dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart Instant result geeft vaak van die leuke uitslagen. Wel een keeper die in het slotmoment scoort, dat zie ik zelden. Mijn ploeg liet ook gewoon ook dekken door de kleinste speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart 4 uur geleden zei Fantasy: Hey maar doe jij nog wel eens FM dan? Zeer weinig. Maar weleens hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart Hebben we hem nou gekocht of...? Speelde op huurbasis bij ons. Snap er geen kloot meer van . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart 44 minuten geleden zei Joery: Hebben we hem nou gekocht of...? Speelde op huurbasis bij ons. Snap er geen kloot meer van . Je hebt hem blijkbaar gekocht of gehuurd met terugkoop optie voor Ac Milan Dat kan je volgende keer beter uithalen. Maar omdat zij het buiten de window doet, kan je iig nog halfjaartje genieten op huurbasis , op het terras van Terraciano Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart (bewerkt) @Dansmeister @neva Dit zijn Eza Lawrence zijn vorm cijfers op CV grotendeels. Gaat meer dan goed, en bewijst tot dsuver jullie ongelijk , met gemak zelfs. Ook voor jou @ReneLeBlanc mention maar. Dit gaat meer dan goed op CV haha 29 maart bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten