La Pulga Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 Gefeliciteerd Markie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 Lekker bezig Mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 Gewoon niet één, maar twee keer via MU een key winnen. Wat een geluk. Veel plezier ermee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 Het was zo ''pixelerig' dat ik verdenk dat het opgezet spel is. Ik eis nog een draai, met zonder pixels, en vloeiend beeld @Fantasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 Mark speelt al FM24 toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 Dit is toch geen tijd waarop je een wekker zet? Ik verwacht dus nog een key op zaterdagochtend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 27 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 27 oktober 2023 14 minuten geleden zei Chiemel: Mark speelt al FM24 toch? Volgens mij heb je 'Gefeliciteerd Mark, veel plezier' verkeerd gespeld Mark z'n laatste FM-updates betroffen FM23, dus bij mijn weten heeft hij FM24 niet zoals hij eerder in dit topic ook aangaf bij mijn weten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 Grapje natuurlijk. Gefeliciteerd aan alle winnaars Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 27 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 27 oktober 2023 1 minuut geleden zei Chiemel: Grapje natuurlijk. Gefeliciteerd aan alle winnaars Jij zat weer op een herkansing te wachten net als bij de eerste draai aan het rad zeker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 Hmm. Markant weer. Gefeliciteerd Mark! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 1 minuut geleden zei Fantasy: Jij zat weer op een herkansing te wachten net als bij de eerste draai aan het rad zeker Speciaal voor @neva; Mark my words Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 Doorgestoken kaart. Gefeliciteerd natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 7 minuten geleden zei timpy00: Doorgestoken kaart. Gefeliciteerd natuurlijk Live stream met een echte gemaakte draaiwiel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 Het is je zeker gegund @007mark Proficiat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 Neeeejohhhhh wat een geluk inderdaad hahahaa. Dat gaat genieten worden van Santi, Stengs, Hartman en consorten in de CL Zal zo nu en dan wat updates gooien in United deel hoe dat gaat! (Inderdaad FM23 speelde ik nog, ter bevestiging aan MisterX). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 7 minuten geleden zei 007mark: Neeeejohhhhh wat een geluk inderdaad hahahaa. Dat gaat genieten worden van Santi, Stengs, Hartman en consorten in de CL Zal zo nu en dan wat updates gooien in United deel hoe dat gaat! (Inderdaad FM23 speelde ik nog, ter bevestiging aan MisterX). Haal je mij en Chiemel nu door elkaar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 Ohja, doe ik wel vaker volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 Das ook ooit omdat @MisterX en ik 8 jaar geleden beide klaagden over het OV ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten