Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Win Football Manager 2024!

Fantasy

Aanbevolen berichten

6 uur geleden zei Fantasy:

Jongens, zullen we nog een keer aan het rad draaien?  

Quote dit bericht als dat je een goed idee lijkt en als jij FM wil winnen. Laat me dan ook meteen in dat bericht even weten waarom jij in aanmerking wil of moet komen om met FM24 aan de slag te gaan  

Lijkt mij een heel goed idee. Ik heb zelf nog geen FM24 en ben in afrondende fase met mijn huidige challenge in FM23.

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Fantasy:

Jongens, zullen we nog een keer aan het rad draaien? (d) 

Quote dit bericht als dat je een goed idee lijkt en als jij FM wil winnen. Laat me dan ook meteen in dat bericht even weten waarom jij in aanmerking wil of moet komen om met FM24 aan de slag te gaan  

Nou, in dat geval. Wil ik nog wel kans maken om ook een mooi CL-avontuur aan te gaan met CS10, RZ6 en SG29. Vergeet CR7, nieuwe spelerscodes zijn opgestaan dit seizoen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Chiemel:

Lijkt mij een heel goed idee. Ik heb zelf nog geen FM24 en ben in afrondende fase met mijn huidige challenge in FM23.

8 uur geleden zei 007mark:

Nou, in dat geval. Wil ik nog wel kans maken om ook een mooi CL-avontuur aan te gaan met CS10, RZ6 en SG29. Vergeet CR7, nieuwe spelerscodes zijn opgestaan dit seizoen

En nog twee gegadigden, leuk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een vriend van mij is makelaar, verdient genoeg geld om FM24 te kopen, maar is hij te lui voor. Hij speelt nog steeds FM20. Gene zielig verhaal maar ik meld mezelf graag aan, zodat ik hem met zijn dikke salaris een cadeau kan geven waar hij blij van wordt. En kan hij eindelijk weer normaal spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Fantasy:

Quote dit bericht als dat je een goed idee lijkt en als jij FM wil winnen. Laat me dan ook meteen in dat bericht even weten waarom jij in aanmerking wil of moet komen om met FM24 aan de slag te gaan :DW: 

Mag ik dan ook nog meedoen voor m'n zoontje, die heel graag het spel van papa wil leren?

(Papa wil dat niet want we kunnen niet tegelijk op één account spelen ;c)

Als ik hem win, gaat ie mooi in de zak voor 5 december! 

Moet ik me wel aan de iodracht houden natuurlijk. Sorry voor de dubbel, kreeg de quote er niet meer bij in...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Fantasy:

Quote dit bericht als dat je een goed idee lijkt en als jij FM wil winnen. Laat me dan ook meteen in dat bericht even weten waarom jij in aanmerking wil of moet komen om met FM24 aan de slag te gaan :DW: 

26 minuten geleden zei timpy00:

Een vriend van mij is makelaar, verdient genoeg geld om FM24 te kopen, maar is hij te lui voor. Hij speelt nog steeds FM20. Gene zielig verhaal maar ik meld mezelf graag aan, zodat ik hem met zijn dikke salaris een cadeau kan geven waar hij blij van wordt. En kan hij eindelijk weer normaal spelen.

Ook de quote maar even toegevoegd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei timpy00:

1 uur geleden zei De Raam:

Mag ik dan ook nog meedoen voor m'n zoontje, die heel graag het spel van papa wil leren?

(Papa wil dat niet want we kunnen niet tegelijk op één account spelen ;c)

Als ik hem win, gaat ie mooi in de zak voor 5 december! 

Moet ik me wel aan de iodracht houden natuurlijk. Sorry voor de dubbel, kreeg de quote er niet meer bij in...

Ennnn nog 2. Dat wordt dringen geblazen :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 25-10-2023 om 17:00 zei Fantasy:

Ik heb een nieuwe laptop gekocht en die moeten worden ingewijd met FM24 dus schiet maar een beetje op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei Bolderbast:

Ik heb een nieuwe laptop gekocht en die moeten worden ingewijd met FM24 dus schiet maar een beetje op.

Jij denkt ik quote het nog een keer en dan maak ik dubbel kans? Nee nee, zo werkt het niet hè :D 

Zaterdagochtend jongens, zaterdagochtend. Dan is de trekking. Ik zou je wekker maar zetten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Fantasy:

Jij denkt ik quote het nog een keer en dan maak ik dubbel kans? Nee nee, zo werkt het niet hè :D 

Zaterdagochtend jongens, zaterdagochtend. Dan is de trekking. Ik zou je wekker maar zetten!

Bolderbast had nog niet op de nieuwe ronde gereageerd?

Wekker zetten is niet nodig hier ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En jongens, hebben we de wekker gezet? 

:t:

Voor de nachtbrakers, dat bleek dus nergens voor nodig.

Voor de voege vogels; lees snel verder! Voor de uitslapers onder ons; lees ook snel verder!

@Vreven @Oerlie @Mordurette @Lensherr @Urbeto @Rinus @MisterX @Erwin. @Chiemel @007mark @timpy00 @De Raam @Bolderbast

We hebben opnieuw een Ultra 4K HD opname gemaakt met een zoete aardappel, dus nu vol spanning kijken naar het draai aan het rad!

https://gyazo.com/99b4a9801bc55314544f29fd73ac0891

Spoiler

Gefeliciteerd @007mark

Stuur mij even een PB en dan stuur ik je de code z.s.m. toe (d)

Dank voor alle reacties op de initiële opdrachten, dank voor de reacties n.a.v. de tweede verloting en dank voor iedereen die hier dag in dag uit MU hét FM platform van de Benelux maakt. Het mag wel eens gezegd worden, want menigeen wordt hier aangestoken en besmet met het FM-virus. Een verrekte fijn virus af en toe om de gedachtes te kunnen verzetten, de (voetbal)realiteit te kunnen ontsnappen, challenges en bijzondere prestaties te volbrengen of behalen en over van alles en nog wat te kunnen discussiëren met iedereen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites